2754
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Rälspilot
391 Inlägg
10 juni 2008
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
KadettNorris skrev:
pallar inte att läsa igenom 255 sidor. men vad kommer campingen kosta? menas det att man ska ha med sig eget tält då?

Jaaa, tält platser finns.. Sen vet jag inte hur det är med stugplatser.. men alla får såklart sova vart dom vill (hotell, hemma, i bilen? ) bara ni är i tid på samlingsplatserna dagen efter smile

Stugplatser får man fixa själv nu..jag kan inte få in fler..finns platser som det e fullbokat på tyvärr måste jag säga...vi som har varit med från början har våra platser klara på nästan alla ställen tongue

Vänta nu, vad sa du? Ska vi boka våra egna sovplatser?

1 779 Inlägg
10 juni 2008
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
wedo,.... vart ska vi starta?? kom vi fram till något eller??

Du hade ju en plats som var lämplig ?

aah okej men ja ska skriva vägbeskrivning till dig i ett pm senare eller en annan dag smile hur man tar sig dit från alla vägarna. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 779 Inlägg
10 juni 2008
Shady_killen skrev:
vart i göteborg kommer det starta?

ska du följa med eller ska du vinka av oss big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Administratör
11 967 Inlägg
10 juni 2008
Nu sitter det en 90 cm stor tour-dekal på min bakruta. HUGE! big_smile

Bilder och även priser och beställningsinfo kommer snart.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Low is a lifestyle
956 Inlägg
10 juni 2008
Madland skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Jaaa, tält platser finns.. Sen vet jag inte hur det är med stugplatser.. men alla får såklart sova vart dom vill (hotell, hemma, i bilen? ) bara ni är i tid på samlingsplatserna dagen efter smile

Stugplatser får man fixa själv nu..jag kan inte få in fler..finns platser som det e fullbokat på tyvärr måste jag säga...vi som har varit med från början har våra platser klara på nästan alla ställen tongue

Vänta nu, vad sa du? Ska vi boka våra egna sovplatser?

Jaså.. dålig koll har jag med då.
trodde de va så att vi fixade så alla va på samma ställe. inte lätt att försöka hänga med heller när de skrivs massa annat onödigt..

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

3 390 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
Ok

Vi har på vissa campinplatser hyrt stugor, men dom platserna är redan tagna.

Sen så har ALLA deltagare tillgång, alltså 47 bilar har vi fått ett OK för att släppa in på alla campingar... Så det finns plats på campingarna för alla att tälta... men betalning och allt sånt sköts direkt på plats förutom dom som valt att bo i stugorna...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Low is a lifestyle
956 Inlägg
10 juni 2008
ok ok.

de är ju bra att alla få veta hur allt ligger till. enda egentliga infon jag fått är att jag kommit med.

sen har man inte fått någon info om övernattning förens man läser igenom ett antal sidor.

Kanske försöka skicka ut lite PM osv. så alla som är med får en chans att kunna boka stuga om dom har velat osv..jag har inga problem med övernattning på ställena, men ändå bra att fått veta info..

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 juni 2008
Geiros skrev:
ok ok.

de är ju bra att alla få veta hur allt ligger till. enda egentliga infon jag fått är att jag kommit med.

sen har man inte fått någon info om övernattning förens man läser igenom ett antal sidor.

Kanske försöka skicka ut lite PM osv. så alla som är med får en chans att kunna boka stuga om dom har velat osv..jag har inga problem med övernattning på ställena, men ändå bra att fått veta info..

Kan då upplysa om att Gustavsviks i Örebro har fullt...finns inte en stuga mer att få tag i där....Jönköping har inget heller på den camping vi valt ut..tyvärr...Gävle väntar jag svar från..så där de som vill pma snabbt te mig så jag kan fixa sånt fall fler på en gång...Halmstad väntar jag oxå svar ifrån...Norrköping ska jag ringa veckan innan touren sa dom när jag hörde med dom sist...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Rälspilot
391 Inlägg
11 juni 2008
Seriöst, kändes som att det här gick mig helt förbi. Om jag hade haft någon som helst aning om att stugor fanns - om än inte längre - att tillgå skulle jag givetvis kört på det. Fatta hur jävla omöjligt det lär vara för mig att packa in den lätta packning som skall med, även utan tält. Usel informationsspridning på detta område!

För helvete...
Senast redigerat av Madland (11 juni 2008)

3 390 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
Grejjen är att Stugorna blev "tingade" nästan direkt... Alltså när campingarna kontaktades för ett bra tag sedan... Sen ang. information så tycker jag personligen också att det ligger lite i deltagarens intresse att fråga, eller ?

Många som anmält sig och sen när dom får en plats vet dom inte ens vad det är dom anmält sig till t.ex... Vart vi startar, hur vi ska åka, NÄR vi ska åka.... ja, allt....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
Madland skrev:
Seriöst, kändes som att det här gick mig helt förbi. Om jag hade haft någon som helst aning om att stugor fanns - om än inte längre - att tillgå skulle jag givetvis kört på det. Fatta hur jävla omöjligt det lär vara för mig att packa in den lätta packning som skall med, även utan tält. Usel informationsspridning på detta område!

