2097
Sök

sex i bilen

Avstängd
168 Inlägg
23 november 2007
Har idkat samlag i baksätet på en V70 T5.

296 Inlägg
23 november 2007
Truckeroffe skrev:
Finaste minnet är nog när jag o tjejen gjorde det i lastbilen vid lastbryggorna på Arlas mejeri i Jönköping när det var fullt med folk runt omkring vid lastluckorna bredvid.
Kan tänka mig att det syntes när hytten gungade smile Men helt klart värt det wink

Men måste man så måste man....ähum.. tongue

Måste varit en scania om hytten skakade;)

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
23 november 2007
Horizon skrev:
Truckeroffe skrev:
Finaste minnet är nog när jag o tjejen gjorde det i lastbilen vid lastbryggorna på Arlas mejeri i Jönköping när det var fullt med folk runt omkring vid lastluckorna bredvid.
Kan tänka mig att det syntes när hytten gungade smile Men helt klart värt det wink

Men måste man så måste man....ähum.. tongue

Måste varit en scania om hytten skakade;)

ja hade det varit en volvo så hade hela lastbilen svajat.

/Street

Nobodys wife
250 Inlägg
23 november 2007
tjompa skrev:
cocos skrev:
John87 skrev:

Du är nästan läskigt ärlig big_smile

Skulle aldrig kunna tänka mig detta, men å andra sidan så har man ju flickvännen med sig 90% av gångerna man kör bil tongue

Hahahaha   ja jsus vad folk kan med å bekänna!!  soft som fan.....Tummen upp för ärligheten.  kan ju bara för det erkänna att enmanstillfredställelse har genomförts även på mina resor..  tongue

Du har alltså befläckat stolarna i din sköna audi??

Nej nej...inte audin...den e helt oskuld...än så länge.....  tongue   däremot golfen  wink

cocos is the shit!!!

4 506 Inlägg
23 november 2007
Fasen va alla smårunkar/Pullar? big_smile haha i sina bilar, har ni inga lekkamrater eller pojk/flickvänner?

Kan du andas kan du dö.

elit
327 Inlägg
Nobodys wife
250 Inlägg
23 november 2007
_Wallis_ skrev:
Fasen va alla smårunkar/Pullar? big_smile haha i sina bilar, har ni inga lekkamrater eller pojk/flickvänner?

nej, sån lyx!!   big_smile

cocos is the shit!!!

4 506 Inlägg
24 november 2007
cocos skrev:
_Wallis_ skrev:

nej, sån lyx!!   big_smile

Haha smile

Kan du andas kan du dö.

SQ
1 343 Inlägg
24 november 2007
hahaha fan va nice tråd big_smile  dock e hela bilen oskuld! hände visserligen lite små saker på väg hem från ett bad med damen.. haha.. ja körde å hon mumsade. haha.. i morsans å farsgamla pajero från 88.. rostig som fan å paj krängningshämmare eller vad de heter så den vingla som fan.. samtidigt som man ska försöka hålla den stadigt wink svårt på 2 sätt big_smile
Senast redigerat av Lardi (24 november 2007)

Ljudnörd!

dARKiE
5 031 Inlägg
24 november 2007
Lardi skrev:
hahaha fan va nice tråd big_smile  dock e hela bilen oskuld! hände visserligen lite små saker på väg hem från ett bad med damen.. haha.. ja körde å hon mumsade. haha.. i morsans å farsgamla pajero från 88.. rostig som fan å paj krängningshämmare eller vad de heter så den vingla som fan.. samtidigt som man ska försöka hålla den stadigt wink svårt på 2 sätt big_smile

Men gutt är det, dock är man rädd att man ska köra på någon när man ska hålla reda på så mycket plötsligt utan att koppla av helt ;D

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

18 Inlägg
28 november 2007
Där har vi förklaringen till varför det luktar surt o unket i min vintervolvo , alltså gamalt knulle från förra ägaren mad

O ja som tappade en godisbit i baksätet som jag åt upp , Eeeuuuuhhh , vad äckligt nu måste jag gå o skölja munnen med ren sprit hmm

4 670 Inlägg
7 december 2007
StenP skrev:
Där har vi förklaringen till varför det luktar surt o unket i min vintervolvo , alltså gamalt knulle från förra ägaren mad

O ja som tappade en godisbit i baksätet som jag åt upp , Eeeuuuuhhh , vad äckligt nu måste jag gå o skölja munnen med ren sprit hmm

Haha

Maskinförare
1 163 Inlägg
7 december 2007
Blir att köpa NY bil, eller en UV lampa och söka igenom bilen före köp ;P

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

fälg fantast
1 086 Inlägg
7 december 2007
knullar fan minst 1 gång iu veckan i bilen.....seat is the shit

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

945 Inlägg
7 december 2007
i combin funkar det kanonres kan jag säga....mindre bra i mustangen *ASG* inga fällbara stolar där inte.
Min bruds morsa säger att min tjej e tillverkad i baksätet på en ford anglia....men med tanke på hur fet hennes morsa e nu så tror jag inte d e en stunt hon kommer att göra om *S*
för övrigt så vet i fan om hon ens kommer in i ford anglia längre.....ja om man sågar bort taket kanske!

blinka blått om du vill rejsa!

284 Inlägg
7 december 2007
VOLVO ÄGER!
Dra fram och skruva ner främre passagerarsätet till max (den som ingen kombi har) och sen funkar vilka ställningar som helst.. Testat både i 240n och 740sarna tongue Hehe, Underbara bilar. Baksätet funkar också. Och stora jänkebilar is the shit!

/Anna
Det man inte vet har man ingen aning om..

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 december 2007
my740is-fantastic skrev:
VOLVO ÄGER!
Dra fram och skruva ner främre passagerarsätet till max (den som ingen kombi har) och sen funkar vilka ställningar som helst.. Testat både i 240n och 740sarna tongue Hehe, Underbara bilar. Baksätet funkar också. Och stora jänkebilar is the shit!

Låter som att någon har lite för mycket fritid? tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

284 Inlägg
7 december 2007
John87 skrev:
my740is-fantastic skrev:
VOLVO ÄGER!

Men vad fan, sånna här saker måste man ju ta sig tid till smile
Sen har vi ju Power Meet i grannkommun, blir lätt nån jänk då.

/Anna

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 december 2007
my740is-fantastic skrev:
John87 skrev:
my740is-fantastic skrev:
VOLVO ÄGER!

Jag har faktiskt aldrig haft sex i min bil.
Du som verkar testat alla bilar, är 850 något bra att göka i? wink
Lite rädd för skinnsäterna bara. Hoppas det bara är att torka av tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

284 Inlägg
7 december 2007
John87 skrev:
my740is-fantastic skrev:
John87 skrev:

Jag har faktiskt aldrig haft sex i min bil.
Du som verkar testat alla bilar, är 850 något bra att göka i? wink
Lite rädd för skinnsäterna bara. Hoppas det bara är att torka av tongue

Jag har inte testat 850.. Men jag kan inte tänka mig att den är sämre än varken 240n eller 740n. tongue Skinnsäten är bäst, bara fram med trasan ju. När jag hade tyg i 740n så var det till att ta med nån filt att ha under, annars fastnar det ju..och det är inge bra. Nu har jag plockat i skinnet så det är bara att köra. big_smile

/Anna

Sök