Ont om bilder idag ;P men lägger upp en till jag gjorde, hade tråkigt.. men tror inte man fick lägga upp två? så rösta på den första jag la in isåfall då.
fan de flesta bilarna är helt grymma, inte dåliga ni. Något av er proffs som kan hjälpa mig byta bakljus på en bil i ps? Westberg-fotboll@hotmail.com i så fall
alltså inte för att vara taskig men är inte detta en tävling där man ska göra bra ifrån sig? visst ni har inte mycket tid på er (som jag fattat det) men lägg mer energi på att finputsa dem små detaljerna ist för att försöka överdriva. kommer bli mycket mycket bättre då. säger inte att alla är dåliga. men finns vissa som är riktigt skitkassa. och vissa riktigt skitbra. ville bara säga det för att jävlas och för att jag är förbannad. ta inte åt er för jag nämner inga namn
vet att folk kommer skriva "kom tillbaka när du gjort något som är bättre".. och jag ska se om jag lyckas fixa till den där gamla forden. så ska ni få se på fan. kommer dock lägga mer tid än er. men skit samma.
Måste säga att jag läst hela tråden och är DJUPT imponerad! Som fotograf till yrket, av den gamla skolan (började som sv-v kopist på en lokaltidning för arton år sedan...) har jag ännu inte kommit längre in i Photoshop än att jag gör ungefär samma saker där som jag gjorde i labbet... *rodnar lite*
MEN någon gång i framtiden när jag inte behöver så mycket energi till att existera (är sjuk) vill jag banne mig lära mig vad det är ni gör!!! Ni är GRYMMA!!!
alltså inte för att vara taskig men är inte detta en tävling där man ska göra bra ifrån sig? visst ni har inte mycket tid på er (som jag fattat det) men lägg mer energi på att finputsa dem små detaljerna ist för att försöka överdriva. kommer bli mycket mycket bättre då. säger inte att alla är dåliga. men finns vissa som är riktigt skitkassa. och vissa riktigt skitbra. ville bara säga det för att jävlas och för att jag är förbannad. ta inte åt er för jag nämner inga namn
vet att folk kommer skriva "kom tillbaka när du gjort något som är bättre".. och jag ska se om jag lyckas fixa till den där gamla forden. så ska ni få se på fan. kommer dock lägga mer tid än er. men skit samma.
Är väll lite det som är meningen med så kort tid.. brainstormning.. Man tjafsar ihop det man hinner och då behöver man inte rösta på just mest välgjorda bild utan kanske idé.. Så att smutskasta är ändå rätt onödigt.. Vill du ta mer tid på dig så kvalificerar du dig ju inte till tävlingen och då är det ingen mening heller. Gör en ny tråd då o lägg upp dina bilder där..