3204
Sök

hur många är singel på garaget ?

Makaronborrare
993 Inlägg
9 maj 2009
Forza_740 skrev:
drazen_gti skrev:
Forza_740 skrev:
Ni som har era flickvänner ni har tur att träffa dom varje dag big_smile.
Jag har varit ihop med en tjej nu i 2 eller i 3 år wink, men vi har allrig träffats i värkligheten.
Jag har en fråga bara kan man vara ihop med en tjej över internät?

en bil på blocket och en i ditt eget garage är inte samma sak;) du är ihop med en bild, inte med personen

ja och vad är det med saken och göra?? jag har hört att man kan va faktist ihop vija internät, en kompis till mig har sakt att man kan va det, och jag tror mer på honom faktist

Vet av egen erfarenhet att vissa tjejer som verkat underbara på internet har visat sig vara kompletta idioter när man träffar dom irl, självklart gäller det säkert killar också men det har jag ingen erfarenhet utav tongue

Låter som en gammal gubbe nu men att älska är ett missbrukat ord i dag.
Ordet tappar sin innebörd när vissa påstår sig göra det efter att man pratat 3 gånger på msn

Inget illa mot dig Forza 740 men ihop med någon blir man inte över Internet och än mindre kan man älska någon efter att bara ha chattat, det är min åsikt iaf
Senast redigerat av calibra1992 (9 maj 2009)

258 Inlägg
10 maj 2009
Still here smile

"She said its just a car, I said you're just a girl"

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
10 maj 2009
calibra1992 skrev:
Forza_740 skrev:
drazen_gti skrev:

en bil på blocket och en i ditt eget garage är inte samma sak;) du är ihop med en bild, inte med personen

ja och vad är det med saken och göra?? jag har hört att man kan va faktist ihop vija internät, en kompis till mig har sakt att man kan va det, och jag tror mer på honom faktist

Inget illa mot dig Forza 740 men ihop med någon blir man inte över Internet och än mindre kan man älska någon efter att bara ha chattat, det är min åsikt iaf

Okej jag förstår vad du menar, jag och min tjej vi har pratar i telefonen hur många gånger som helt, och vi har chattar med varan jätte många någoner wink.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

27 Inlägg
10 maj 2009
Ja man får väl lägga till sig här som singel då:( mycket tråkigt men så e det väl ibland

Angel In The Night<3<

27 Inlägg
10 maj 2009
Forza_740 skrev:
Jag har varit ihop med en tjej nu i 2 eller i 3 år wink, men vi har allrig träffats i värkligheten.

Man kan ju inte säga att man e ihop.... är du helt säker på att hon bara har dig? man måste ju iallafall träffas en eller två gånger för att räknas som tillsammans men det e vad jag tycker:P

Angel In The Night<3<

Muttley
10 maj 2009
Forza_740 skrev:
RacingBunny skrev:
Forza_740 skrev:

Näää nja, allt går väl. Men du kan väl inte säga att ni är "ihop" om ni inte träffats hmm
Men tydligen går d om du säger d, men verkar lite knepigt roll

Okej tack för svaret, men ändå vissa säger att det går att var ihop vija internät, och vissa andra säger att det går inte att vara ihop vija internät

Att träffa tjejer via internet går men inte vara tsm via nätet;). anser inte de som förhållande om du aldrig ens träffat männskan. Men vi alla är olika ju.
Senast redigerat av tkd_rille (10 maj 2009)

406 Inlägg
10 maj 2009
Galenimig skrev:
Forza_740 skrev:

Man kan ju inte säga att man e ihop.... är du helt säker på att hon bara har dig? man måste ju iallafall träffas en eller två gånger för att räknas som tillsammans men det e vad jag tycker:P

Håller med Fast jag träffar min tjej typ 24tim om dagen då vi går på samma skola och även bor ihopp sedan jag var 17. Kan säga att man ibland tär på varandra tyvär. Iallafall när det gäller tv'ntongue

MvH Glenn Wiberg

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
10 maj 2009
Galenimig skrev:
Forza_740 skrev:

Min tjej har ingen annan kille, hon har bara mig som sin pojkvän. Alla andra killar tycker att hon ser så hilma ful ut yikes, men jag tycker inte att hon är ful wink

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
10 maj 2009
DJeXCute skrev:
Galenimig skrev:
Forza_740 skrev:

Håller med Fast jag träffar min tjej typ 24tim om dagen då vi går på samma skola och även bor ihopp sedan jag var 17. Kan säga att man ibland tär på varandra tyvär. Iallafall när det gäller tv'ntongue

Oj oj så lycklig du är då som träffar din tjej 24 timmar om dygnet då wink

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
10 maj 2009
og900turbo skrev:
Forza_740 skrev:
Galenimig skrev:

Min tjej har ingen annan kille, hon har bara mig som sin pojkvän. Alla andra killar tycker att hon ser så hilma ful ut yikes, men jag tycker inte att hon är ful wink

haha vågar man fråga hur gammal du är utan att du blir arg ? roll

jag blir 22 år i agusti big_smile annars vad var det som vad roligt som man skrev innan detta då?

631 Inlägg
10 maj 2009
Lägg ner grabbar...

vad är det som är så hemskt med att killen är glad och lycklig över att ha en flickvän, även om dom aldrig har träffats?

Folk ska lägga sig i för mycket..

Dock så handlar ju tråden om vilka som ÄR singel, så On Topic smile

406 Inlägg
11 maj 2009
Forza_740 skrev:
DJeXCute skrev:
Galenimig skrev:

Ja ibland har man ju tur:P Men man slås ju om tv'n varge dag:P

MvH Glenn Wiberg

4 670 Inlägg
11 maj 2009
Ja ni tyvärr blev man singel för ett tag sen, men de positiva är att man får trimma bilen hur man vill nu för tiden big_smile

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
11 maj 2009
DJeXCute skrev:
Forza_740 skrev:
DJeXCute skrev:

Okej

Bäst
57 Inlägg
12 maj 2009
fortfarande singel mej dejtar friskt;)

9 Inlägg
12 maj 2009
cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa

äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

Får känslan av att du fick många mail och gästboksinlägg efter att du skrev att du va singel här wink

Och som svar på tråden:
Singel sedan 4 år typ och inget behov av flickvän förrens jag hittar någon som jag vill vara med av andra skäl än någon typ av desperata behov tongue

Q8^"d-)--<

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
24 maj 2009
Känns förjävligt att skriva här egentligen, blev det för två dagar sen klockan 1:26 på natten :'(.
fan va dåligt man mår.. åt helvete, 2½ år. Helt borta känns det som.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
24 maj 2009
v4jessica skrev:
ExXtr3me skrev:
Känns förjävligt att skriva här egentligen, blev det för två dagar sen klockan 1:26 på natten :'(.
fan va dåligt man mår.. åt helvete, 2½ år. Helt borta känns det som.

Jo kan lätt kännas så.. Men inte så konstigt kanske? Känns som man avrit ihop till ingen nytta då

Men bara sådär, Allt man har gjort.
Känns som allt har gått förlorat, vet inte varför. Fyfan,tycker inte om det här.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sleeper
3 084 Inlägg
24 maj 2009
Forza_740 skrev:
DJeXCute skrev:
Forza_740 skrev:

Okej

http://landslide.nu/showthread.php?t=3099

tänk om det är en sån som sitter på andra sidan då tongue *varning för riktigt äckligt samtal*

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

373 Inlägg
24 maj 2009
Singel sedan  2 år sad ''A Journey'' to find real love .Det får ta tid;)

''Hugin-Hachiko''

Sök