För helvete...

Som jag sa i tidigare inlägg så fanns det inga platser när du blev med... Sen om man inte kan ta med tält eller inte är ju tyvärr inte så mkt vi kan göra någe åt... Finns ju hotell om inte annat ?

2 283 Inlägg
11 juni 2008
WeDo skrev:
Madland skrev:

För helvete...

Som jag sa i tidigare inlägg så fanns det inga platser när du blev med... Sen om man inte kan ta med tält eller inte är ju tyvärr inte så mkt vi kan göra någe åt... Finns ju hotell om inte annat ?

Annars kan vi ju kanske kolla med alla som ska ha stuga om de kan tränga ihop sig.
Vi har säkert plats i våran stuga om vi tränger ihopa oss så vi släpper in vem som helst smile

R.I.P. Michael Jackson!

Rälspilot
391 Inlägg
11 juni 2008
WeDo skrev:
Madland skrev:

För helvete...

Jag hade mängder av frågor till dig när jag kom med och då sa du att det skulle komma ut PM till berörda angående tider, platser osv.

Samtidigt tycker jag det är skit samma om jag måste fråga dig eller om du vill skicka PM, huvudsaken är att informationen når ut, vilket den tydligen inte har gjort. Tycks mig som att jag inte är ensam om detta heller.

Sova på hotell? Jovisst går väl det, under en gran och i en soptunna också. Men tanken var väl att vi skulle umgås på campingarna? Vad jag vet ligger det sällan hotell mitt på campingplatserna och om jag har soptunna och tält att välja på blir inte valet svårt. Jag tycker alltså inte att tältandet är problemet, jag tycker att den knapphändiga informationen är det.

Och självfallet lär det mesta gå att ordna, jag blir sne på att inte all information går till alla deltagare bara. Sådant är orättvist och bara idiotiskt. Att höra genom andra eller via rykten är inte gott nog, inte för mig iallafall. Styr upp detta ordentligt nu så blir det alla tiders.
Senast redigerat av Madland (11 juni 2008)

Administratör
11 967 Inlägg
11 juni 2008
Jag håller iofs med, det ska gå ut info till deltagarna.

Det fanns ju en maillista? Det är ju bara och skriva ett info-mail om boende osv och skicka ut det till alla, sen är det fixat. Alla nya som tillkommer får mailet också.

Edit: eftersom tråden är så lång så räcker det inte att det skrivits en gång nånstans, det finns ingen realistiskt möjlighet för alla att läsa igenom allt. Det måste stå i första inlägget.

Rälspilot
391 Inlägg
11 juni 2008
chrizz skrev:

Det fanns ju en maillista? Det är ju bara och skriva ett info-mail om boende osv och skicka ut det till alla, sen är det fixat. Alla nya som tillkommer får mailet också.

Edit: eftersom tråden är så lång så räcker det inte att det skrivits en gång nånstans, det finns ingen realistiskt möjlighet för alla att läsa igenom allt. Det måste stå i första inlägget.

Maillista? Jag har iallafall inte fått ett enda mail kring Touren, inget PM heller. Det enda jag har tagit del av är som sagt rykten jag hört via andra eller det jag lyckats snappa upp här i tråden. Jag har inte läst alla sidorna men det första inlägget försöker jag iallafall ha lite koll på.

Administratör
11 967 Inlägg
11 juni 2008
Madland skrev:
chrizz skrev:

Maillista? Jag har iallafall inte fått ett enda mail kring Touren, inget PM heller. Det enda jag har tagit del av är som sagt rykten jag hört via andra eller det jag lyckats snappa upp här i tråden. Jag har inte läst alla sidorna men det första inlägget försöker jag iallafall ha lite koll på.

Har du blivit "antagen" till att delta i touren då?

Rälspilot
391 Inlägg
11 juni 2008
chrizz skrev:
Madland skrev:
chrizz skrev:

Ja, självklart. Och jag finns med på listan också.

Administratör
11 967 Inlägg
11 juni 2008
Madland skrev:
chrizz skrev:
Madland skrev:

Det var konstigt, då kanske det blivit nån miss nånstans då, får väl höra med Wedo.

Rälspilot
391 Inlägg
11 juni 2008
chrizz skrev:
Madland skrev:
chrizz skrev:

Det var konstigt, då kanske det blivit nån miss nånstans då, får väl höra med Wedo.

Jao, det verkar så. Tur man hade lite pejl på den här tråden iallafall dårå. Nåja, tycks som att problemet är enkelt avlöst.  roll

Administratör
11 967 Inlägg
11 juni 2008
Jag ska lösa det här problemet med info och se till att det blir enklare att få ut info till alla deltagarna. Jag ordnar det i veckan så slipper vi fler missförstånd i fortsättningen.

Sök