2035
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 752 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

haha aha ja e rätt kass på att hmm gå hem med pengar kvar på kortet från krogen big_smile dom har en förmåga att försvinna big_smile

Hahaha då är vi två då!!big_smile eller det där med pengar som försvinner gäller nog i största allmänhet för min del iofs..!big_smile :S

hhaha aah men något som ja e bra på att göra på krogen e att tappa bort alla jag e med. slutar alltidm ed att man får ta taxi hem och efterfestar lite själv. big_smile

haha DET har jag där emot inte lyckats med än så länge...tongue Men det kommer nog för min del det med!big_smile jag har ju åren framför mej som tur är...^^

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Statligt anställd
215 Inlägg
10 januari 2008
För att bryta in i tråden. läste tidigare i tråden att det var någon som trodde att det kanske till och med skulle vara möjligt att komma upp i ungefär 200 sidor på denna tråd innan touren skulle dra igång... Med tanke på at det idag är 196 dagar kvar och tråden består av 114 sidor undrar jag om det är någon som vågar sig på en ny gissning. Hur många sidor kommer tråden bestå av då touren drar i gång???
Hade kanske kunnat bli en bra tävling...
Senast redigerat av Blue-Angel (10 januari 2008)

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

1 752 Inlägg
10 januari 2008
Blue-Angel skrev:
För att bryta in i tråden. läste tidigare i tråden att det var någon som trodde att det kanske till och med skulle vara möjligt att komma upp i ungefär 200 sidor på denna tråd innan touren skulle dra igång... Med tanke på at det idag är 196 dagar kvar och tråden består av 114 sidor undrar jag om det är någon som vågar sig på en ny gissning. Hur många sidor kommer tråden bestå av då touren drar i gång???

haha ja om vi skriver som vi gör nu så skulle jag väll tro runt typ 450-500 sidor typ:P Men tror nog att det kommer landa på 217 när touren drar igång:D

1 779 Inlägg
10 januari 2008
om alla slutar skriva nu så chansar ja på 114 big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

53 Inlägg
10 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Blue-Angel skrev:

haha ja om vi skriver som vi gör nu så skulle jag väll tro runt typ 450-500 sidor typ:P Men tror nog att det kommer landa på 217 när touren drar igång:D

jag tror nog att det hamnar mellan 300-350..

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

2 283 Inlägg
10 januari 2008
Jag satsar på 500+

R.I.P. Michael Jackson!

90 Inlägg
10 januari 2008
är det nån här som ska ner till malmö träffen i helgen i prakerings huset runt växjö som vill ha följe

mvh zero

jag o vovven min

1 752 Inlägg
10 januari 2008
Så nu har jag o Lotta varit nere o snackat med dom på Mantorp park iaf!big_smile gick riktigt bra:) Kommer en uppdatering av vad som sas ikväll eller imorn skule jag väll tro! wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Så nu har jag o Lotta varit nere o snackat med dom på Mantorp park iaf!big_smile gick riktigt bra:) Kommer en uppdatering av vad som sas ikväll eller imorn skule jag väll tro! wink

Uppdatering kommer under kvällen vad som sagts idag då jag ska prata med wedo först....Kalle och jag har dealat fram riktigt bra för oss:P...tackar Kalle för att du ställde upp och följde med och även för vårat nya projekt som dras igång imorrn utav oss 2roll...date hela våren o sommaren,fniss:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
Pikey skrev:
Jag satsar på 500+

Håller me Pikey här:P

1 752 Inlägg
10 januari 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Uppdatering kommer under kvällen vad som sagts idag då jag ska prata med wedo först....Kalle och jag har dealat fram riktigt bra för oss:P...tackar Kalle för att du ställde upp och följde med och även för vårat nya projekt som dras igång imorrn utav oss 2roll...date hela våren o sommaren,fniss:P

Haha ja det var så lite så!wink Haha hade faktiskt inte räknat med o vara med på det "nya" projektet först, men efter mötet så är jag hur pepp som helst!big_smile så håll ögon o höron öppna framöver så får ni se vad det är vi jiddrar om...wink

3 390 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
Verkar som att Gatbilar tänker köra sin Tour då vi ska iväg med våran nu... Jävligt synd tycker jag då det kanske inte blir den här uppmärksamheten på någon av dom om alla tourer ska gå samtidigt :S

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
WeDo skrev:
Verkar som att Gatbilar tänker köra sin Tour då vi ska iväg med våran nu... Jävligt synd tycker jag då det kanske inte blir den här uppmärksamheten på någon av dom om alla tourer ska gå samtidigt :S

Nä vad tråkigt att höra:O...frågan är om vi hamnar på samma ställen och samma dagar vilket jag tycker skulle vara helt otroligt:rolleyes:...nån som har pejl på deras rutt kan ju kolla upp det:P...

53 Inlägg
10 januari 2008
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Nä vad tråkigt att höra:O...frågan är om vi hamnar på samma ställen och samma dagar vilket jag tycker skulle vara helt otroligt:rolleyes:...nån som har pejl på deras rutt kan ju kolla upp det:P...

undra varför? hoppas dom inte tar typ samma rutt som oss.

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

2 283 Inlägg
10 januari 2008
mr_singel skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Fan vad trist att de ska köra samtidigt... hmm Men det kommer antagligen inte bli samma dagar som de andra.

En positiv sak är ju för allmänheten är att de sker massa skoj saker samtidigt smile

EDIT: När behöver ni veta hur många biljetter per bil som måste beställas till Veidec festivalen?
Senast redigerat av Pikey (10 januari 2008)

R.I.P. Michael Jackson!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
Pikey skrev:
mr_singel skrev:
theangel6 skrev:

Fan vad trist att de ska köra samtidigt... hmm Men det kommer antagligen inte bli samma dagar som de andra.

En positiv sak är ju för allmänheten är att de sker massa skoj saker samtidigt smile

EDIT: När behöver ni veta hur många biljetter per bil som måste beställas till Veidec festivalen?

Här håller vi på hemligheterna till kvällen:P....kan säga så mycket som att vi behöver inte veta antalet personer i bilarna längre inför Veidec då vi har fått ett bra pris:rolleyes:

526 Inlägg
10 januari 2008
theangel6 skrev:
Pikey skrev:
mr_singel skrev:

Här håller vi på hemligheterna till kvällen:P....kan säga så mycket som att vi behöver inte veta antalet personer i bilarna längre inför Veidec då vi har fått ett bra pris:rolleyes:

jahaja tongue vafan va bra att ni har fixat de big_smile ser fram emot att veta mer fackta smile men lotta de var klart med våran stuga å vilka som skulle sova i den?? :S

3 390 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
har 1 hoppat av ? så jag är 2 reserv nu ? big_smile

Sry att jag inte hänger med här men jag har inte haft tid nu och ah jag har haft bättre tider eller vad man ska säga men men allt löser sig !

Japp, du ligger som reserv nr 2 smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
hej kära deltagare.... Såg min miss i Mass PM:et som kom ut igår.... Självklart ska sista datumet för mailet att komma tillbaka vara Onsdagen den 15/1 och inte 15/12.... 

Ber om ursäkt för det... smile

Beyond Godlike
146 Inlägg
10 januari 2008
Hehe jag tänkte väl det tongue Men jag skyndade mig ändå fort som satan med att svara smile

Dom säger det!

Sök