2658
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

turboabstinens
442 Inlägg
28 juni 2008
Aha, några som ska åka till mässan ikväll? Mycket fina bilar ute så det kanske passar ganska bra. Bra väder har det ju blivit också!

ocertifierad klåpmekare

FREAK !
250 Inlägg
28 juni 2008
att det är kul att leka med bilen har jag full förståelse för det tycker jag också men att man gör det 5-6 meter från  parkerade bilar förstår jag däremot inte  , det finns rondeller i örebro testa dom det är svinskoj jag lovar .

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

186 Inlägg
28 juni 2008
blire nå drag ikväll lr? tänkte om man skulle rulla ut me Opeln å ta nåra varv..

125 Inlägg
28 juni 2008
är de mycke bilar vid mässan i kvälll tro? eftersom de va träff i ånnaboda i dag??

Bimmer Freak
162 Inlägg
28 juni 2008
Är ute på jobb...tyvärr...annars ute på stan wink.
Semester börjar v. 28 *Jippeeeee*

Member of Unknown Örebro

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
28 juni 2008
SchumiSRM skrev:
Tråkigt för dig med bilen men det är knappast några nyheter att det svinas på Mässan väl? Förut var det IKEA och förra året och i år Mässan, ska bli intressant att se vad nya ägarna till Mässan kommer att vidta för åtgärder men något blir enligt säkra källor. Frågan är då vart ska det fortsättas att svinas ner ser? Ett av de många skälen att man inte åker i någon superputsad fin kärra är just de här problemen, det besparar mig en förmodad vistelse på någon öppen anstalt och den andra som typ sköt sten på bilen diverse blessyrer. Ja ja, nog predikat men tyvärr är detta ett problem som ha kommit för att stanna hmm

Absolut ingen nyhet, därför jag försökt välja ställe att stå på med omsorg när jag varit där, men det räckte uppenbart inte så jag har valt att strunta i Mässan.
Jag hörde en fågel viska om bommar och annat trevligt nu i framtiden vid Mässan. Tyvär tror jag bara att problemet kommer förflyttas till Aspholmen, tills man väljer att ha bommar för dem parkeringarna också när det har svinats, vi vet ju allt hur det såg ut där förra sommaren när "racen" hölls.

Var faktiskt förbi Mässan idag med skruttbilen (bmwn) och såg att det var samma föreställning som alltid där.. Tröttnar dem aldrig? smile

FREAK !
250 Inlägg
29 juni 2008
väl skrivet som vanligt schumis (Y)

Unknown_Orebro
30 juni 2008
Vi får väll börja träffas ute hos mig då där går det ju inte och sladda plus att vi har stora parkerings möjligheter eller så får Unknown fixa en egen plats där vi kan träffas utan allt svineri....

Sen till min igentliga förfrågan finns det något intresse att samåka i karavan från Örebro till Power Meet nu på Lördag 5/7 vi är några som hade tänkt det men kollar även om ett bredare intresse finns.

Mvh Woody

"Unloaded"
1 557 Inlägg
30 juni 2008
Vid vilken tid är avfärd planerad på lördagen till power meet? Jag kan vara intresserad smile

"When innovation meets passion!"

102 Inlägg
3 juli 2008
Jappsi..

107 Inlägg
4 juli 2008
några som ska ut och åka ikväll? smile

Bildrulle
499 Inlägg
4 juli 2008
niklasd skrev:
några som ska ut och åka ikväll? smile

Vet inte ännu, lär väl snurra förbi mässan och se om det är någon uppslutning, annars blir det väl tidig hemgång...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

FREAK !
250 Inlägg
4 juli 2008
minigolf vid g-vik kl 20,00 idag HÄNG PÅ !

597 Inlägg
4 juli 2008
åker med v50in och ska tältalite och mysa:) fin dag i dag ju:) mantorp imorgon då:)

#silence i kill you#

236 Inlägg
5 juli 2008
d-wadman skrev:
Nån som ska till v-rås?

Karavan kl 18 från mässan

Med-lem
129 Inlägg
5 juli 2008
Händer detnå i Öre ikväll eller är det bara v-ås som gäller?

Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.

Unknown Örebro Crew
20 Inlägg
5 juli 2008
Ja du det värkar vara rätt så dött i Örebro ikväll..

Med.lem
3 759 Inlägg
5 juli 2008
Dött som as i Örebro iaf...

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Sök