2734
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Bimmer Freak
162 Inlägg
20 juni 2008
Kommer också att finnas där ute...ett tag, snart dags o kolla läget på stan smile

Member of Unknown Örebro

Kanon..
1 473 Inlägg
20 juni 2008
Ja men ut o kör me er då!

107 Inlägg
21 juni 2008
Händer det nåt roligt ikväll? smile

Snickare
20 Inlägg
21 juni 2008
ingen aning men jag ska ut å rasta min bil smile hoppas på att få se fler ut vid mässan kring 00kanske ? smile eller tidigare ? smile

563 Inlägg
21 juni 2008
Vi tar en sväng ikväll! Kollar mässan om det är några som vill ta tid med g-techen. Säg till om nån vill!!!

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

< T 00 >
88 Inlägg
21 juni 2008
jag o några kompisar åker in till mässan ikväll. kommer in runt 22

Chifen

Volvofreak
356 Inlägg
21 juni 2008
jag tar en runda ikväll oxå=)

Ses vid mässan vid 22.30???

// Andreas
S40N T5-04

236 Inlägg
21 juni 2008
Chifen skrev:
jag o några kompisar åker in till mässan ikväll. kommer in runt 22

Ses vid 22 smile
Snacka om att vi är sega idag..

Snickare
20 Inlägg
21 juni 2008
yes ses i kväll ring 22 då nu ska jag blaska av kärran

Kanon..
1 473 Inlägg
21 juni 2008
ut o rejsa lite på a-holmen wink

FREAK !
250 Inlägg
25 juni 2008
leksak skrev:

smart att säga sånt på ett öppet förum ...... inte . rejs och sånt tar vi via pm eller sms så slipper gubbarna i blått få reda på nått

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

107 Inlägg
26 juni 2008
Är det några som ska till mantorp på lördag? smile

Med.lem
3 759 Inlägg
26 juni 2008
niklasd skrev:
Är det några som ska till mantorp på lördag? smile

Vad är det där?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

107 Inlägg
26 juni 2008
slaget om gatebil smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
26 juni 2008
Jag är tyvärr på Metaltown, eller ja, "tyvärr", Metaltown is the shit, men ja. Missar Slaget om Gatebil, hade varit kul att se. Efter helgen får ni se min saabilab med 19"are =O De är väl inte de snyggaste, men stora iaf =P

"When innovation meets passion!"

Kanon..
1 473 Inlägg
26 juni 2008
nicx skrev:
leksak skrev:

smart att säga sånt på ett öppet förum ...... inte . rejs och sånt tar vi via pm eller sms så slipper gubbarna i blått få reda på nått

Jag menade inte bokstavligen...
Farbror blå vet mkt väl vart det körs så det spelar noll roll ifall man så skriver det på himlen...

Montör
34 Inlägg
27 juni 2008
några som ska ut ikväll?

Chaufför
418 Inlägg
27 juni 2008
Vore kanske fint o ta en runda! Vi får se.....

Kör Scania!!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
28 juni 2008
Kan väl enbart tala för min egna del, men helt ärlig är man inte speciellt sugen på att åka ut till mässan och stå där, om man nu inte vill ha stenskott som på beställning.
Nej det har blivit ett rövarhål för volvo-raggare (ursäkta men antalet puckon som kör det märket är överrepresenterade) och det ser ju ut som ett krigsfält med sopor, däckspår och rester, plåtfälgar, plastlister m.m
Fick nog när jag först nästan fick en röd 940 på bredhäng som ny kylarprydnad och sedan fick fronten blästrad av någon stilande yngling som inte kunde kontrollera sitt fordon, och när man påtalar det replikerna "Ha inte så fin bil då" och "Alla vet att här sladdar man, det är vad mässan är till för".
Och nej, det spelar tamefan ingen roll vart man ställer bilen, som den där irriterande myggan som surrar och förstör din nattsömn hittar den där idioterna nya sätt att sladda mitt framför din bil.

Träffar vill man ha också, något som dem flesta inbillar sig är det lättaste i världen att ordna. Till en början kan man ju fundera ut vart det finns yta till en sådan. Lyckas du finna en sådan yta, så ska du även få tillstånd till att ha träffen på den ytan, skiter du i tillstånd kan du räkna med att ha problem lagom fram tills du slänger in handduken och lämnar jordelivet.
Lyckas du få tillstånd, utan allt för stora förplikterser från markägaren, till en början ska du kyssa din lyckliga stjärna och passa på att tillbedja den att du slipper allt för stort svineri, så ska du för det andra finna folk som är villiga och förstår vad som krävs.
För den träffen vi hade, ÖSM #1, kan jag med handen på hjärtat säga att jag aldrig skulle vilja göra om, inte under dem förutsättningarna. Vi var på tok för få och man får vara glad att man har bilintresset kvar så många personer som saknade totalt omdöme, respekt och helt enkelt sket i det slit man lagt ner för att anordna träffen.

Så utan att ha sagt för mycket, nöj er med Volvoträffen idag och Örebromixen senare i sommar, blir det en träff till, så är det en stor bonus.

475 Inlägg
28 juni 2008
Jag var ute på mässan igår på ljusa dagen.. inte en vacker syn... ligger gummirester ifrån någon/några som har lekt. vågade inte åka ut där på kvällen pga av allt skit som ligger där. bättre att hänga nere på aspholmen. parkerings platser och raksträcka smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Sök