2944
Sök

hur många är singel på garaget ?

108 Inlägg
4 maj 2009
C70 skrev:
Jag har två fina! winkbig_smile

meeoww wink

drazen_gti skrev:
Nämen soil klart vi ska dela, mitt är mitt o ditt är vårat wink

gulligt tongue

ni behöver inte ha nån fin bil..
bara ni gillar bilar, e händiga, snälla o glada så ere bara o skicka ett mail cool

don't cry just suck

Amatör
320 Inlägg
4 maj 2009
Jag är upptagen, haft flickvän sen 17 Sept 08, dock inte så länge, men mitt förra förhållande var från 19e sept 07 till 02 jun 08... bara långa förhållanden.. suck..(skämt åsido)

/A

24 Inlägg
4 maj 2009
Singel som sagt

Skål

3 Inlägg
4 maj 2009
jorrå, singel ja me!

Jag ska måla smärta, ångest, hästar som kräks!

Kanon..
1 473 Inlägg
4 maj 2009
Jag har en bruksbil o 2 jäääättefina motorcyklar, pick me pick me... :S

Saaboholic
3 129 Inlägg
5 maj 2009
Singel mania!

"Liberty of thought is the life of the soul"

Mr Turbo
509 Inlägg
6 maj 2009
Va singel så länge ni kan! Lev livet!! xD (Från en kille som haft lyckligt förhållande i 2 år xD När du väl e fast sitter du där xD Slut på den där spännande jakten, så då får man jaga hästkrafter och bredhäng me bilen tongue   )

Turbo..Mr Turbo

1 062 Inlägg
6 maj 2009
singel här med å det börjar bli redigt tråkigt å ensamt nu när man skaffat egen lägenhet sad

Team Björkeryd

526 Inlägg
6 maj 2009
Soil skrev:
jag behöver en karl! borde vara lätt o träffa en om man åker på bilträffar men det kan jag ju inte göra i min fula bil... SÅ jag måste bli rik först så jag kan köpa en, o för o bli det måste jag ju utbilda mig. det kommer väl ta minst 2 år. sen måste ju studieskulderna betalas, eller?

ja återkommer................

vad spelar de matriella för roll huvudsaken att du har en fin insida så skulle ja va nöjd skiter i om du åker en fiat ritmo wink

Fritidssysslande elektriker/Volvo doktor
695 Inlägg
6 maj 2009
Singel sad

Volvo-power, vad står annars V-power för?(:

373 Inlägg
6 maj 2009
Volvotokig Göteborgs tös med stor portion humor och hjärtat på rätta stället är fortfarande singel med... (sluta leta det är mig själv jag pratar om wink )

373 Inlägg
6 maj 2009
Elda skrev:
VolvoHanna skrev:
Volvotokig Göteborgs tös med stor portion humor och hjärtat på rätta stället är fortfarande singel med... (sluta leta det är mig själv jag pratar om wink )

Hjärtat är säkert på rätt ställe men i skallen står inte allt rätt till wink

haha jora!

48 Inlägg
6 maj 2009
inte singel hittade sambo för snart tre år sen underbart...... speciellt när man hittade en kille som gillar att jag gillar bilar....... livet e underbart

se alla avundsjuka blickar!

Professional dreamer
398 Inlägg
6 maj 2009
v4jessica skrev:
Äntligen så har man kanske någon på g tongue

smilesmile

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
6 maj 2009
singel sen ca. 3 månader tillbaka och det är nästan så man börjar klättra på väggarna redan :S

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

1 482 Inlägg
6 maj 2009
Singel? men? bilen då?

jag hajjar inte.. är inte bilen ens flickvän?

( singel sen flera år tillbaka smile )

BLT Service
Theracords Music Label

Bmwälskare
75 Inlägg
7 maj 2009
Soil skrev:
jag behöver en karl! borde vara lätt o träffa en om man åker på bilträffar men det kan jag ju inte göra i min fula bil... SÅ jag måste bli rik först så jag kan köpa en, o för o bli det måste jag ju utbilda mig. det kommer väl ta minst 2 år. sen måste ju studieskulderna betalas, eller?

ja återkommer................

Vem har sagt att du måste ha en fin bil för att åka på bilträffar?? Kanske hittar du ngn kille som e snäll nog att låna ut sin bil till dig wink Så kom igen nu o far runt lite med kärran så ska du se att du hittar ngn att dela dina intressen med wink

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

373 Inlägg
7 maj 2009
Elda skrev:
og900turbo skrev:
Elda skrev:

Hjärtat är säkert på rätt ställe men i skallen står inte allt rätt till wink

haha xD va lite dumt sagt tycker jag men kul va det big_smile

ja inte snällaste, men den var ju så given wink

Nää men alla kan ju inte heller ha samma åsikter, det vore ju inte kul annars... Så de e smällar man får ta tongue

Professional dreamer
398 Inlägg
7 maj 2009

Awh! Älskar puss -bilder!! big_smile

http://i164.photobucket.com/albums/u11/skosulan/182458.jpg?t=1241679374

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

Sök