Söndag, grått, mulet, regnstänk i luften... nån som vet om det händer nå i öre te nästa helg?? man måste ju ha nå å se fram emot på måndag morgon:)
det enda jag vet om är en stor epaträff som är inplanerad, så hela örebro kommer väl vara fylld av traktorer.. ca 130 traktorer/förare har anmält intresse vad jag vet!
Söndag, grått, mulet, regnstänk i luften... nån som vet om det händer nå i öre te nästa helg?? man måste ju ha nå å se fram emot på måndag morgon:)
det enda jag vet om är en stor epaträff som är inplanerad, så hela örebro kommer väl vara fylld av traktorer.. ca 130 traktorer/förare har anmält intresse vad jag vet!
som en vanlig helgdag allså:D
visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
såg att de va träff i mariestad på Fredag... ska vi dra ihop ett gäng o samlas vid brändåsen o åka ner o glutta lite??skulle visst bli lite Evenemang...så kan dom få lite nya bilar o köra emot:)
såg att de va träff i mariestad på Fredag... ska vi dra ihop ett gäng o samlas vid brändåsen o åka ner o glutta lite??skulle visst bli lite Evenemang...så kan dom få lite nya bilar o köra emot:)
låter trevligt, inte för att jag har tillräckligt stor motor för att köra mot någon men vore skoj att kolla! vilken tid börjar det i mariestad?
Jag åker nog med, fått i mera pulver under huven nu, vill testa och se vad han går för=)
verkar som att vi kan bli ett par stycken som sticker till mariestad, åker vi tillsammans? när åker vi och vart samlas vi isåfall? jag hänger på ifall jag lyckas skaffa en chaufför till bilen.. har inget körkort atm