Update: Tja!
Börjar med en grej som jag vetti fan om jag ska berätta om egentligen, men som jag sa till Owla, man får bjuda på sig själv ibland

Jag har haft problem med min yttertempgivare och har köpt en ny men inte hittat vart den gamla ska sitta.
Det är nu LÖST!
Satt och rensade bland alla bildelar jag har då jag behöver lite mer plats, och vad hittar man då i lådan, jo en yttertempgivare

![https://www1.garaget.org/gallery/archive/59709/642764_wodda6.jpg]()
Så det är fan inte konstigt att jag inte hittat vart på bilen skiten ska sitta någonstans

Tror att den har råkat hamnat i lådan efter att jag monterade dimljusen då jag har för mig att den ramla av pga att kontakterna oxiderat av. Då visste jag dock inte va fan de va för nått

Så nu har jag monterat den nya så att nu ser jag hur många grader det är ute igen
Sen va det de där med vattenpumpen också, min teori höll inte då det inte läckte där jag trodde. Efter en titt underifrån så kommer det från anslutningen på motorn, alltså trasiga O-ringar efter 1000 mil

Så en ny sån sats ska köpas.
Sen har jag haft ett annat problem, det har varit färddatorn. Den har inte lyst tillräckligt för att jag ska se vad det står på dagen, och efter att "Check Engine" börjat lysa (inget att bry sig om) idag och jag inte märkte de förrän bilen stog i skugga så bestämde jag mig för att de va dags att fixa det.
Eftersom problemet sitter i den så kallade "musbion" så plockade jag bort den och ersatte med standardklockan (musbio=digitala klockan, fråga mig inte varför de kallas så). Det började genast lysa som de skulle.
Så nu har jag plockat ur sensorn som känner av ljuset i bilen, trodde att jag kunde ta den som sitter i den analoga klockan, men nej. Dom ser helt olika ut så de funkade inte. Så nu måste jag få tag i en ny sensor som jag kan löda dit.
Sen har jag satt tillbaka askkoppen i bilen då jag tröttnade på min fula strömbrytarpanel, ska göra en specialare i handsfacket istället.
Det va allt jag hade att komma med idag

//Jacob