Liten skada? Skärmen är ju helt rutten. Jag tror att det är så att det blir nerslag vid en besiktning om det bedöms vara en skaderisk, att man kan göra sig illa, vet inte i detta fall. Annars kanske du kan tejpa över skadan med silvertejp.
Liten skada? Skärmen är ju helt rutten. Jag tror att det är så att det blir nerslag vid en besiktning om det bedöms vara en skaderisk, att man kan göra sig illa, vet inte i detta fall. Annars kanske du kan tejpa över skadan med silvertejp.
/Benny
Jag syftar på att bilen blivit påkörd när den stod parkerad, innan dess var karossen intakt.
it_mutt skrev:
Det där -ska- inte gå igenom. Men visst, konstigare saker har hänt.
Enda orsaken till att du skulle få en anmärkning eller ett påpekande är att de vassa kanterna kan skada någon. Som skrivits ovan: Tejpa över och spreja gärna i bilens egen kulör. Finns väldigt bra tejp som är avsedd att laga hängrännor (på hus) med. Den är stark och så tunn att skarven är svår att upptäcka = du behöver inte spackla. "Lagade" exets bils framskärmar på ovanstående sätt. Hon fick stränga order att var försiktig vid tvätt, om hon någonsin tvättade. Höll, såvitt jag vet flera år = tills rosthålet var större än tejpen - så ta till med tejpen. Rengör noga innan appliceringen av tejpen.