Jag är upptagen, haft flickvän sen 17 Sept 08, dock inte så länge, men mitt förra förhållande var från 19e sept 07 till 02 jun 08... bara långa förhållanden.. suck..(skämt åsido)
Va singel så länge ni kan! Lev livet!! xD (Från en kille som haft lyckligt förhållande i 2 år xD När du väl e fast sitter du där xD Slut på den där spännande jakten, så då får man jaga hästkrafter och bredhäng me bilen )
jag behöver en karl! borde vara lätt o träffa en om man åker på bilträffar men det kan jag ju inte göra i min fula bil... SÅ jag måste bli rik först så jag kan köpa en, o för o bli det måste jag ju utbilda mig. det kommer väl ta minst 2 år. sen måste ju studieskulderna betalas, eller?
ja återkommer................
vad spelar de matriella för roll huvudsaken att du har en fin insida så skulle ja va nöjd skiter i om du åker en fiat ritmo
inte singel hittade sambo för snart tre år sen underbart...... speciellt när man hittade en kille som gillar att jag gillar bilar....... livet e underbart
jag behöver en karl! borde vara lätt o träffa en om man åker på bilträffar men det kan jag ju inte göra i min fula bil... SÅ jag måste bli rik först så jag kan köpa en, o för o bli det måste jag ju utbilda mig. det kommer väl ta minst 2 år. sen måste ju studieskulderna betalas, eller?
ja återkommer................
Vem har sagt att du måste ha en fin bil för att åka på bilträffar?? Kanske hittar du ngn kille som e snäll nog att låna ut sin bil till dig Så kom igen nu o far runt lite med kärran så ska du se att du hittar ngn att dela dina intressen med