5882
Sök

Hjullager?

4 Inlägg
17 december 2019
Trådstartare
Hej rasa min ena drivaxel för ett tag sedan å byta båda men nu efter så typ hackar de när man svänger me lite fart typ när bilen börjar kränga käns mest när man svänger höger alltså vänster fram men lite åt andra hållet med kör sänkt men har inte varit några problem innan tack på förhand

6 630 Inlägg
17 december 2019
Hej!
Skippa alla "typ" och sätt ut punkt och komma , så är det lättare att förstå dig bättre wink.
Är det en Volvo det handlar om ( bakaxel)?

4 Inlägg
17 december 2019
Trådstartare
Ja de är en volvo men de är fram på vänster sida som är värst en v70 gen1 är det de handlar om

4 Inlägg
17 december 2019
Trådstartare
Och så lyser abs och antispinn lampa till iblan oftast lyser dom inte men ibland tänds dom å stannar på i en dag eller så

Forummoderator
18 380 Inlägg
17 december 2019
Kim_e6 skrev:
Och så lyser abs och antispinn lampa till iblan oftast lyser dom inte men ibland tänds dom å stannar på i en dag eller så

Skadat givare? Du får nog felsöka rejält. Och snälla... Stavning, ordföljd.

Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
4 917 Inlägg
17 december 2019
Ja , ska vi tolka det som att BEGAGNADE delar inköptes, som då inte varit i toppskick,  från någon skrotare och lite oförsiktighet vid montering fick till följd att diverse lampor då börjat indikera felaktigheter ?

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..

4 Inlägg
17 december 2019
Trådstartare
malus skrev:
Ja , ska vi tolka det som att BEGAGNADE delar inköptes, som då inte varit i toppskick,  från någon skrotare och lite oförsiktighet vid montering fick till följd att diverse lampor då börjat indikera felaktigheter ?

De jobbiga e ju att drivaxlarna är helt nya och felkoderna kommer bara ibland inte direkt efter jag satte i drivaxlarna

Sök