4101
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 644 Inlägg
13 januari 2008
Pikey skrev:
Lindgren_ skrev:
Pikey skrev:

Den 9:e februari smile

Jag fyller 2 augusti så en polare ska köra min bil under touren så jag är yngst ändå big_smilebig_smile haha

Hehe aa det är du ju då. Men jag blir den yngste som kör smile

Hehe japp !

Johan Lindgren

1 752 Inlägg
13 januari 2008
Lindgren_ skrev:
Jag kom fram till det att.. jag får nog fan inte in ett tält i biljäveln.. yikes Kan man typ slagga i bilen tror ni ?

Hör med Lotta(theangel6) så kan hon skriva upp dej så du får plats i en stuga om det är av intresse!?wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 644 Inlägg
13 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Lindgren_ skrev:
Jag kom fram till det att.. jag får nog fan inte in ett tält i biljäveln.. yikes Kan man typ slagga i bilen tror ni ?

Hör med Lotta(theangel6) så kan hon skriva upp dej så du får plats i en stuga om det är av intresse!?wink

Hmm.. tror inte det fan ska försöka hålla kostnaderna nere ska ringa och prata med lite olika sponsorer se om dom kan va intreserade av att laxxa upp lite pengar till touren hehe smile går lösat annars med tält smile

Johan Lindgren

2 283 Inlägg
13 januari 2008
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Lindgren_ skrev:

Hmm.. tror inte det fan ska försöka hålla kostnaderna nere ska ringa och prata med lite olika sponsorer se om dom kan va intreserade av att laxxa upp lite pengar till touren hehe smile går lösat annars med tält smile

Man ska ju inte hålla nere kostnaderna på en tour tongue

R.I.P. Michael Jackson!

1 752 Inlägg
14 januari 2008
Haha nä fan inte var dag man åker på en sån här grej ju!big_smile Synd o snåla då;)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
14 januari 2008
nä vi åker ju ihop i flra dagar big_smile hehe. tongue gött att lönen kommer den veckan med big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

240 Inlägg
14 januari 2008
akakaboto skrev:
kan ta ett industriområde i partille? de e rätt lätt att hitta till.. å rätt stort å lite trafik.

mm är det  svårt att  hitta? själv hittar man ju bara till hisingen:P för det är ju skyltat dit:P

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

3 390 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
bmw525tds skrev:
akakaboto skrev:
kan ta ett industriområde i partille? de e rätt lätt att hitta till.. å rätt stort å lite trafik.

mm är det  svårt att  hitta? själv hittar man ju bara till hisingen:P för det är ju skyltat dit:P

Jaaa, det måste ju vara så att alla kan komma dit utan problem smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

53 Inlägg
14 januari 2008
WeDo skrev:
bmw525tds skrev:
akakaboto skrev:

tur att man tar med sig navigatorn har 1st till liggandes om det är någon som är intresserad av att låna??

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
14 januari 2008
mr_singel skrev:
WeDo skrev:
bmw525tds skrev:

tur att man tar med sig navigatorn har 1st till liggandes om det är någon som är intresserad av att låna??

Törs man låna den av dig:Pvill ju inte det ska hända sak som när vi skulle till Kristianstad:rolleyes:..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
14 januari 2008
Pikey skrev:
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Man ska ju inte hålla nere kostnaderna på en tour tongue

I agree...totala kostnaden per person för alla ställena fram till Jönköping blir en total kostnad på ca 700 kr´.Nu har jag dock inte kollat Halmstad för det var nån annan som skulle ordna där:P...Så nu vet ni vad stugorna kostar sammanlagt per person!!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
14 januari 2008
kjimsan, Theodorzon och Lindgren_ ...välkomna in i gänget!!!!Undra om de vet vad de gett sig in på...skrattar...

Your Dream My Reality
219 Inlägg
14 januari 2008
Håller på att kolla upp om vi får köra på brogatan i halmstad nu..
Hoppas hoppas hoppas=)

Sen den personen som jag kände som jobbade på rolfstorps camping har slutat:( så vem tar han om det?

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

2 283 Inlägg
14 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Håller på att kolla upp om vi får köra på brogatan i halmstad nu..
Hoppas hoppas hoppas=)

Sen den personen som jag kände som jobbade på rolfstorps camping har slutat:( så vem tar han om det?

Vad finns det mer för Campingar i närheten? :S

Hmm... Måste ju kolla ute i Tylösand först vet du någon där ute?

Och i så fall hur många personer ska vi ha stugor för eller hur många stugor ska vi ha?

R.I.P. Michael Jackson!

2 644 Inlägg
14 januari 2008
akakaboto skrev:
nä vi åker ju ihop i flra dagar big_smile hehe. tongue gött att lönen kommer den veckan med big_smile

Tänk om man skulle jobba (:

Johan Lindgren

1 779 Inlägg
14 januari 2008
ska fixa bilder lite senare med karta smile så ska i få se de e inte svårt att hitta. smile

bw vi ska inte slänga upp en tävling om att gör en logga till dekalen vi ska ha???

3 390 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
ska fixa bilder lite senare med karta smile så ska i få se de e inte svårt att hitta. smile

bw vi ska inte slänga upp en tävling om att gör en logga till dekalen vi ska ha???

Skulle vi inte bara ha text ??   Kan bli rätt dyrt att göra egna dekaler... tror ni inte det ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
14 januari 2008
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

Skulle vi inte bara ha text ??   Kan bli rätt dyrt att göra egna dekaler... tror ni inte det ?

aah de stämmer kanske :d hehe smile men stor text får de ju iaf bli smile
men ska fixa kartor nu på industriområdet ja tänkte.

236 Inlägg
14 januari 2008
akakaboto skrev:
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

aah de stämmer kanske :d hehe smile men stor text får de ju iaf bli smile
men ska fixa kartor nu på industriområdet ja tänkte.

jappp blir nog bra me bara text .

gött gött hoppas på mycke plastser e ju rätt många som startar i götet kul kul

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
14 januari 2008
http://www.garaget.org/gallery/archive/45334/231717_jzzckk.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/45334/231719_xodpv5.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/45334/231720_7ul0n6.jpg

hoppas ni fattar nu smile fråga om de e något.. de e ingen jätte stor parkering men de e ett indusriområde som man kan stlla upp på led längst vägkanten.

Sök