Update: Tja! Det va ett tag sen det hände nått roligt här i tråden, bara massa snicksnack och planeringar e ju inget kul o läsa

Faktum är att jag har lite dåligt med tid över just nu, det är projektarbete i skolan som ska va färdigt till fredag vecka 16, en polares bil som vi måste ta tag i ordentligt, förarintyg klass 8 håller jag på och tar just nu och jobbar så där finns ingen tid över till så mycket annat

Men på sistone har jag märkt att det bokstavligen rinner pengar ur bilen (kodord för läckage

).
Så igår och idag tog jag tag i det, det läckte olja nånstans och det läckte glykol från avtappningspluggen. Oljeläckaget berodde på att det inte var tätt vid oljepluggen, så jag ska fixa fram en ny sådan. Dock hade inte mekonomen några hemma, och just nu känner jag inte för att betala massa frakt för att beställa från speedparts. Så jag löste det provisoriskt med att kleta på lite flytande silikonpackning, funkar ju när bilen bara står.
Sen var det glykolläckan, trodde att det berodde på att kopparringen där va slut. Men nää, den va inte åtdragen

Har förmodligen vibrerat upp, så den drog jag åt bara så att det inte läcker mer där heller. Nu är det bara att riva instrumentpanelen och byta värmepaket som fattas.
Men nu blev de för mycket snick snack, så här kommer bilder på nått som jag tyckte va lite roligare att göra

Inte allt för kul att se mellan ekrarna på mina 17"are 
Svart och fint, ser lite roligare ut när man har så öppna fälgar som jag har 
Och klaga nu inte på mina otroligt dåliga bromssköld eller rostiga bromsskiva, det har Ola (Owla) gjort så de räcker

Men kan säga det att skivorna bak är ganska nya, så rosten beror på att den stått så länge

Dock gjordes bara ena sidan då jag inte hade grejer för att palla upp hela baken, så andra sidan görs nästa helg förhoppningsvis.
De va väl allt jag hade att komma med för tillfället. Får se om jag hittar nått kul på Elmia nästa helg

//Jacob