Hur länge är det tänkt att bilen ska vara inlämnad där då? Skönt att det löser sig iallafall
Tills bilen är färdig Sa att det fick ta sin tid, jag har inte direkt bråttom. Men det lät på honom som att jag lungt kan räkna med att han den innan eleverna ens gått på jullov
Funkiee: Skroten har ju aldrig varit nått egentligt alternativ, om jag nämnt de har jag varit bra trött på annat i mitt liv också Tackar, räkna inte med att de går fort. Det får ta den tid de tar för att de ska bli 100% som jag vill ha de.
Problem kommer ALLTID dyka upp när de gäller den här bilen, det är bara o leva med
Senast redigerat av Rallyhalle (10 september 2009)
Den har tydligen klarat sig väldigt bra, läraren (den e inlämnad på en skola) va förvånad över att taket fortfarande va spikrakt. Så de va bara positivt
Så ÄNTLIGEN efter allt strul som de varit me släp och dragbilar är 9000 på g att återfå sitt forna jag
Det va allt jag hade idag, återkommer så fort jag får veta nått om bilen. Den står näst på tur till riktbänken iaf
//Jacob
vilken skola är det du lämnat in den på tycker det ser ut som fordons linjens lokaler här i enköping ?
Den har tydligen klarat sig väldigt bra, läraren (den e inlämnad på en skola) va förvånad över att taket fortfarande va spikrakt. Så de va bara positivt
Så ÄNTLIGEN efter allt strul som de varit me släp och dragbilar är 9000 på g att återfå sitt forna jag
Det va allt jag hade idag, återkommer så fort jag får veta nått om bilen. Den står näst på tur till riktbänken iaf
//Jacob
vilken skola är det du lämnat in den på tycker det ser ut som fordons linjens lokaler här i enköping ?
//Jacob