1823
Sök

Rallyhalles Saab 9000 CS {Projekt}

4 299 Inlägg
8 september 2009
Trådstartare
-Akerfeldt- skrev:
Hur länge är det tänkt att bilen ska vara inlämnad där då? Skönt att det löser sig iallafall smile

Tills bilen är färdig smile Sa att det fick ta sin tid, jag har inte direkt bråttom. Men det lät på honom som att jag lungt kan räkna med att han den innan eleverna ens gått på jullov smile

Det är grymt skönt att de löst sig nu smile

//Jacob

4 663 Inlägg
8 september 2009
fan va gött big_smile  kul att du fick positiva komentarer av läraren.

4 299 Inlägg
8 september 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
fan va gött big_smile  kul att du fick positiva komentarer av läraren.

Mm, de va riktigt nice smile Hade jag ju dessutom lite tur i oturen att den klarade sig så bra smile

751 Inlägg
8 september 2009
Hoppas nu det blir riktigt bra så du blir nöjd med den och kommer vidare i bygget smile Good luck

4 299 Inlägg
8 september 2009
Trådstartare
Owla skrev:
Hoppas nu det blir riktigt bra så du blir nöjd med den och kommer vidare i bygget smile Good luck

Det hoppas jag me big_smile Skule va grymt kul och skönt o kunna fortsätta med bilen så jag nån gång får den som jag vill smile

Tack så mycket big_smile

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
9 september 2009
Fan va skönt för dig smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Saab älskare!
4 597 Inlägg
10 september 2009
fan va skönt jacob! kul att du inte skrotade henne! smile Nu önskar vi dig lycka till med att det går bra o fort wink med henne, o inga komplikationer! big_smile

Mvh Patrik

4 299 Inlägg
10 september 2009
Trådstartare
Robban_89 skrev:
Fan va skönt för dig smile

Mm, de va grymt härligt smile

Funkiee: Skroten har ju aldrig varit nått egentligt alternativ, om jag nämnt de har jag varit bra trött på annat i mitt liv också tongue Tackar, räkna inte med att de går fort. Det får ta den tid de tar för att de ska bli 100% som jag vill ha de.

Problem kommer ALLTID dyka upp när de gäller den här bilen, det är bara o leva med tongue
Senast redigerat av Rallyhalle (10 september 2009)

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
10 september 2009
Rallyhalle skrev:
Kom nyss hem efter den lilla resan och allt gick galant big_smile Förutom att vi tappa en kloss nånstans på vägen roll

Men huvudsaken är att bilen nu står där den ska riktas.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/59709/759196_t79mzq.jpg
Bilen lastad och nästan redo att åka.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/59709/759198_94cbvq.jpg
Sista gången jag ser bilen krockad smile

Den har tydligen klarat sig väldigt bra, läraren (den e inlämnad på en skola) va förvånad över att taket fortfarande va spikrakt. Så de va bara positivt big_smile

Så ÄNTLIGEN efter allt strul som de varit me släp och dragbilar är 9000 på g att återfå sitt forna jag smile

Det va allt jag hade idag, återkommer så fort jag får veta nått om bilen. Den står näst på tur till riktbänken iaf cool

//Jacob

vilken skola är det du lämnat in den på tycker det ser ut som fordons linjens lokaler här i enköping ?

4 299 Inlägg
10 september 2009
Trådstartare
MrEricsson skrev:
Rallyhalle skrev:
Kom nyss hem efter den lilla resan och allt gick galant big_smile Förutom att vi tappa en kloss nånstans på vägen roll

Den har tydligen klarat sig väldigt bra, läraren (den e inlämnad på en skola) va förvånad över att taket fortfarande va spikrakt. Så de va bara positivt big_smile

Så ÄNTLIGEN efter allt strul som de varit me släp och dragbilar är 9000 på g att återfå sitt forna jag smile

Det va allt jag hade idag, återkommer så fort jag får veta nått om bilen. Den står näst på tur till riktbänken iaf cool

//Jacob

vilken skola är det du lämnat in den på tycker det ser ut som fordons linjens lokaler här i enköping ?

Westerlundska Gymnasiet i enköping är de wink

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
10 september 2009
Rallyhalle skrev:
MrEricsson skrev:
Rallyhalle skrev:

//Jacob

tyckte vell de=D

2 788 Inlägg
10 september 2009
Trevligt du smile Får hoppas den blir rak och fin sen igen! big_smile

4 299 Inlägg
10 september 2009
Trådstartare
MrEricsson skrev:
Rallyhalle skrev:
MrEricsson skrev:

tyckte vell de=D

Har du själv gått där eller?? smile

Fredrik_: Ja rak kommer den allt bli smile Och till de längtar jag riktigt mycket cool

4 299 Inlägg
28 september 2009
Trådstartare
jonnielahti skrev:
blir det till att sälja 9-5an sen när csen e tillbaka från riktning?

Nope, 9-5an kommer va kvar.

När riktningen är klar är det en hel del kvar o göra på 9000 iaf.

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
29 september 2009
Vet du när den blir klar? smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
29 september 2009
Nu har Tobbe Något att bita i wink hehe

Hoppas du blir nöjd med bilen sen nu smile kan lova att de sliter som djur där inne på karosseri wink

Roligt att få se sin gamla skola med tongue
Ska den lackeras på skolan med? hälsa då mats från mig big_smile
Mvh Kim smile

4 299 Inlägg
30 september 2009
Trådstartare
Robban_89 skrev:
Vet du när den blir klar? smile

Nope, ingen aning. Det får ta den tid som behövs smile

Gjerdingen skrev:
Nu har Tobbe Något att bita i wink hehe

Hoppas du blir nöjd med bilen sen nu smile kan lova att de sliter som djur där inne på karosseri wink

Roligt att få se sin gamla skola med tongue
Ska den lackeras på skolan med? hälsa då mats från mig big_smile
Mvh Kim smile

Hehe, känns som att de va en bagatell för honom tongue

Ja de hoppas jag med, men Tobbe verkar vara väldigt noga så det är inget jag oroar mig över smile

Jupp, har väll tänkt de. Men den ska hem en sväng först så ska jag ordna lite grejer.
Ska jag göra smile

En liten update också.

Fick mail igår av Tobbe som berättade att bilen står i riktbänken nu o de jobbas så gott dom kan på bilen.

Det stog nått om "Bilderna visar" i mailet. Men jag kunde inte ens se några bifogade filer, så dom glömde han antagligen o skicka med tongue

Så nu vet jag att de e på gång iaf, kommer dock ta tid men det är de värt  big_smile

4 299 Inlägg
1 oktober 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/59709/774970_3z1ria.jpg
Bilen står i bänken nu smile

Sådär, den bilden jag fick som jag kan bjuda på smile Dom har också fixat fram en tröskel nu, en begagnad så den kommer inte bli så dyr big_smile

Allt för nu.
//Jacob

Saab älskare!
4 597 Inlägg
1 oktober 2009
fan va trevligt och få se bilden! big_smile nu blev du glad va? big_smile

4 663 Inlägg
1 oktober 2009
härlig bild big_smile vet du något datum som den kommer vara färdig riktad?

Sök