tråkigt du men finns inte det där kjolpaketet i sverige då? har för mig jag sett det på nån sida... skulle ju garanterat bli billigare då än att köpa därifrån du tänkte
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
tråkigt du men finns inte det där kjolpaketet i sverige då? har för mig jag sett det på nån sida... skulle ju garanterat bli billigare då än att köpa därifrån du tänkte
Hitta en sida me de där kitet. Sen säger du till mig...
Om de finns så går de typ på 12-14 tusen. å då blir de iallafall billigare å beställa från england. men som sagt, så mycke pengar har ja inte =/
ska söka efter sidan jag menar lite senare när jag har tid.. och om jag hittar den så länkar jag den här då.... sen så tror jag inte det var så dyrt heller...
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
ska söka efter sidan jag menar lite senare när jag har tid.. och om jag hittar den så länkar jag den här då.... sen så tror jag inte det var så dyrt heller...
Surt assså! Ser framför mig hur minen sjönk när du läste mejlet Först en extremt låg fraktkostnad och nu en extremt hög! Hur ska du göra nu då?
Jaoo de ja också sitter å klurar över.
Ska nog ringa till DHL å fråga va dom tar för å skicka ett paket me "xx" i längd å vikt från england å hit. sen om dom har hyfsat rimliga priser så får man väl ta de då.. eller?
har tyvärr inte hunnit med att leta rätt på den där sidan än eftersom jag inte varit hemma och har nu nyss kommit hem... så nu ska jag sova, så jag ska försöka leta reda på den imorgon
Här hittade jag ett kit till min folkabuss, fanns inte med på sidan men man kan maila och fråga: http://www.bodykits24.de/shop/
Du tänkte att om dom har de så delar man på frakten eller?
Inte omöjligt (fast det var inte min tanke egentligen), men tyvärr verkar firman vara extremt dålig på att svara på mail så jag vet inte hur det blir. Jag hittade samma grejer som jag ville ha på en polsk sida och de verkar vara lika dåliga på att svara på mail. Jag vill ha svar på några frågor först.
Här hittade jag ett kit till min folkabuss, fanns inte med på sidan men man kan maila och fråga: http://www.bodykits24.de/shop/
Du tänkte att om dom har de så delar man på frakten eller?
Inte omöjligt (fast det var inte min tanke egentligen), men tyvärr verkar firman vara extremt dålig på att svara på mail så jag vet inte hur det blir. Jag hittade samma grejer som jag ville ha på en polsk sida och de verkar vara lika dåliga på att svara på mail. Jag vill ha svar på några frågor först.
Magnum R: Ja har då skrivit mail till dom angående frakten till mina grejjor...
Och Ja... dom svarar då på de ja skriver, men de är väl för ja har beställt å så.. Får se hur de går.
JockeT: Man skulle ju kunna beställa samtidigt så då borde ju frakten bli billigare. eller ja den kostar ju lika mycke men om man splittar den lika så blir de ju som den blir billigare... Sen skulle man kunna skicka vingen du vet om ja liks skickar fronten samtidigt.. om de nu blir nåt köp för dig/er...
EDIT:
Såg just att vi inte pratade om samma sida. SÅ det blir lite svårt å få billigare frakt om man beställer från olika Ställen...
Nu kom killen till Stylingföretaget upp me ett annat pris... 3500 ungefär. 1000 spänn billigare. men fortfarande dyrt =/ Han har skickat ett mail till DHL i england. så dom väntar på svar därifrån nu va dom tar för å skicka ett paket från England å hit. Sen säger dom va de blir.
Åsså får ja avgöra om de blir å skicka eller avbeställa. lite synd att de är så långt.. ananrs hade man ju kunna hämta de själv! hehe