1978
Sök

sex i bilen

Fartdåre
378 Inlägg
18 november 2007
baksäte i 740 e trevlit :p Samma 850n funka fin fint. En mazda 323 var lite halvjobbigt men var varmt ute så kunde hålla till utanför big_smile var rätt intressant tyckte gubben som sprang förbi 3 gånger. Har inte invigt ticen än sad

TICen är till salu säljs billigt.

406 Inlägg
18 november 2007
Nille_del_Mar skrev:
Pikey skrev:
Nille_del_Mar skrev:

Haha. tror man märker det när man ska provköra och man känner en svag nyans av makrill i hela bilen. haha... vidrigt!

Vet inte vilka tjejer du har varit med men inte fan luktar det makrill xD

Makrill brudar är lite under min värdighet men som vi alla vet finns det en del som inte
har så hög ribba..

om man känner en utrevlig lukt kan ju förra ägaren säga att han varit och fiskat och glömt fisken kvar i bilen, då ska man fråga vart han varit och fiskat, säger han lårviken är det bara att avböja bilköpet XD,

:DPlattan i mattan:D

116 Inlägg
18 november 2007
_Wallis_ skrev:
v4_backram skrev:
De är jobbigt å bli avsugen samtidigt som man kör, de förstörde känslan lite. :S

Presis det var det jag menade när jag skrev det om att när det kommer en buss eller en annan högre bil å alla glor in i bilen förbrilt, Och så sitter man där å skämms big_smile

som sagt killar kan inte göra två saker samtidigt !

Lika Barn Leka Bäst..

1337
1 343 Inlägg
19 november 2007
bazooka_ skrev:
Nille_del_Mar skrev:
Pikey skrev:

Vet inte vilka tjejer du har varit med men inte fan luktar det makrill xD

Makrill brudar är lite under min värdighet men som vi alla vet finns det en del som inte
har så hög ribba..

om man känner en utrevlig lukt kan ju förra ägaren säga att han varit och fiskat och glömt fisken kvar i bilen, då ska man fråga vart han varit och fiskat, säger han lårviken är det bara att avböja bilköpet XD,

sant!

I'm not a fighter, I'm a lover!

tysk.
592 Inlägg
19 november 2007
Baksätet i 850'n funkade fint. Klart man måste inviga smile

654 Inlägg
21 november 2007
T-PAIN - Backseat Action

http://www.lyricspy.com/175066/T-pain_f … yrics.html

Är det detta ni söker? ;P

527 Inlägg
21 november 2007
Jag har haft två one nightstands i bilen.
Rätt soft, immigt.

När jag kör långsträckor så händer det att jag onanerar vid ratten i brist på annat haha, jag inbillar mig att jag är ensam om det, men troligen inte hehe.
Man får passa sig när man passerar lastbilar dock, för de sitter i det blicfånget att de kan se vad som försigår.
Övriga bilister är annars helt ovetandes :-)

Lastbilsmekaniker
328 Inlägg
21 november 2007
orka!

Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar.

5 Inlägg
21 november 2007
hehe.. första gången var i min a-traktor, 740 gick vell så där testade baslådan med de gick inte sen vart de framsäter lite små klutit att få till de men fanimej de gick till slut efter mycke stök och bök:D

2 122 Inlägg
21 november 2007
Loffe123 skrev:
Rätt soft, immigt.

När jag kör långsträckor så händer det att jag onanerar vid ratten i brist på annat haha, jag inbillar mig att jag är ensam om det, men troligen inte hehe.
Man får passa sig när man passerar lastbilar dock, för de sitter i det blicfånget att de kan se vad som försigår.

ska aldrig köpa en matiz tongue

annars passar ju låten 250kg kärlek - jänkare
Senast redigerat av Kirre (21 november 2007)

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

STREETRACER
892 Inlägg
21 november 2007
I baksätet på en Audi GT coupé jag hade..  va´bara till att fälla stolarna framåt så gick det fint sen..  dem är låga i tak hehe...

P.S satsen flög iväg nånstans i bilen och vettifan vart den tog vägen, vi letade som fan,.varken i taket elr på golvet elr på oss  nånstans... jag och tjejen var juh på väg att hämta några polare på en fest ute i skogen när vi blev lite sugna hehe.Så den fick följa med bilen när jag sålde den...

Så om nån har en svart Audi GT coupe´ -  reg nr: LST 884 så är det nog dags att göra en grundlig recond  hehe...

(helt onödigt vetande kanske men rätt roligt tycker jag och min tjej iaf)

Bmc Crew

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
21 november 2007
v4_backram skrev:
De är jobbigt å bli avsugen samtidigt som man kör, de förstörde känslan lite. :S

hahahaha ja vet en som krocka pga det xD

Två ord räcker, SAAB knäcker

17 Inlägg
21 november 2007
Hahaha! Fy fan, den var ju aningen känslig! lol

Klart bilarna måste invigas... Livligt hamnområde, totalt igenimmade rutor! Faktiskt väldigt mysigt och spännande...

4 506 Inlägg
21 november 2007
Loffe123 skrev:
Rätt soft, immigt.

haha tänker inte enns komentera det sita fy fan big_smile hahaa

Men hur små tjejr raggar du på igentligen? en Matiz ? kan inte  får platts me mkt i den du.. big_smile haha

Kan du andas kan du dö.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 november 2007
Loffe123 skrev:
Rätt soft, immigt.

Du är nästan läskigt ärlig big_smile

Skulle aldrig kunna tänka mig detta, men å andra sidan så har man ju flickvännen med sig 90% av gångerna man kör bil tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Nobodys wife
250 Inlägg
22 november 2007
John87 skrev:
Loffe123 skrev:
Rätt soft, immigt.

Du är nästan läskigt ärlig big_smile

Skulle aldrig kunna tänka mig detta, men å andra sidan så har man ju flickvännen med sig 90% av gångerna man kör bil tongue

Hahahaha   ja jsus vad folk kan med å bekänna!!  soft som fan.....Tummen upp för ärligheten.  kan ju bara för det erkänna att enmanstillfredställelse har genomförts även på mina resor..  tongue

cocos is the shit!!!

501 Inlägg
22 november 2007
Härlig tråd..

Värst é nog en polare té mig som har en Cheva S10 dubbel hytt...får plats mé en hel del..
Dock é hela bakdelen av hytten bara högtalare.

Han hade sex mé en brud som va rätt så drägen samtidigt som han hade hög musik o högtalarna dunkade..han hörde inte att hon mådde illa..men det märkte han när hon spydde ner hans subbar o förstärkare..
Då dog stämningen direkt...

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

82 Inlägg
22 november 2007
samma här.....smile

...med bakändan i väggrenen...

Maskinförare
1 163 Inlägg
22 november 2007
hahaa, tjaa.. inte är det nått fel på ärligheten här inte...
Men när man läser det här, så är man ju inte direkt sugen på att köpa bil, isf sprillans ny big_smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Kocken
487 Inlägg
22 november 2007
_Spawned_ skrev:
hahaa, tjaa.. inte är det nått fel på ärligheten här inte...
Men när man läser det här, så är man ju inte direkt sugen på att köpa bil, isf sprillans ny big_smile

haha...ja eller börja använda UV-ljus för att hitta kroppsvätskor när man tittar på begagnade bilar.

Sök