1877
Sök

hur många är singel på garaget ?

Truckreparatör
221 Inlägg
16 februari 2009
singel sen en månad tillbaka efter ett 4år långt förhållande! Men det blir säkert bra=)

108 Inlägg
16 februari 2009
V10 skrev:
Aruzo skrev:
V10 skrev:
...och där upphörde singellivet big_smile

Jag beklagar förlusten av friheten att svira med polarna, alla långa garagepass och att istället för att köpa trimm till bilen så blir det gardiner på Ikea.. Men annars grattis wink

Jag svor på min grav att nästa tjej ALDRIG skulle inverka på mitt liv, min ekonomi eller mina bilar, och jag tänker hålla det. Jag har varit med om för mycket för att gå tillbaka till samma skit igen, så...denna gång är det helt enkelt som så att, om det inte passar...så, get the fuck out!! smile

de är så j*vla osexigt med tofflar..
uppskattar om killen säger till mig o hålla käften om jag tjattrar för mycket, finns för mycket fjantiga killar har ja märkt. eller är jag skräckinjagande med mina blonda lockar? cool

don't cry just suck

V10
16 februari 2009
Soil skrev:
V10 skrev:
Aruzo skrev:

Jag beklagar förlusten av friheten att svira med polarna, alla långa garagepass och att istället för att köpa trimm till bilen så blir det gardiner på Ikea.. Men annars grattis wink

Jag svor på min grav att nästa tjej ALDRIG skulle inverka på mitt liv, min ekonomi eller mina bilar, och jag tänker hålla det. Jag har varit med om för mycket för att gå tillbaka till samma skit igen, så...denna gång är det helt enkelt som så att, om det inte passar...så, get the fuck out!! smile

de är så j*vla osexigt med tofflar..
uppskattar om killen säger till mig o hålla käften om jag tjattrar för mycket, finns för mycket fjantiga killar har ja märkt. eller är jag skräckinjagande med mina blonda lockar? cool

Killar leker hårda inför andra för att sen när dom är hemma bli en riktig jävla fjant, gör allt dom blir tillsagda att göra.

Jag var hård mot min tjej, men hon var och är en som ska bestämma allt och alltid ha rätt, oavsett om det är åt helvete fel..så i början var jag sådär "översnäll", sa aldrig nej till henne och hon fick alltid som hon ville, till slut tröttnade jag och sa väl för mycket nej sen och det slutade med att hon var otrogen...den hon är med nu kör hon över som en bulldozer.

Det har lärt mig mycket men jag tänker fortsätta precis som det ska vara, som du säger, pratar tjejen för mycket eller lägger sig i saker där hon inte SKA lägga sig i, då ska hon fan hålla käften!!

108 Inlägg
16 februari 2009
V10 skrev:
Killar leker hårda inför andra för att sen när dom är hemma bli en riktig jävla fjant, gör allt dom blir tillsagda att göra.

Jag var hård mot min tjej, men hon var och är en som ska bestämma allt och alltid ha rätt, oavsett om det är åt helvete fel..så i början var jag sådär "översnäll", sa aldrig nej till henne och hon fick alltid som hon ville, till slut tröttnade jag och sa väl för mycket nej sen och det slutade med att hon var otrogen...den hon är med nu kör hon över som en bulldozer.

Det har lärt mig mycket men jag tänker fortsätta precis som det ska vara, som du säger, pratar tjejen för mycket eller lägger sig i saker där hon inte SKA lägga sig i, då ska hon fan hålla käften!!

jo, ser de ofta. hon är väl osäker i grunden om man inte kan erkänna att man har fel heller.
de va ju inte så kul att de gick så långt att hon va otrogen..

don't cry just suck

V10
16 februari 2009
Soil skrev:
V10 skrev:

jo, ser de ofta. hon är väl osäker i grunden om man inte kan erkänna att man har fel heller.
de va ju inte så kul att de gick så långt att hon va otrogen..

Hennes förlust bara, vilket hon verkar ha insett nu, men tåget har gått!

212 Inlägg
18 februari 2009
v4jessica skrev:
Chipp_o_hoj skrev:
v4jessica skrev:
Måste man visa röven för er killar så att ni uppmärksammar en eller något sådant? smile

Måste man ha tvättbräda för ni tjejer ska bli intresserade?

haha ja klart tongue Ne men det är inget måste smile

haha nä d ger bara rätt att tränga sig i kön wink nä man får väl ta och gymma lite mer då så man själv får trängas lite!big_smile

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

Ängel med svarta vingar
6 Inlägg
18 februari 2009
Kanske man ska skriva in sig i den här tråden..smile)

1 488 Inlägg
18 februari 2009
Singel här med smile tyvärr eller vad man ska säga.

