2250
Sök

hur många är singel på garaget ?

1 675 Inlägg
26 januari 2010
Ett tips till alla singlar där ute. Mötesplatsen.se jag vet det är en dejting sida. Jag var skit skeptisk till det först men gav det en chans och har nu värdens underbaraste tjej och vi ska nu flytta ihop och vi har även börjat prata barn big_smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Lagerhjon
178 Inlägg
26 januari 2010
volvo_1987 skrev:
Ett tips till alla singlar där ute. Mötesplatsen.se jag vet det är en dejting sida. Jag var skit skeptisk till det först men gav det en chans och har nu värdens underbaraste tjej och vi ska nu flytta ihop och vi har även börjat prata barn big_smile

Grattis big_smile Har själv varit med där men känns som om det är mycket flickor som har stora egon hmm Har man inte allt å lite till plus ser ut som en grekisk gud så blir man totaldissad. Å så bitter man kan låta wink
Men iaf kul att se att det funkar. Har hittat ett antal nya bekantskaper genom de olika singelsidorna men inget som blivit kärlek.

Forummoderator
26 471 Inlägg
26 januari 2010
DanThor skrev:
volvo_1987 skrev:

Grattis big_smile Har själv varit med där men känns som om det är mycket flickor som har stora egon hmm Har man inte allt å lite till plus ser ut som en grekisk gud så blir man totaldissad. Å så bitter man kan låta wink
Men iaf kul att se att det funkar. Har hittat ett antal nya bekantskaper genom de olika singelsidorna men inget som blivit kärlek.

Hittade min älskling på en av de mest oseriösa "kontaktsidorna" Sverige har - förmodligen - så tro det eller ej, men jag vet att dom sidorna fungerar i alla fall tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Girls go fast
893 Inlägg
26 januari 2010
Lite OT men vart lite orolig när jag såg att AirOne skrivit i tråden. Trodde de hänt nå mellan han och tjejen. Andas ut.

Singel jag med btw...

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

SQ
1 343 Inlägg
26 januari 2010
Har 2 damer, en med 2 ben, en med 2 däck..

Ljudnörd!

1 675 Inlägg
28 januari 2010
DanThor skrev:
volvo_1987 skrev:

Kan säga att min tjej dissade mig 2 gånger innan vi träffades första gången lol Men jag gav inte upp och det var det värt big_smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

when ever - were ever
513 Inlägg
28 januari 2010
Tar farväl av den här tråden eftersom jag inte e singel längre smile Hittade en vääääldigt go tjej här på gorg faktiskt.

har roligt.. och ibland tråkigt
461 Inlägg
28 januari 2010
jag har nog för stort ego föratt gå på såna sidor xD

jag föredrar raka grejen "

ser jag en tjej som jag blir intresserad i, så

går jag rakt fram, presenterar mig, tar hennes nr, ringer, bjuder ut henne, och GAboooom , snor jag hennes hjärta :-)  har funkat 10 av 12 ggr hittils hehehe

An eye for eye only ends up making the whole world blind.

Forummoderator
26 471 Inlägg
28 januari 2010
_Zuperior_ skrev:
Lite OT men vart lite orolig när jag såg att AirOne skrivit i tråden. Trodde de hänt nå mellan han och tjejen. Andas ut.

Singel jag med btw...

Haha...ojoj var inte meningen att skrämmas. Nej vi är förlovade och sambos sedan ett tag, och inte kommer vi att gå skilda vägar heller tongue
Ville bara ge en kommentar till folk som tror att sådana sidor inte fungerar smile

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
29 januari 2010
Har aldrig sett tjusningen med att vara ihop med någon. Tillfälliga förbindelser i form av krogragg, fyllestrul eller en tjejkompis man kan ha mysiga stunder med är mer min melodi smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

193 Inlägg
29 januari 2010
jahap då va det en till singel här sad

Team dBakuten
3 453 Inlägg
29 januari 2010
IceEyes skrev:
Har aldrig sett tjusningen med att vara ihop med någon. Tillfälliga förbindelser i form av krogragg, fyllestrul eller en tjejkompis man kan ha mysiga stunder med är mer min melodi smile

Du lär nog tänka lite annorlunda när du fått pubishår.. wink

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
29 januari 2010
Tokken skrev:
IceEyes skrev:

Ytterst tveksamt. Varför ha en när man kan ha flera och variera? wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
29 januari 2010
IceEyes skrev:
Tokken skrev:
IceEyes skrev:

Ytterst tveksamt. Varför ha en när man kan ha flera och variera? wink

Man vet vad man ska säga för namn... wink

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 februari 2010
Nu så är man singel sad. Letar lite gran efter den perfäkta tjejen som vill dela mitt liv med wink.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

274 Inlägg
2 februari 2010
Forza_740 skrev:
Nu så är man singel sad. Letar lite gran efter den perfäkta tjejen som vill dela mitt liv med wink.

Oj, då får du leta länge!
ingen är perfekt you know wink

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 februari 2010
MissMotor_ skrev:
Forza_740 skrev:

Ja jag kommer att leta som bara den wink, men jag kommer att få lite hjälp av 2 killpolare. Nee jag vet det men det är lite svårt o hitta en tjej som bor i värmland ochså hmm.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Forummoderator
26 471 Inlägg
2 februari 2010
Forza_740 skrev:
MissMotor_ skrev:
Forza_740 skrev:

Ja jag kommer att leta som bara den wink, men jag kommer att få lite hjälp av 2 killpolare. Nee jag vet det men det är lite svårt o hitta en tjej som bor i värmland ochså hmm.

Vad lustigt..så det finns inte en enda tjej i hela Värmland?
Jisses..så det är bara folk av det manliga släktet där? Måste se lustigt ut tongue

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 februari 2010
AirOne skrev:
Forza_740 skrev:
MissMotor_ skrev:

Jisses..så det är bara folk av det manliga släktet där? Måste se lustigt ut tongue

Jo det finns tjejer som är singla i värmland, men jag tror dom inte vill var ihop med ett ego som mig sad. Nee det finns både och i värmland

Forummoderator
26 471 Inlägg
2 februari 2010
Forza_740 skrev:
AirOne skrev:
Forza_740 skrev:

Jo det finns tjejer som är singla i värmland, men jag tror dom inte vill var ihop med ett ego som mig sad. Nee det finns både och i värmland

Då är det illa. Jag var ett stort ego tyckte jag men man måste ju kunna ändra sig också, eller hur? Annars blir det ju rätt svårt att finna någon..

Sök