Jag kom fram till det att.. jag får nog fan inte in ett tält i biljäveln.. Kan man typ slagga i bilen tror ni ?
Hör med Lotta(theangel6) så kan hon skriva upp dej så du får plats i en stuga om det är av intresse!?
Hmm.. tror inte det fan ska försöka hålla kostnaderna nere ska ringa och prata med lite olika sponsorer se om dom kan va intreserade av att laxxa upp lite pengar till touren hehe går lösat annars med tält
Jag kom fram till det att.. jag får nog fan inte in ett tält i biljäveln.. Kan man typ slagga i bilen tror ni ?
Hör med Lotta(theangel6) så kan hon skriva upp dej så du får plats i en stuga om det är av intresse!?
Hmm.. tror inte det fan ska försöka hålla kostnaderna nere ska ringa och prata med lite olika sponsorer se om dom kan va intreserade av att laxxa upp lite pengar till touren hehe går lösat annars med tält
Man ska ju inte hålla nere kostnaderna på en tour
I agree...totala kostnaden per person för alla ställena fram till Jönköping blir en total kostnad på ca 700 kr´.Nu har jag dock inte kollat Halmstad för det var nån annan som skulle ordna där:P...Så nu vet ni vad stugorna kostar sammanlagt per person!!!
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se