3325
Sök

Funderar på ett kjolpaket till bilen... Har en liten fundering! [www.bodykitsonline.co.uk]

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 oktober 2007
tråkigt du hmm   men finns inte det där kjolpaketet i sverige då? har för mig jag sett det på nån sida... skulle ju garanterat bli billigare då än att köpa därifrån du tänkte smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 997 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
tråkigt du hmm   men finns inte det där kjolpaketet i sverige då? har för mig jag sett det på nån sida... skulle ju garanterat bli billigare då än att köpa därifrån du tänkte smile

Hitta en sida me de där kitet. Sen säger du till mig...

Om de finns så går de typ på 12-14 tusen.
å då blir de iallafall billigare å beställa från england.
men som sagt, så mycke pengar har ja inte =/

nån som vill sponsra? hehe tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 oktober 2007
ska söka efter sidan jag menar lite senare när jag har tid.. och om jag hittar den så länkar jag den här då.... sen så tror jag inte det var så dyrt heller...

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 997 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
ska söka efter sidan jag menar lite senare när jag har tid.. och om jag hittar den så länkar jag den här då.... sen så tror jag inte det var så dyrt heller...

Okej, ja gör de! smile

1 997 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Gaah! Om ja hade haft körkort skulle ja typ ha kört ner dit å hämta de. Typ billigare ju ^^

Men men. nu är de som de är, å om ingen komemr på nåt bättre sätt så äre väl bara å pressa fram 4500 i frakt som man inte har? hmm

vectra--power
8 oktober 2007
Surt assså! Ser framför mig hur minen sjönk när du läste mejlet wink  Först en extremt låg fraktkostnad och nu en extremt hög! Hur ska du göra nu då?

1 997 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
vectra--power skrev:
Surt assså! Ser framför mig hur minen sjönk när du läste mejlet wink  Först en extremt låg fraktkostnad och nu en extremt hög! Hur ska du göra nu då?

Jaoo de ja också sitter å klurar över.

Ska nog ringa till DHL å fråga va dom tar för å skicka ett paket me "xx" i längd å vikt från england å hit. sen om dom har hyfsat rimliga priser så får man väl ta de då..
eller?

Kärnkraftstomte
779 Inlägg
8 oktober 2007
Här hittade jag ett kit till min folkabuss, fanns inte med på sidan men man kan maila och fråga: http://www.bodykits24.de/shop/

Håll avståndet till bakomvarande fordon!

1 997 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
MagnumR skrev:
Här hittade jag ett kit till min folkabuss, fanns inte med på sidan men man kan maila och fråga: http://www.bodykits24.de/shop/

Du tänkte att om dom har de så delar man på frakten eller?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 oktober 2007
har tyvärr inte hunnit med att leta rätt på den där sidan än eftersom jag inte varit hemma och har nu nyss kommit hem... så nu ska jag sova, så jag ska försöka leta reda på den imorgon smile

1 997 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
OKej, blir bra de!
bara å säga till när du hittar den.. om du hittar den förståss då.. smile
hehe smile

Kärnkraftstomte
779 Inlägg
11 oktober 2007
Galad8 skrev:
MagnumR skrev:

Inte omöjligt (fast det var inte min tanke egentligen), men tyvärr verkar firman vara extremt dålig på att svara på mail så jag vet inte hur det blir. Jag hittade samma grejer som jag ville ha på en polsk sida och de verkar vara lika dåliga på att svara på mail. Jag vill ha svar på några frågor först.

Håll avståndet till bakomvarande fordon!

1 010 Inlägg
11 oktober 2007
MagnumR skrev:
Galad8 skrev:
MagnumR skrev:

Inte omöjligt (fast det var inte min tanke egentligen), men tyvärr verkar firman vara extremt dålig på att svara på mail så jag vet inte hur det blir. Jag hittade samma grejer som jag ville ha på en polsk sida och de verkar vara lika dåliga på att svara på mail. Jag vill ha svar på några frågor först.

hehe kanske räkna me mig då?? tongue
ja vill ha en:
http://www.bodykits24.de/shop/product_i … tra-b.html

fast de beror på hur dyrt allt blir förstås.
enligt forex:
2 550,08 SEK        ger dig      
275,00 EUR

tycker ja e ett bra pris big_smile

PMa om de blir nått...

1 997 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Magnum R:
Ja har då skrivit mail till dom angående frakten till mina grejjor...

Och Ja... dom svarar då på de ja skriver, men de är väl för ja har beställt å så..
Får se hur de går.

JockeT:
Man skulle ju kunna beställa samtidigt så då borde ju frakten bli billigare. eller ja den kostar ju lika mycke men om man splittar den  lika så blir de ju som den blir billigare...
Sen skulle man kunna skicka vingen du vet om ja liks skickar fronten samtidigt.. om de nu blir nåt köp för dig/er... smile

EDIT:

Såg just att vi inte pratade om samma sida.
SÅ det blir lite svårt å få billigare frakt om man beställer från olika Ställen... hmm
Senast redigerat av Galad8 (11 oktober 2007)

1 997 Inlägg
12 oktober 2007
Trådstartare
Nu kom killen till Stylingföretaget upp me ett annat pris...
3500 ungefär. 1000 spänn billigare. men fortfarande dyrt  =/
Han har skickat ett mail till DHL i england. så dom väntar på svar därifrån nu va dom tar för å skicka ett paket från England å hit. Sen säger dom va de blir.

Åsså får ja avgöra om de blir å skicka eller avbeställa. lite synd att de är så långt.. ananrs hade man ju kunna hämta de själv! hehe smile

Sök