4153
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

240 Inlägg
17 januari 2008
TyraX skrev:
bmw525tds skrev:
TyraX skrev:

De e ju inget att lipa över ju big_smile finns alltid platts någånstans smile ingen kommer vara för sig själv under touren big_smile

(AKAKABOTO MISSTOLKA INTE) de e du expert på big_smile

haha tyrax:P verkar inte som du  behöver komma te forshaga för å lära dej ragga:P du försöker att så bra här:D

HAHAHA du e ju inte frisk du tongue dedär var inge raggning big_smile

haha erkän nu:P du går ut mjukt:D du har ju ända fram tills vi åker sen och smöra in dej:P hehe

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 januari 2008
bmw525tds skrev:
TyraX skrev:
bmw525tds skrev:

haha tyrax:P verkar inte som du  behöver komma te forshaga för å lära dej ragga:P du försöker att så bra här:D

haha erkän nu:P du går ut mjukt:D du har ju ända fram tills vi åker sen och smöra in dej:P hehe

fnissar...Cribban kom på att i stugan som vi ska ha e det bara brudar i..så cocos..vi hittar plats te dig me;)...vi har ju allt några stugor,tror inte nån misstycker att få in en brud hos sig...eller har jag fel grabbar?

så passar jag på att tacka Juliet för den fina kommentaren!!!Den värmde!

Wedo:vart har du tänkt att vi ska åka för att få va me i DVd:n???hoppas jag hunnit få hem min topp tills dess så jag testköra min...annars får jag hålla mig te nöjet leka gokart lite till...hihi

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
bmw525tds skrev:
TyraX skrev:

fnissar...Cribban kom på att i stugan som vi ska ha e det bara brudar i..så cocos..vi hittar plats te dig me;)...vi har ju allt några stugor,tror inte nån misstycker att få in en brud hos sig...eller har jag fel grabbar?

Wedo:vart har du tänkt att vi ska åka för att få va me i DVd:n???hoppas jag hunnit få hem min topp tills dess så jag testköra min...annars får jag hålla mig te nöjet leka gokart lite till...hihi

Tanken att träffas innan och filma var ju till "reklam filmen".... Själva DVD´n blir ju inspelad under tourens gång... smile  Men då finns det alltså intresse av att kanske göra en dvd som ni som deltagare kan "beställa" sen eller ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 644 Inlägg
18 januari 2008
jag snacka med mirco förut idag.. dom öppnar i mars i norrköping smile

Så där kommer nog uställningen bli i norrköping smile

Klockrent vettu !

Johan Lindgren

236 Inlägg
18 januari 2008
theangel6 skrev:
bmw525tds skrev:
TyraX skrev:

såklart du har rätt lotta brudar e alltid välkommna i stugorna;P

hoppas bilen e klar till den dagen isåfall:P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 390 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:

Klockrent vettu !

Bra Lindgren... big_smile   Stor parkering hoppas jag tongue    Dom kan inte sponsra med några "micro tjejer" som kan handtvätta alla bilar också ?? Och då menar jag inga dvärgar wink  hehe...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 644 Inlägg
18 januari 2008
WeDo skrev:
Lindgren_ skrev:

Klockrent vettu !

Bra Lindgren... big_smile   Stor parkering hoppas jag tongue    Dom kan inte sponsra med några "micro tjejer" som kan handtvätta alla bilar också ?? Och då menar jag inga dvärgar wink  hehe...

Hehe den utanför micro är perfekt för bilarna som åker på touren sne är media markts parkering stor smile

hehe kan ju höra med dom wink

Johan Lindgren

1 779 Inlägg
18 januari 2008
cocos e du snäll kan du få min säng. jag kan väl sova på golvet då.. ;-)

Till er andra: vadå ja brukar väl itne misstolka saker. big_smile
segt att man ska jobba på söndag :'( buuuuuuuäääää

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

240 Inlägg
18 januari 2008
akakaboto skrev:

haha segt å vara truck chaffis;)

fan inte ska du lägga dej på golvet. bättre ni delar:D

1 779 Inlägg
18 januari 2008
bmw525tds skrev:
akakaboto skrev:

hehe aah men nu ska ja vara med på att lyfta ut stänger ur en container. tongue dom väger runt 80kg styck å de e runt 400-500 stänger tongue blir en del. tongue

240 Inlägg
18 januari 2008
akakaboto skrev:
bmw525tds skrev:
akakaboto skrev:

hehe aah men nu ska ja vara med på att lyfta ut stänger ur en container. tongue dom väger runt 80kg styck å de e runt 400-500 stänger tongue blir en del. tongue

ska du  bära för hand:P eller va menar du?

1 779 Inlägg
18 januari 2008
hehe aaah.. dom ligger så dumt så kan inte lyfta dom med truck :o

240 Inlägg
18 januari 2008
akakaboto skrev:
hehe aaah.. dom ligger så dumt så kan inte lyfta dom med truck :o

ohej va jobbigt:P snacka om att du kommer att ha träningsvärk på månda:D men det kan ju vara gött det  med

Nobodys wife
250 Inlägg
18 januari 2008
Jag tar in på vilken stuga som helst...vem har plats över?  Vill bara veta så jag slipper sova i baksätet........ big_smile

cocos is the shit!!!

1 779 Inlägg
18 januari 2008
vem har sagt att du ska sova i baksätet tongue du kanske gör något annat i de tongue

Nobodys wife
250 Inlägg
19 januari 2008
akakaboto skrev:
vem har sagt att du ska sova i baksätet tongue du kanske gör något annat i de tongue

INFO: jag har vatt singel i 7 månader, haft mitt livs längsta avhållsamhetsperiod, så snacka inte om annat än sova för annars tar jag dig på orden å jag e INTE å leka med just nu  big_smile   tongue hehee
*inte första gången jag sover i baksätet annars men vill gärna slippa det den här gången*  smile

cocos is the shit!!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 januari 2008
cocos skrev:
akakaboto skrev:

INFO: jag har vatt singel i 7 månader, haft mitt livs längsta avhållsamhetsperiod, så snacka inte om annat än sova för annars tar jag dig på orden å jag e INTE å leka med just nu  big_smile   tongue hehee
*inte första gången jag sover i baksätet annars men vill gärna slippa det den här gången*  smile

HAHA...bra sagt...reta inte henne nu..då får ni stå ert kast:lol:...oroa dig inte för plats i stuga,det fixar vi sen=)...kanske säkrast ta i cocos i tjejstugan men då får vi verkligen hålla Aka på plats:rolleyes:...våran Don Juan..

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 januari 2008
cocos skrev:
Jag tar in på vilken stuga som helst...vem har plats över?  Vill bara veta så jag slipper sova i baksätet........ big_smile

Jag har 3 bokade platser...min grabb tar med sig luftmadrass och du tar hans säng...så du hamnar i tjejstugan om du orkar stå ut med Aka...

1 779 Inlägg
19 januari 2008
wiiiie så jag får sova i en tjejstuga big_smile

de ni pojkar big_smile *stolt*

Sök