hmm ja, de har jag missat i min lilla bil.. jag visste att de va något viktigt jag hade glömt.. .. den bästa bilen att ha sex i måste ju vara en kombi.. eftersom att då kan man fälla säterna..
Jag har helt fel bil för sånthär sen är jag för rädd om den....
men skåpisen då ? ;D där har du ju bra med utrymme..
själv har man invigt bilen.. fungerar mycket fint.. Börjar dock fundera.. har ni tänkt på hur många ni åkt bil med, dvs kompisar osv.. som också kanske har invigt sina bilar ?!
Haha....funderingar på att inviga Audin.... golfen e klar redan, funkade bra trotts utrymmesbristen Men Audin vill jag ju inviga på huven...så det får vänta till varmare dagar...
Haha....funderingar på att inviga Audin.... golfen e klar redan, funkade bra trotts utrymmesbristen Men Audin vill jag ju inviga på huven...så det får vänta till varmare dagar...
kanske nått att lägga till i annonsen när man säljer bilen, djurfri, rökfri, sexfri, XD, fan man vill ju inte köpa en bil som det har pöökats i, inte ja iaf hahaha
kanske nått att lägga till i annonsen när man säljer bilen, djurfri, rökfri, sexfri, XD, fan man vill ju inte köpa en bil som det har pöökats i, inte ja iaf hahaha
Haha. tror man märker det när man ska provköra och man känner en svag nyans av makrill i hela bilen. haha... vidrigt!
Haha. tror man märker det när man ska provköra och man känner en svag nyans av makrill i hela bilen. haha... vidrigt!
Vet inte vilka tjejer du har varit med men inte fan luktar det makrill xD
Vet inte vilka tjejer du har varit med men inte fan luktar det makrill xD
Makrill brudar är lite under min värdighet men som vi alla vet finns det en del som inte har så hög ribba..
De är jobbigt å bli avsugen samtidigt som man kör, de förstörde känslan lite. :S
Presis det var det jag menade när jag skrev det om att när det kommer en buss eller en annan högre bil å alla glor in i bilen förbrilt, Och så sitter man där å skämms