1424
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
För kännedom så är Dekal ett måste på alla deltagarbilar...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Rälspilot
391 Inlägg
12 juni 2008
WeDo skrev:

Kunde inte informationen kring dekalen också stått i massutskicket? tongue

Hur som haver, var beställer man osv.? Jag vet att det stod för några sidor sedan men det rann väl mest ut i att alla berättade var de skulle klistra vilken färg på dekal och i vilken storlek.

Prislista tack.

240 Inlägg
12 juni 2008
WeDo skrev:

yes jag vill med veta lite mer om dekalen och grejjer och vart man köper dom:)

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

3 390 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
Madland skrev:
WeDo skrev:

Kunde inte informationen kring dekalen också stått i massutskicket? tongue

Hur som haver, var beställer man osv.? Jag vet att det stod för några sidor sedan men det rann väl mest ut i att alla berättade var de skulle klistra vilken färg på dekal och i vilken storlek.

Prislista tack.

Tror chrizz kommer informera om priser m.m

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
Jag skiftar dekal på söndagen efter Gatebil om Chrizz har med sig mina dit tongue...så åker jag runt i ännu en reklamstund...damn,måste ju älska dekaler alltså...min bil e ju full med dom nu...skit snack den som säger att det är dekaltrim..fanskapet går inte snabbare för det kan jag lova tongue..min hade ju lugnt varit mer än 300 hk då tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
12 juni 2008
theangel6 skrev:
theangel6 Mjölby
kalle_ponken Mjölby
fidde850 Jönköping A6 parkeringen 08.00
Juliet Jönköping A6 parkeringen 08.00

Jisses vad tidigt!tongue
Lunken startar i Örebro eller? Det snåla fanskapet...cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
jag funderar med på att starta från gbg... Har fått klartecken från Micro nu om utställningen där som sa att jag måste dit och spärra av och så innan.. så inga långtradare ställer sig fel...

men får se hur det blir...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
theangel6 Mjölby
kalle_ponken Mjölby

Jisses vad tidigt!tongue

tongue..var glad för det du...han tänkte dra sig ur först...övertala han att stanna och starta från Örebro tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
12 juni 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
theangel6 Mjölby
kalle_ponken Mjölby

Jisses vad tidigt!tongue

tongue..var glad för det du...han tänkte dra sig ur först...övertala han att stanna och starta från Örebro tongue

Okeej..Wiiie för Lunken! big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Avstängd
1 557 Inlägg
13 juni 2008
Är det verkligen bara anmälda bilar som åker med på denna Tour ?? O bilar som syns lite extra ??
Senast redigerat av MrKerm (13 juni 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Rälspilot
391 Inlägg
13 juni 2008
MrKerm skrev:
Är det verkligen bara anmälda bilar som åker med på denna Tour ?? O bilar som syns lite extra ??

Det är bara Tourbilarna som kommer att ha dekaler och det är bara deltagarna som har någon form av förbokade platser på de anhalter som finns längs vägen. I övrigt är det fritt för vem som helst att följa efter och gästa eventsen som den vill. Det är så jag har förstått det iallafall.

Administratör
11 967 Inlägg
13 juni 2008
Håller med Madland... Jag förutsätter nästan att det kommer maaaassor med bilar på utställningarna, även om just tourbilarna är "fokus" i utställningen så hindrar det inte andra att komma och ställa ut också.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

3 390 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
chrizz skrev:
Håller med Madland... Jag förutsätter nästan att det kommer maaaassor med bilar på utställningarna, även om just tourbilarna är "fokus" i utställningen så hindrar det inte andra att komma och ställa ut också.

Absolut... Lite det som är meningen också. Att komma ut och få träffa alla medlemmar

1 232 Inlägg
13 juni 2008
hallå elr e det göteborg som e på g....jag har mina aningar att jag har vägen dit.....

1 779 Inlägg
13 juni 2008
vi får väl skicka ut ett om till alla deltagarna om plats och tid då vi ska starta så de inte e mass andra i just starten. om ni fattar mig rätt pojkar/flickor gubbar/gummor

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Administratör
11 967 Inlägg
13 juni 2008
akakaboto skrev:
vi får väl skicka ut ett om till alla deltagarna om plats och tid då vi ska starta så de inte e mass andra i just starten. om ni fattar mig rätt pojkar/flickor gubbar/gummor

Det löser vi, jag smider lite planer om hur vi ska få ut info lite bättre smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Rälspilot
391 Inlägg
13 juni 2008
WeDo skrev:
chrizz skrev:

Absolut... Lite det som är meningen också. Att komma ut och få träffa alla medlemmar

Tycker jag låter som en ypperlig idé.

2 283 Inlägg
13 juni 2008
Madland skrev:
WeDo skrev:
chrizz skrev:

Tycker jag låter som en ypperlig idé.

Thumbs up here

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
Men senaste mass-mailet verkar ha funkat iaf smile

Rälspilot
391 Inlägg
13 juni 2008
WeDo skrev:
Men senaste mass-mailet verkar ha funkat iaf smile

Japp, jag fick ett förrgår angående startställen.

Sök