2442
Sök

hur många är singel på garaget ?

QueenBitch
536 Inlägg
24 maj 2009
Singel... Försökte mig på ett liv som "player" men det gick ju inte speciellt bra sad

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Ät gul snö, de kan vara öl
223 Inlägg
25 maj 2009
singel sedan 2 veckor tillbaka i tiden wink

415 Inlägg
25 maj 2009
Forza_740 skrev:
Galenimig skrev:
Forza_740 skrev:
Ni som har era flickvänner ni har tur att träffa dom varje dag big_smile.
Jag har varit ihop med en tjej nu i 2 eller i 3 år wink, men vi har allrig träffats i värkligheten.
Jag har en fråga bara kan man vara ihop med en tjej över internät?

Man kan ju inte säga att man e ihop.... är du helt säker på att hon bara har dig? man måste ju iallafall träffas en eller två gånger för att räknas som tillsammans men det e vad jag tycker:P

Min tjej har ingen annan kille, hon har bara mig som sin pojkvän. Alla andra killar tycker att hon ser så hilma ful ut yikes, men jag tycker inte att hon är ful wink

Ärligt hörni!
Det här kan ju inte vara sant fattar ni väl! Ett skämt juh!
Asgarvar när jag ser massa personer som svarar tok ärligt till denna grabb!lol

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

KTM 660
537 Inlägg
25 maj 2009
SupraJEZZICA skrev:
Forza_740 skrev:
Galenimig skrev:

Man kan ju inte säga att man e ihop.... är du helt säker på att hon bara har dig? man måste ju iallafall träffas en eller två gånger för att räknas som tillsammans men det e vad jag tycker:P

Min tjej har ingen annan kille, hon har bara mig som sin pojkvän. Alla andra killar tycker att hon ser så hilma ful ut yikes, men jag tycker inte att hon är ful wink

Ärligt hörni!

Om det nu på nått sjukt sätt vore sant så är det iaf bland det roligaste jag läst big_smile

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

415 Inlägg
25 maj 2009
Forza_740 skrev:
Jag har varit ihop med en tjej nu i 2 eller i 3 år wink, men vi har allrig träffats i värkligheten.

Hej där grabben! smile
Visst kan folk dejta över internet och även ha förhållanden över internet!
Men om du menar allvar så tycker jag inte alls du verkar ha ett bra förhållande!

*Ni har varit tillsammans i 2 el 3 år! En väldig skillnad! Har du ingen koll?wink
*Ni har varit tillsammans i flera år men har aldrig träffats i verkligheten? Hur blev ni tillsammans?
*Du skriver att hon inte kan ha andra killar på sidan av dig för att hon är för ful, men du tycker hon e fin? Hur går det ihop, hur vet du att andra tycker hon e ful då du själv ser henne som fin?
Och tycker du det är snällt att säga så om sin flickvän?roll

Om inte detta är ett skämt så tycker jag att du borde nog leta efter en annan tjej lite närmare som du kan träffa lite, alt se till å hälsa på denna tjejen!smile
Lycka till!

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

Kanon..
1 473 Inlägg
25 maj 2009
SupraJEZZICA skrev:
Forza_740 skrev:
Galenimig skrev:

Ärligt hörni!

Om du åker till Filipstad så inser du snart att det faktiskt kan vara sant lol
Folket där är lite roll

807 Inlägg
25 maj 2009
Dainty skrev:
Singel... Försökte mig på ett liv som "player" men det gick ju inte speciellt bra sad

alla klarar inte av det, det är ett jäkla jobb och meck med kalender, flera mobiler, dubbla msn osv wink

I'd rather die like a man, than live like a coward

helt galen
388 Inlägg
25 maj 2009
singel...

Varför åka fort när man kan åka brett?

