Är det många som är sugna på att åka bil karavan upp till elmia i påsk eller??
Kanske har ett par från gbg som man kanske skal åka med annars... Kanske kan kolla om inte dom kan ta E6:an till Halmstad och sen till Jönköping... Roligare ju fler man blir ju...
Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
Är det många som är sugna på att åka bil karavan upp till elmia i påsk eller??
Kanske har ett par från gbg som man kanske skal åka med annars... Kanske kan kolla om inte dom kan ta E6:an till Halmstad och sen till Jönköping... Roligare ju fler man blir ju...
Kan ju kanske hänga med om jag inte måste vara där en dag tidigare för att bilen ska ställas ut, jag vet faktikst inte.
Jippe lite snö idag.. Hoppas bara det håller sig och kommer mera så vi kan ha en liten vinterbils träff, och sladda lite.. Och sjlävklart åka puka bakom bilarna..
"If you're in control, you're not going fast enough"
Var uppe i Halmstad o vände idag vid fyra tiden, snöade lite men inte så mycket på den sidan Hallandsåsen! Men det e gött med snö så man kan leka lite med bettan
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Träffen blir helt klart av.. Blir vi mycket folk, så ska jag snacka med dom på mirco om dom har lust att ha kvällsöppet för oss..
Sen har jag råkat skriva fel i nårra gb jag har skickat.. Det står att träffen är den 7/2 men det har ju varit för länge sedan.. Jag menade såklart den 7/3 men jag hoppas att alla fattade det.. Får skylla på att jag är förkyld..
Som vanligt blir de juh en epa träff! de är kul med träff o så men att stå o frysa o lysna på en 240 som går på 3 burkar är juh inte jätte kul! roligare med en träff med lite fina bilar!
Som vanligt blir de juh en epa träff! de är kul med träff o så men att stå o frysa o lysna på en 240 som går på 3 burkar är juh inte jätte kul! roligare med en träff med lite fina bilar!
Ja om alla tänker så, så kommer det ju inte bli kul.. Vill inte heller att det ska bli en epa-träff som det har varit dom sissta träffarna nu i vintras. Men å-andra sidan så va det ju meningen att det skulle vara vinterbilsträff dom senaste träffarna och då får man ju räkna med mindre finare bilar.. Men meningen var ju att det skulle komma lite mer "Fina bilar". Om vi/ni vill att Halmstad ska ha lite fler träffar så gäller det ju att Halmstad folket ställer upp och kommer på nårra kanske lite tråkigare träffar i början.. Ju fler bilar vi blir på träffarna ju fler folk vill ju självklart komma.. Du hade ju såklart inte åkt ner till helsingborg om det hade varit 10st bilar som kör fram och tillbaka.. Men du vet ju att det kommer många bilar ner till Helsingborg så därför kör du dit.. Samma sak vill jag att det ska bli med Halmstad träffarna, folk ska veta att det brukar komma mycket folk på träffarna.. Då kommer det ju komma fler och fler folk på träffarna.. Men jag kanske är ensam om att tycka det?? Isf känns det rätt meningslöst att jag försöker fixa så vi har träffar i Halmstad..
Vad kan man förvänta sig när man annordnar träffar under vintertid? Dom flesta har la sina sommarkärro avställda under vintern.. Men men.. Vill ni inte att det ska komma några 240 el 740 gl så lär det inte bli så många:/