1834
Sök

hur många är singel på garaget ?

1 142 Inlägg
21 januari 2009
singel sen nästan en vecka tillbaka.... men ska lätt ändras på:P någon tjej som tänder på att åka rostig 745a  som enhjular med orginal högtalare och trasig grenrörs packning???hahahaha

1 808 Inlägg
21 januari 2009
v4jessica skrev:
Gronwalls skrev:
v4jessica skrev:

Haha är du säker på det? tongue

nää de är ja inte tongue men man kan ju hoppas ^^

Haha jo hoppas går ju alltid tongue

ja vafan man lär ju försöka tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Egen företagare
201 Inlägg
22 januari 2009
Singel igen

1 808 Inlägg
22 januari 2009
v4jessica skrev:
Gronwalls skrev:
v4jessica skrev:

Haha jo hoppas går ju alltid tongue

ja vafan man lär ju försöka tongue

Mm bättre de än inget alls tongue

Precis, va ska man annars locka med ^^

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

2 600 Inlägg
22 januari 2009
fotfarande singel tongue  nån som vill ha en snäll kille ?

gör som jag kör gubba racer=)

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
22 januari 2009
klimpan skrev:

Nej, tjejer vill inte ha snälla killar. Åk till valfri militär inrättning av de tuffare slagen, låt dem bryta ner ditt psyke för att sedan bygga upp det igen. När du kommer hem fixar du lite tatueringar och ignorerar tjejerna totalt.
Grattis, du är nu brudmagnet nummer ett. Att du kommer behandla dem som skit är bara positivt.

tongue

2 600 Inlägg
22 januari 2009
hehe synd att man inte får komma in på militären då tongue  men jag vill nog vara snäll ändå smile borde finns nån kvinna där ute som vill ha en snäll man  istället för en dumbom tongue

gör som jag kör gubba racer=)

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
22 januari 2009
TCG skrev:
klimpan skrev:

Nej, tjejer vill inte ha snälla killar. Åk till valfri militär inrättning av de tuffare slagen, låt dem bryta ner ditt psyke för att sedan bygga upp det igen. När du kommer hem fixar du lite tatueringar och ignorerar tjejerna totalt.
Grattis, du är nu brudmagnet nummer ett. Att du kommer behandla dem som skit är bara positivt.

tongue

Alla tjejer vill inte ha såna killar. De som redan varit där och insett att de är skit, de vill ha en snäll vettig kille tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

801 Inlägg
22 januari 2009
Reeplayed skrev:
TCG skrev:
klimpan skrev:

tongue

Alla tjejer vill inte ha såna killar. De som redan varit där och insett att de är skit, de vill ha en snäll vettig kille tongue

BEEEEEP fel svar... Tjejer lär sig inte! Det är emot deras religion eller nåt.

168 Inlägg
24 januari 2009
japp sen grinar dom och tycker de är konstigt att han slog mig IGEN smile konstigt att 50% av jordens befolkning föds korkade sad

40 Inlägg
24 januari 2009
har varit singel i ca1 år nu.

Mr: Mike
231 Inlägg
24 januari 2009
Ett bra ord är "sökande".... smile

-=What we do in life, echoes in eternity=-
-=TACK TILL=-
-Philip "Wassen" -Lennart (Allt med bil och däck) -ECUmaster.se - Erland Cox (topplocksverkstan) - Leif (Leifs Billackering) - Jesper (abrmotorsport.se) - Gustav "Gurra" - Övriga grabbar i garaget

QueenBitch
536 Inlägg
28 januari 2009
jag vill ha en snäll, trevlig, mysig, tatuerad kille med bil xD hehehe

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Ace Ventura
1 240 Inlägg
28 januari 2009
Dainty skrev:
jag vill ha en snäll, trevlig, mysig, tatuerad kille med bil xD hehehe

Jag är snart tatuerad wink

QueenBitch
536 Inlägg
29 januari 2009
jag ÄLSKAR tatueringar smile och Piercings...

"Lisa Natalia Svensson, 18 år, Majorna, Göteborg, Bor med mamma, pappa och storebror, 170 cm lång, 40 i skor, brunt hår, bruna ögon, 80C/D rolig, översocial, lite bråkig, har mkt kärlek att ge, flirtig, mobilberoende, datorberoende, röker, snusar ibland, dricker ibland, ska bli lastbilschaffis, fotograf, piercer och ungdomsledare, piercad i öronen, tungan och läppen, ögonbrynet, naveln, lyssnar på nästan ALL musik, gillar att röjja på stan, gillar att ragga, har lätt att prata med killar (i dom flesta fall), gillar IFK Göteborg, tycker att svenska landslaget inte är så bra på fotboll som dom påstår, har en svensk flagga på väggen, vill ha körkort NUUUU!!!, SINGEL of course, älskar skräck/psykopatfilmer, gillar asatron och vikingar, kan skriva runskrift, pluggar medie, aggressiv.... Ah det jag kommer å just nu"
Senast redigerat av Dainty (29 januari 2009)

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
1 februari 2009
Man ska inte vara så petig wink

Maneater

1 723 Inlägg
1 februari 2009
första singelveckan över. fantastiskt va lite man har att göra.

KTM 660
537 Inlägg
1 februari 2009
Har tråden gått över till "lägg ut din kontakt annons här tråden" Fortfarande singel och börjar tröttna på det

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

Bäst
57 Inlägg
2 februari 2009
ofrivilligt singel:P

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
2 februari 2009
Dainty skrev:
jag ÄLSKAR tatueringar smile och Piercings...

"Lisa Natalia Svensson, 18 år, Majorna, Göteborg, Bor med mamma, pappa och storebror, 170 cm lång, 40 i skor, brunt hår, bruna ögon, 80C/D rolig, översocial, lite bråkig, har mkt kärlek att ge, flirtig, mobilberoende, datorberoende, röker, snusar ibland, dricker ibland, ska bli lastbilschaffis, fotograf, piercer och ungdomsledare, piercad i öronen, tungan och läppen, ögonbrynet, naveln, lyssnar på nästan ALL musik, gillar att röjja på stan, gillar att ragga, har lätt att prata med killar (i dom flesta fall), gillar IFK Göteborg, tycker att svenska landslaget inte är så bra på fotboll som dom påstår, har en svensk flagga på väggen, vill ha körkort NUUUU!!!, SINGEL of course, älskar skräck/psykopatfilmer, gillar asatron och vikingar, kan skriva runskrift, pluggar medie, aggressiv.... Ah det jag kommer å just nu"

Men Assviper då?...
Förlåt.. Kunde inte låta bli tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök