NI får bestämma =)

740Drift
22 september 2005 · 17 Inlägg

Har precis lagt upp min bil. Har dekaler från dekaltrim på MEN vet inte om jag ska ha den stora på sidan eller inte.. så kan ni inte kommentera vad ni tycker så får vi se vad det blir smile

MVH

Rasmus

Mattes
22 september 2005 · 26 Inlägg

Jag tycker det vart för mkt epa. Sådan dekal skulle snarare passa på en 200sx?! Ta bort den och sätt på vita blinkers fram så blir dne clean wink

Lite synd att ta bort den samtidigt, då ha du kastat pengarna i sjön big_smile

Martin83 Kadett Freak
23 september 2005 · 129 Inlägg

jag tycker helt klart du ska ta bort dekalen..ser inte så snyggt ut på en annars fräsch 740 smile

Kadett GSi 16v
mathias_johansson
23 september 2005 · 13 Inlägg

Håller med föregående talare. Mycket clenare utan.

Modopopcorn
30 november 2005 · 163 Inlägg

Varför fråga? du ska väl ha bilen som du själv vill ha den? eller?

bjoetty Type R
30 november 2005 · 368 Inlägg

epa varning

Honda is the shit!
gemini78 Jägermeister
30 november 2005 · 909 Inlägg

Låt det vara kvar ett tag, är ju lätt att ta loss efter ett tag om du ändrar dig. Ser helt okej ut tycker jag.smile
Har funderat på nått liknande till toyotan fast jag skulle då sätta svarta dekaler så det är lite mer diskret.

Senast redigerat av gemini78 (30 november 2005)

En gång är ingen gång...
Volkswagen Golf "Red Devil" (1988)
740Drift
30 november 2005 · 17 Inlägg

Westus skrev:
Varför fråga? du ska väl ha bilen som du själv vill ha den? eller?

Tyckte lite från och till och visste inte riktigt vad jag skulle välja  så därför frågade jag om er synpunkt..





Har ingen på nu, och är mycket snyggare utan, och det svider lite för den kostade mycket pengar om man tänker på vad man får.. MEn brukar vara så med första bilen, lägger ut ** kronor och hälften syns för resten var så fult så vågar inte sätta på det smile


Tack för alla synpunkter..

Wejn
19 december 2005 · 71 Inlägg

Asså, Har du inte satt dekalen på fel håll på bilden?

Den skulle ju suttigt på andra sidan för att den ska sitta rätt? eller?

//Wejn

StiFf Wankel
19 december 2005 · 1 080 Inlägg

jag tycker det såg bra ut med dekalen på, men det viktigaste är ju vad man själv tycker...är ju du som ska trivas i bilen

MDS Västerås
onej84
20 december 2005 · 1 854 Inlägg

om du tycker att den e ful så ta bort skiten.
Jag tycker att du ska ta bort den, lr har den setat där länge så skulle jag låta den sitta kvar annars blir det väll färgskillnad?

b230et Volvo Raggare
28 januari 2006 · 16 Inlägg

jag tycker det faktiskt var fint! brukar viljha att 740or ska vara cleana för att vara fina, men det där var en fin dekal.. ha kvar..

cruising the streets -En motor utan turbo suger
Volvo 945 Turbo "Husvagnsdragarn" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang