Fallan får min röst:P Kanon fint dock så är jag också lite emot bakgrunds bytet...... Men rkitgt snygg blev den.. Får lov at såga att jag är imponerad av fleras bilar! Kanon bra jobbat tycker jag:D
Hela grejen med bakgrundsbyte är i brist på andra ideér. Sen var det svårt att få det att stämma överens riktigt mot den färgglada sagolandsbakrunden. Men det går ju att ändra på i framtiden.. Kan lägga upp en utan o en med ändrad bakgrund..
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
tycker att man får lägga sin röst efter 2300 annars blir det bara en massa ändringar och jobbigt att räkna rösterna.... kan vara en ide till nästa bild?
Senast redigerat av CrazY_SweD (13 september 2007)
tycker att man får lägga sin röst efter 2300 annars blir det bara en massa ändringar och jobbigt att räkna rösterna.... kan vara en ide till nästa bild?
Aop.. om alla orkar vara vaken tills dess dvs.. Ska vi sätta ny deadline till 21.00??
Aop.. om alla orkar vara vaken tills dess dvs.. Ska vi sätta ny deadline till 21.00??
de tycker ja med,så drygt och vänta ända tills kl 23 :S
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
ja ny deadline låter bra... som sagt lite segt att vänta tlls 2300...men är fortfarande lite inne på min ide att vänta tills efter (21?) att lägga rösterna? så det inte kommer in ett bidrag kl 2100 och då ändrar sig hälften sen blir det lite jobbigare att räkna rösterna:P
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!