Gratis Garaget.org-dekaler för bilarna i topplistorna

chrizz Administratör
13 mars 2007 · 11 780 Inlägg

Du har väl inte missat att du kan få gratis dekaler för din bil om den finns i någon av topplistorna topp 250, märkestoppen eller favorittoppen?

Dekalerna är 250x15mm stora och finns i färgerna svart, silver, vitt och krom. Ser ut som loggan högst upp på sidan "garaget.org". Dekalerna är av hög kvalitet från www.dekaltrim.nu och klistras på lacken eller på rutorna. De lämnar inga konstiga märken efter sig och går att pilla bort utan problem om man skulle vilja det.

Skriv till dekaler@garaget.org och bifoga länk till din bil, önskad dekalfärg, samt ditt namn och adress så postar vi ett par dekaler snarast.

Har du redan fått dekaler men behöver nya av någon anledning kan du också höra av dig på samma sätt så skickar vi nya.

Dra ditt strå till stacken och stödj Garaget i sommar!

Mvh Christian

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Abbbby
13 mars 2007 · 248 Inlägg

Nice, otur man inte har någon bil som platsar dåbig_smile Får la köpa en och klistra på så jag stödjer x2 tongue

Humm varför har ni inte Garaget.org sina egna dekaler i sin egna webbshopen?

Senast redigerat av Abbbby (13 mars 2007)

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"
BMW635_Robban
13 mars 2007 · 1 277 Inlägg

Väntar på att mina dekaler ska komma i lådan vilken dag som helst. Beställde förra veckan smile

mrcelica
14 mars 2007 · 1 639 Inlägg

Abbbby skrev:
Nice, otur man inte har någon bil som platsar dåbig_smile Får la köpa en och klistra på så jag stödjer x2 tongue

Humm varför har ni inte Garaget.org sina egna dekaler i sin egna webbshopen?

Man hade kanske varit med på märkestoppen om man sluppit alla ettor vilka upptar en inte allt för försumbar del av mina röster (22%), utan dessa hade det sett riktigt ljust ut nästan bara 4 o 5'or... Gnäll gnäll gnäll.. smile

Senast redigerat av mrcelica (14 mars 2007)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
klockan
22 mars 2007 · 24 Inlägg

Ska beställa dekaler bara jag har ringt in och bytt namn...

Fredrik.Gustavsson
22 mars 2007 · 2 123 Inlägg

mrcelica skrev:

Abbbby skrev:
Nice, otur man inte har någon bil som platsar dåbig_smile Får la köpa en och klistra på så jag stödjer x2 tongue

Humm varför har ni inte Garaget.org sina egna dekaler i sin egna webbshopen?

Man hade kanske varit med på märkestoppen om man sluppit alla ettor vilka upptar en inte allt för försumbar del av mina röster (22%), utan dessa hade det sett riktigt ljust ut nästan bara 4 o 5'or... Gnäll gnäll gnäll.. smile

Jo men kompis varken din eller min bil är ju så piffad så det är nog därför : /
Sen kryllar det ju av Celica hatare ute i Sverige.

Hurricane DRIVER @ HWR.se
22 mars 2007 · 621 Inlägg

mrcelica skrev:

Abbbby skrev:
Nice, otur man inte har någon bil som platsar dåbig_smile Får la köpa en och klistra på så jag stödjer x2 tongue

Humm varför har ni inte Garaget.org sina egna dekaler i sin egna webbshopen?

Man hade kanske varit med på märkestoppen om man sluppit alla ettor vilka upptar en inte allt för försumbar del av mina röster (22%), utan dessa hade det sett riktigt ljust ut nästan bara 4 o 5'or... Gnäll gnäll gnäll.. smile

Jag håller med dig, hade samma problem själv.

Men om man kollar att du har en orginal Celica med en brud framför i skogen på kort och har delat ut mer 1or och 2or än 4or och 5or själv så känns det konstigt att du gnäller.

Dessutom de 1or du delat ut själv är mer än 19% (i nuläget) av dina utdelade röster!!
och utan dessa 1or hade säkert andras bilar legat i topplistorna åxå. . .

Vill inte tjata om dessa betyg,
men med ett sånt här inlägg med dom
förutsättningarna så undrar man ju :S


Ps. själv har jag redan Kromade märken hemma till 2 av bilarna! ds

Senast redigerat av Hurricane (22 mars 2007)

- V8 - 4 ever . . .
_________________
Kettunen
22 mars 2007 ·

Borde testa att ta ett foto på bilen med 2 brudar brevid i kort kjol o stora bröst i tajt linne och se om man bara får 5er eller 1er

gonji08 Nätverkstekniker/ säljare
23 mars 2007 · 74 Inlägg

Vem vill ha reklamklistermärken på bilen om man inte får betalt för det??? Låter helt idiotiskt. Garaget.org borde dela ut gratis...

