Kanske dags för mig att sluta mig till den tjejtrånande gruppen, man blir ju inte yngre precis. (Inte för att jag trånade efter killar innan, inte mig emot att de som känner så gör det, men det gör inte jag.)
Så var är DU TJEJ, miljonärska och stuvade makaroner-älskare? Ålder eller sjukdom ovidkommande om du är duktig på att skriva testamente.
Om DU å andra sidan är vid god vigör ser jag helst att du är: 1,65-1,80 lång Har d-kupa 75% av kroppslängden ska vara ben Generös Duktig på att laga mat och städa Nöjer dig med att se barn på TV Har vett nog att vara tyst när det är en man i närheten eller när jag läser X-MEN Inte har några egna intressen förutom att tillfredsställa mig
Så var är du min tjej? Tycker det är konstigt att jag inte hittat DIG än!
Hoppas du jiddrar me tanken på mailen du skrivit.. Iså fall så ärre inte konstigt att du är singel.. Allt går bra förrutom vilket svin du hade varit mot henne
Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3
Kanske dags för mig att sluta mig till den tjejtrånande gruppen, man blir ju inte yngre precis. (Inte för att jag trånade efter killar innan, inte mig emot att de som känner så gör det, men det gör inte jag.)
Så var är DU TJEJ, miljonärska och stuvade makaroner-älskare? Ålder eller sjukdom ovidkommande om du är duktig på att skriva testamente.
Om DU å andra sidan är vid god vigör ser jag helst att du är: 1,65-1,80 lång Har d-kupa 75% av kroppslängden ska vara ben Generös Duktig på att laga mat och städa Nöjer dig med att se barn på TV Har vett nog att vara tyst när det är en man i närheten eller när jag läser X-MEN Inte har några egna intressen förutom att tillfredsställa mig
Hoppas du jiddrar me tanken på mailen du skrivit.. Iså fall så ärre inte konstigt att du är singel.. Allt går bra förrutom vilket svin du hade varit mot henne
Om du inte förstod det var det hela en ironisk text, ett skämt... Det borde man se på mailadressen om inte annat.
Haha! Jiddrar du?
Nä var inte seriös i det inlägget. Ber ödmjukast om ursäkt om jag sårat dig!
Singel p.g.a falska tjejer och mitt utseende..! Fan va ballt att alla är singlar nästan..! ^^, har haft la' 2-3 tjejer sen ja fyllde 18.. Men de är seriöst bara för cash... måste nog sluta snitcha att ja har cash...
hällre älskad för den man är istället för de man har..!
doch skrev:
[...] Hoppas du jiddrar me tanken på mailen du skrivit.. Iså fall så ärre inte konstigt att du är singel.. Allt går bra förrutom vilket svin du hade varit mot henne
Ey Brorsan , tagga ner .. Dom bara jokar, youknowwhatimsayin ?
gud, jag tröttnar ju på killarna innan jag ens har blivit ihop med dom
O dom på dig antar jag?
dom jag menar nu som jag själv har tröttnat på har inte ens tröttnat på mig än så det kan knappast vara så att dom har tröttnat på en.. dom vill ha en fortfarande så du kan lägga ner det där snacket
Oj oj.. lite attityd tittar fram! he he ! ..tror allt att tjejen tog åt sig av komentaren att killarna tröttnar på henne! HAHA! Jag anar ugglor i mossen...!
Jag orkar inte läsa hela tråden men är det någon som håller ställningen egentligen? Huvudfrågan är väl ändå "hur många" som är singlar på garaget... 350? 3500? 35000?
Uppdatering: Inte singel längre :]...från att inta ha nån kontakt alls med flickor..så bor jag ihop med en nu, och ska desutom ha barn med..fyfna va fort det gick..
Uppdatering: Inte singel längre :]...från att inta ha nån kontakt alls med flickor..så bor jag ihop med en nu, och ska desutom ha barn med..fyfna va fort det gick..
Haha panik att binda dig eller?
Själv var man med om samma sak men tog dock 9mån innan tjejen sa att hon var gravid:P