2231
Sök

sex i bilen

BMW fantast
1 172 Inlägg
18 november 2007
Audi Gt coupe funkar det med i... saab 93 med... nissen har jag ingen aning.. trångt men bör funka..

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Plutten19
18 november 2007
skulle aldrig palla de skulle bryta sönder mig:)

25 Inlägg
18 november 2007
hmm ja, de har jag missat i min lilla bil.. jag visste att de va något viktigt jag hade glömt.. tongue ..
den bästa bilen att ha sex i måste ju vara en kombi.. eftersom att då kan man fälla säterna..

33 Inlägg
18 november 2007
Köp en Van. inga bekymmer mer utrymme då big_smile
Gärna Hi top, då kan man stå upp beroende på längd wink
Senast redigerat av Puchis (18 november 2007)

427 Inlägg
18 november 2007
Jag har helt fel bil för sånthär tongue  sen är jag för rädd om den....

247 Inlägg
18 november 2007
jag pratade nyss med min flickvän och vi kom överrens om att vi skulle inviga båda mina bilar big_smile haha

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 november 2007
nissan Sunny slx sportcupé... Finns lättare saker tongue LOL

Sump Runk Rätt O Slätt!

Maskinförare
1 163 Inlägg
18 november 2007
CRX-vtec skrev:
Jag har helt fel bil för sånthär tongue  sen är jag för rädd om den....

men skåpisen då ? ;D där har du ju bra med utrymme..

själv har man invigt bilen.. fungerar mycket fint..
Börjar dock fundera.. har ni tänkt på hur många ni åkt bil med, dvs kompisar osv.. som också kanske har invigt sina bilar ?! roll

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Nobodys wife
250 Inlägg
18 november 2007
Haha....funderingar på att inviga Audin.... golfen e klar redan, funkade bra trotts utrymmesbristen tongue  Men Audin vill jag ju inviga på huven...så det får vänta till varmare dagar... tongue

cocos is the shit!!!

4 506 Inlägg
18 november 2007
cocos skrev:
Haha....funderingar på att inviga Audin.... golfen e klar redan, funkade bra trotts utrymmesbristen tongue  Men Audin vill jag ju inviga på huven...så det får vänta till varmare dagar... tongue

Hej jag heter Andreas ! lol hahaah nä skojsa bara smile

Kan du andas kan du dö.

1337
1 343 Inlägg
18 november 2007
cocos skrev:

Oj, vad spännande!! NOT!

I'm not a fighter, I'm a lover!

Maskinförare
1 163 Inlägg
18 november 2007
hahah, och här ragga vi för fullt ser ja tongue

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

406 Inlägg
18 november 2007
kanske nått att lägga till i annonsen när man säljer bilen, djurfri, rökfri, sexfri, XD, fan man vill ju inte köpa en bil som det har pöökats i, inte ja iaf hahaha

:DPlattan i mattan:D

1337
1 343 Inlägg
18 november 2007
bazooka_ skrev:
kanske nått att lägga till i annonsen när man säljer bilen, djurfri, rökfri, sexfri, XD, fan man vill ju inte köpa en bil som det har pöökats i, inte ja iaf hahaha

Haha. tror man märker det när man ska provköra och man känner en svag nyans av makrill i hela bilen. haha... vidrigt!

2 283 Inlägg
18 november 2007
Nille_del_Mar skrev:
bazooka_ skrev:

Haha. tror man märker det när man ska provköra och man känner en svag nyans av makrill i hela bilen. haha... vidrigt!

Vet inte vilka tjejer du har varit med men inte fan luktar det makrill xD

R.I.P. Michael Jackson!

4 506 Inlägg
18 november 2007
_Spawned_ skrev:
hahah, och här ragga vi för fullt ser ja tongue

Skoja ju ffs, Det borde du väll veta Fredrik, efter allt snack om mitt ex kärlek
Senast redigerat av _Wallis_ (18 november 2007)

Kan du andas kan du dö.

1337
1 343 Inlägg
18 november 2007
Pikey skrev:
Nille_del_Mar skrev:
bazooka_ skrev:

Vet inte vilka tjejer du har varit med men inte fan luktar det makrill xD

Makrill brudar är lite under min värdighet men som vi alla vet finns det en del som inte
har så hög ribba..

120 Inlägg
18 november 2007
De är jobbigt å bli avsugen samtidigt som man kör, de förstörde känslan lite. :S

Nobodys wife
250 Inlägg
18 november 2007
Oj det här var visst ett känsligt ämne för vissa ...  big_smile     Slappna av  haha

cocos is the shit!!!

4 506 Inlägg
18 november 2007
v4_backram skrev:
De är jobbigt å bli avsugen samtidigt som man kör, de förstörde känslan lite. :S

Presis det var det jag menade när jag skrev det om att när det kommer en buss eller en annan högre bil å alla glor in i bilen förbrilt, Och så sitter man där å skämms big_smile

Kan du andas kan du dö.

Sök