MVH

oktan i blodet
bmx
23 mars 2007 · 7 100 Inlägg

gonji08 skrev:
Vem vill ha reklamklistermärken på bilen om man inte får betalt för det??? Låter helt idiotiskt. Garaget.org borde dela ut gratis...

MVH

de tycker ja med!!alla medlemar borde få en tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
MilleN
23 mars 2007 · 9 108 Inlägg

gonji08 skrev:
Vem vill ha reklamklistermärken på bilen om man inte får betalt för det??? Låter helt idiotiskt. Garaget.org borde dela ut gratis...

MVH

men lol på dig, låt folk ha dekaler på bilen om dom vill? Jag tycker det är en bra gest att ge bort till dom på topplistorna. Du tror inte det skulle bli jobbigt och dyrt att skicka runt dekaler till varenda medlem? 20.000 bilar eller vad det är.

Sandman
23 mars 2007 · 873 Inlägg

MilleN skrev:

gonji08 skrev:
Vem vill ha reklamklistermärken på bilen om man inte får betalt för det??? Låter helt idiotiskt. Garaget.org borde dela ut gratis...

MVH

men lol på dig, låt folk ha dekaler på bilen om dom vill? Jag tycker det är en bra gest att ge bort till dom på topplistorna. Du tror inte det skulle bli jobbigt och dyrt att skicka runt dekaler till varenda medlem? 20.000 bilar eller vad det är.

Word.


Ändå är jag en sådan som hellre betalar mer för en tröja utan något tryck alls, än en med tryck.
Förstår verkligen inte folk som betalar för att vara vandrande reklampelare.
Ska Puma använda mig som reklampelare får de åtminstonde ge mig prylarna gratis, helst betala mig också wink


Men sådana här dekaler är väl inte riktigt samma sak.
Folk som sätter klistermärken på sina bilar betalar ju ofta pengar för att göra reklam för en sponsor som inte ens ger dem något tillbaka. För att det är tufft... eller något.

Så varför inte köpa ett klistermärke med Garaget för att visa att man gillar och stödjer sidan?

Tycker det är kul att de som lagt ner energi på att få sina bilar topliste fina får lite gratisdekaler.
De är ju inte tvungna att göra reklam för Garaget om de inte vill.

Don't get mad, get even.
mrcelica
27 mars 2007 · 1 639 Inlägg

---Dessutom de 1or du delat ut själv är mer än 19% (i nuläget) av dina utdelade röster!!
och utan dessa 1or hade säkert andras bilar legat i topplistorna åxå. . .---

Nädu för det är knappast på enskilda bilar, och hur de ser ut kan du ju inte veta det kanske är just ettor, har ju röstat sedan 04 så det har blivit en del...
Många ettor har man fått när man skrivit "obekväma" saker i forumen, men nu skriver jag sällan här mer för det är alltid någon som retar sig..

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
FloRic
2 april 2007 · 62 Inlägg

Hur många röster måste man ha fått för att kunna ligga med i märkestoppen? 20st eller?

VivaLaFritz
2 april 2007 · 342 Inlägg

FloRic skrev:
Hur många röster måste man ha fått för att kunna ligga med i märkestoppen? 20st eller?

25 röster...  det står oxå när man går in på topplistorna! smile

Once you go Skyline, you´ll never go back!
fredda_king Fotograf
2 april 2007 · 1 319 Inlägg

hm om man har varit med på top listan men inte är det idag då? kan man fortfarande få dekaler då eller?

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
NIzmO Ollikkala Racing
26 november 2007 · 1 724 Inlägg

audi_mogge skrev:
då va man med på topp listan då

Vilken topplista då? 3,9 brukar inte räcka långt här på garaget.

- Time Attack -
cutlass
19 januari 2008 · 383 Inlägg

jag har mejlat angående dekaler för fleera veckor sen tror jag de va, men de har inte dykt upp nåra än? sad min bil ligger med i märkestoppen. Eller jag kan massuppfittat de hela..ska man ligga som *etta* i märkestoppen??  Hur,vad,när gör jag ?wink

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Corpze
28 februari 2008 · 1 311 Inlägg

har legat med på topplistan flera gånger men blir nerröstad så fort ja kommer med (har 740 med 140+ röster för tillfället) Hur kan jag styrka detta för att få dekaler?

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
CrazY_SweD
28 februari 2008 · 155 Inlägg

Corpze skrev:
har legat med på topplistan flera gånger men blir nerröstad så fort ja kommer med (har 740 med 140+ röster för tillfället) Hur kan jag styrka detta för att få dekaler?

står om du kollar under utmärkelser på din bil.
Du har varit  #4 top250 och #1 märkestoppen(volvo)

Senast redigerat av CrazY_SweD (28 februari 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang