3468
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

5 maj 2010
Händer på freda?? Helsingborg? Nu är min honda till salu iaf wink Blir till att satsa på lillebror Ep3 eller rx-7 wink hehe

46 Inlägg
6 maj 2010
Hört rykten om en liten träff här i stan den 22e maj! Stämmer detta?

1 174 Inlägg
6 maj 2010
Trådstartare
TheYellowOne skrev:

Inget jag har planerat i alla fall.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"

847 Inlägg
7 maj 2010
TheYellowOne skrev:

Det är street cars fest på Mekonomen då, kanske det du tänker på?

<3 Japs
680 Inlägg
7 maj 2010
Är inte den parkeringen j*vligt liten? :S

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

<3 Japs
680 Inlägg
7 maj 2010
Elda skrev:
Arcangelus skrev:

jo, och vägen är mkt trafikerad av bussar mm... allmänt uselt ställe rly. ligger ett ganska busy gym precis där med.

Varför inte ha det ute vid Micro, bakom Eurostop? Där vart ju kanon. Borta vid Mekonomen är det ju inte en j*vel...sen är det ju ingen höjdare när det är så trångt mad

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

54 Inlägg
7 maj 2010
Händer det något fränt i helgen i stan?

Volvo Amazon -69 B230, HX40, Vems och massa annat gott.

7 maj 2010
R_sundstrom skrev:

Det är wenga meet nere i helsingborg imorgon, varbergstråden ska åka på den tydligen, ca 180 anmälda bilar smile Sen ikväll är det är street som vanligt tror jag??

54 Inlägg
7 maj 2010
Andreas_TypeR skrev:
R_sundstrom skrev:

Det är wenga meet nere i helsingborg imorgon, varbergstråden ska åka på den tydligen, ca 180 anmälda bilar smile Sen ikväll är det är street som vanligt tror jag??

Ofan, lite taskigt väder för min del att åka på träff, men lite street är ju roligt..får se ifall man dyker upp:)

Volvo Amazon -69 B230, HX40, Vems och massa annat gott.

Exporterad Colombian
812 Inlägg
7 maj 2010
Arcangelus skrev:
Elda skrev:
Arcangelus skrev:

jo, och vägen är mkt trafikerad av bussar mm... allmänt uselt ställe rly. ligger ett ganska busy gym precis där med.

Varför inte ha det ute vid Micro, bakom Eurostop? Där vart ju kanon. Borta vid Mekonomen är det ju inte en j*vel...sen är det ju ingen höjdare när det är så trångt mad

Förra året var det en väldigt lyckad träff big_smile Med burn-show mm. Och parkeringar finns d gott om tro't eller ej. kanske va 50 bilar o 200-300 pers!

847 Inlägg
7 maj 2010
Jag tänkte åka till stan ikväll, hoppas jag möter nån så jag slipper ha Halmstads gator för mig själv.

7 maj 2010
Jag kommer ligga och cruisa jag också wink Bilen är till salu så måste njuta ut i det sista wink

1 174 Inlägg
8 maj 2010
Trådstartare
Markaryd idag, samlas vid statoil eurostop kl.19.15 sen åker vi ner till Laholm och hämtar upp resten där nere..

1 231 Inlägg
8 maj 2010
idag ? katastrof väder ju ...

1 150 Inlägg
8 maj 2010
Tigerofsweden skrev:

Stanna hemma då.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

1 174 Inlägg
8 maj 2010
Trådstartare
S_Henjer skrev:
Tigerofsweden skrev:

Stanna hemma då.

WORD!!

Hårdast
143 Inlägg
8 maj 2010
att köra race, innefattar ju att man har någorlunda fäste...   regn underlättar inte detta.. 
Men ni tillhör ju parkerings eliten i dagens generation så då är det väl skit samma....
Senast redigerat av Mr-Crd (8 maj 2010)

1 150 Inlägg
8 maj 2010
Mr-Crd skrev:
att köra race, innefattar ju att man har någorlunda fäste...   regn underlättar inte detta.. 
Men ni tillhör ju parkerings eliten i dagens generation så då är det väl skit samma....

Hmmm, hur många procent av alla som är på streetrace tror du kör? Till största delen är de väl ändå att träffa likasinnade. De som inte vill köra dit eller någonstans kan väl bespara alla andra med den informationen smile

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

60 Inlägg
8 maj 2010
Anders parkeringseliten den va bra den wink men fäste e ett måste när man har lite effekt men vissa vill ha ha regnet så att bilen går loss smile ha en trevlig kväll men ikväll blir det lite sprit

1 174 Inlägg
9 maj 2010
Trådstartare
danne_83 skrev:
Anders parkeringseliten den va bra den wink men fäste e ett måste när man har lite effekt men vissa vill ha ha regnet så att bilen går loss smile ha en trevlig kväll men ikväll blir det lite sprit

Självklart är en torr väg a-o när man vill ha fäste.. Och det hade faktiskt börjat torka upp på kvällen, så blöt väg va inget större problem.. Fattar inte varför ni tvunget ska vara så jävla negativa till allt hela tiden.. Fixa ihop något själv om du/ni ska hålla på att klaga på allt man försöker arrangera..

Sök