John87 skrev:
villon skrev:
Du har inte moccan, du har inte t5r ratten med mocca, du har inte träväxelspaksknoppen, du har inte den helsvarta inredningen, tippar med på att du har den gråa, du har inte det special R träet, När man köpte T5R från hallarna 1995 fick man allt detta standard, din bil har allt som extra utrustning, kolla på vad du får t5 med original utrustning istället inte så mycket där.
Okej, några småsaker är det som skiljer min T5'a från en T5-R.
Jag har träinredningen och läderratten och mycket annat som förmodligen inte är standard på en 850 T5.
Visst, min bil är specialutrustad men det jag ville säga är att man kan få en T5'a med det mesta från en T5-R.
Tillvalsutrustning, visst. Men om min har denna utrustning så har nog några T5'or till det.
Prisskillnaden är inte värd några småsaker tycker jag.
Jag uppgraderar hellre efter hand om jag hittar nåt jag gillar bättre än det jag har.
jo det är klart, men sdom som köper t5r eller R bilar överhuvudtaget, gör nog det för att dom är lite speciella volvos. Inte alla som har dom, Samt att folk sneglar kanske lite mer på en R bil än en vanlig, samt allt lull lull, det är det jag skulle köpa R bil för om jag hade råd.
T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life