603 Inlägg
18 februari 2009
Jag skriver också under. Är singel sen i höstas, Å andra sidan har jag inte fått så mycket gjort med bilarna som på de här månaderna på väldigt länge.

In hoc signo vinces

QueenBitch
536 Inlägg
19 februari 2009
är ni med på att starta en singelträff då?? Idén föddes för ett år sedan men ingen har pallat ta tag i det.... kom igen nu märker att det behövs

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
19 februari 2009
Evo-Offer skrev:
Dainty skrev:
är ni med på att starta en singelträff då?? Idén föddes för ett år sedan men ingen har pallat ta tag i det.... kom igen nu märker att det behövs

jag är på i så fall:P

Men jag kan inte fixa en bilträff själv.... Reeplayed var med först men vi tappar tråden hela tiden...

Maneater

KTM 660
537 Inlägg
19 februari 2009
Dainty skrev:
Evo-Offer skrev:
Dainty skrev:

jag är på i så fall:P

Men jag kan inte fixa en bilträff själv.... Reeplayed var med först men vi tappar tråden hela tiden...

Gör ett förslag på tid/plats så ser ni ju direkt om folk har intresse eller ej.
Tyvärr lär man ju inte kunna komma då detta med all säkerhet kommer att hållas i eller runt om göteborg.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

QueenBitch
536 Inlägg
19 februari 2009
vi har redan testat det men det måste vara fler människor som ställer upp på att hjälpa till.. hitta bra plats att vara på å massa sånt å vad man ska göra eller om man bara ska mingla

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
19 februari 2009
Evo-Offer skrev:
Dainty skrev:
vi har redan testat det men det måste vara fler människor som ställer upp på att hjälpa till.. hitta bra plats att vara på å massa sånt å vad man ska göra eller om man bara ska mingla

jo men de tär ju iaf alltid en bra start och göra en lista på hur många osm kan var aintresserade sen kan man ju kolla med alla vart man ska vara m.m och vilka som ska ha hand om de istälelt för att det blir typ 1-2 pers som fixar de själva

sant.. men gorg vill inte att jag gör en egen tråd om dt förrän allt e bestämt typ

Maneater

1 779 Inlägg
19 februari 2009
känns som de kommer bli väldigt övertag med killar om de blir en singelträff.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 808 Inlägg
19 februari 2009
Se de på den ljusa sidan, tjejerna blir väll glad smile och en glad tjej är bättre än en sur smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

QueenBitch
536 Inlägg
19 februari 2009
Skitsamma om dt blir fler killar än tjejer på träffarna... det e la bara att informera fler tjejer så dt kommer många!? huvudsaken är la ändå att dt blir en rolig träff där man får ragga runt utav bara helvete utan att få massa skitsnack bakom ryggen.... ?? Rätta mig om jag har fel... sluta vara så negativa nu

jag menar... detta är inte på blodigaste allvar utan bara en rolig idé som jag å en polare fick, gillar ni den inte så behöver ni inte komma men det hade varit kul om dt kom många singlar... och icke singlar med (men då får dom stå ut med att andra kanske raggar på dom ;P)
Senast redigerat av Dainty (19 februari 2009)

Maneater

1 779 Inlägg
19 februari 2009
Dainty skrev:
Skitsamma om dt blir fler killar än tjejer på träffarna... det e la bara att informera fler tjejer så dt kommer många!? huvudsaken är la ändå att dt blir en rolig träff där man får ragga runt utav bara helvete utan att få massa skitsnack bakom ryggen.... ?? Rätta mig om jag har fel... sluta vara så negativa nu

vadå negativ, inse fakta bara. och varför tog du å alexandra inte tag i de förra året då?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

QueenBitch
536 Inlägg
19 februari 2009
Akakapukko skrev:
Dainty skrev:

vadå negativ, inse fakta bara. och varför tog du å alexandra inte tag i de förra året då?

För att vi e dåliga planerare, det har jag sagt innan å sen blev dt vinter... vad spelar det för roll när träffen blir?? den blir av när det blir av... om den blir av.

Maneater

1 311 Inlägg
19 februari 2009
Nu e man singel, det tog slut nu i veckan men vi skall försöka igen roll wink

Vi var tillsammans 9 månader och 2 dagar
Senast redigerat av Glansen (19 februari 2009)

Sök