1 163 Inlägg
25 maj 2009
Nu har man ju kommit in i det här med singel livet, riktigt skönt faktiskt... smile

Fast visst, man saknar alltid någon att komma hem till.
Det är då fan att man var så dum att man lyssnade på sitt ex och sa upp kontakten med flera tjejkompisar, dom kunde man alltid ligga och kramas med i soffan till en bra film åtminstonde.
Sista gången en flickvän fick bestämma över mitt liv. tongue

Konstigast av allt är att när man helt plötsligt blir singel skaffar alla (och då menar jag ALLA) vänner förhållanden så man är typ helt ensam på helgerna såvidare man inte vill följa med på alla romantiska parmiddagarna. lol
Fast någon jävel ska ju sitta där och förstöra alla andras romantik så why not? big_smile

Någon som är med på en gigantisk grillfest, krav, ni ska vara singlar och vara trevliga, alla välkomna! smile

631 Inlägg
25 maj 2009
drazen_gti skrev:
Dainty skrev:

alla klarar inte av det, det är ett jäkla jobb och meck med kalender, flera mobiler, dubbla msn osv wink

Sen är det ju ungefär lika intelligent som att råna banker.

Man får det man vill ha i mängder, tänker inte på andra, och blir allmänt idiotförklarad.
.. Sen så går det ju åt helvete om man misslyckas.. 

Haha, jaa så är det!

Men jag, som liten bankanställd, är Singel. söt liten bankrånare, var ääär du ?   *daskar basebollträt i handen*

344 Inlägg
25 maj 2009
jag är singel nu hmm

152 Inlägg
Hardstyle forever <3
522 Inlägg
26 maj 2009
SupraJEZZICA skrev:
Forza_740 skrev:

Hej där grabben! smile
Visst kan folk dejta över internet och även ha förhållanden över internet!
Men om du menar allvar så tycker jag inte alls du verkar ha ett bra förhållande!

*Ni har varit tillsammans i 2 el 3 år! En väldig skillnad! Har du ingen koll?wink
*Ni har varit tillsammans i flera år men har aldrig träffats i verkligheten? Hur blev ni tillsammans?
*Du skriver att hon inte kan ha andra killar på sidan av dig för att hon är för ful, men du tycker hon e fin? Hur går det ihop, hur vet du att andra tycker hon e ful då du själv ser henne som fin?
Och tycker du det är snällt att säga så om sin flickvän?roll

Om inte detta är ett skämt så tycker jag att du borde nog leta efter en annan tjej lite närmare som du kan träffa lite, alt se till å hälsa på denna tjejen!smile
Lycka till!

Allt detta som jag har skivit är faktist helt sant och det är INGET skämnt

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Saaboholic
3 129 Inlägg
26 maj 2009
drazen_gti skrev:
Dainty skrev:

haha word^^

"Liberty of thought is the life of the soul"

Saaboholic
3 129 Inlägg
26 maj 2009
Då är man upptagen igen då sedan snart 2v tillbaka, får se hur detta går smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

400 Inlägg
26 maj 2009
Singel tyvärr. sad
men de e bara vänta. vem vet man kanske träffar sin största kärlek här på Garaget.org.
finns iallafal många fina tjejer här så.
men  som sakt man är ju Singel och sökande. öppen för förslag.wink :-P

Zerox

185 Inlägg
26 maj 2009
Zerox1 skrev:
Singel tyvärr. sad
men de e bara vänta. vem vet man kanske träffar sin största kärlek här på Garaget.org.

då får du nog ligga i lite. det är ganska stor konkurens på den här sidan. vi singel killar har lite oddsen emot oss om man säger så smile

400 Inlägg
27 maj 2009
Chipp_o_hoj skrev:
Zerox1 skrev:
Singel tyvärr. sad

då får du nog ligga i lite. det är ganska stor konkurens på den här sidan. vi singel killar har lite oddsen emot oss om man säger så smile

de e ju sant i det du säger så .

Zerox

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
27 maj 2009
Chipp_o_hoj skrev:
Zerox1 skrev:
Singel tyvärr. sad

Gillar du inte en utmaning? smile För att relatera det till G.org så kan man väl jämföra det med ett streetrace; många i lineup men med rätt teknik, inställning m.m. så kan man vinna ändå. smile

Sen kan man även få mycket applåder genom att bränna gummi även om man inte vinner racet. Hur du ska översätta det till relationstermer låter jag vara osagt... tongue

Sök