2638
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Unknown Örebro Crew
20 Inlägg
5 juli 2008
Kan jag  förstå. Undra va fasen som hänt..

Med-lem
129 Inlägg
6 juli 2008
Söndag, grått, mulet, regnstänk i luften... nån som vet om det händer nå i öre te nästa helg?? man måste ju ha nå å se fram emot på måndag morgon:)cool
Senast redigerat av j00k3 (6 juli 2008)

Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.

Bäst i värla
150 Inlägg
6 juli 2008
j00k3 skrev:
Söndag, grått, mulet, regnstänk i luften... nån som vet om det händer nå i öre te nästa helg?? man måste ju ha nå å se fram emot på måndag morgon:)cool

det enda jag vet om är en stor epaträff som är inplanerad, så hela örebro kommer väl vara fylld av traktorer.. ca 130 traktorer/förare har anmält intresse vad jag vet!

475 Inlägg
6 juli 2008
baerserk skrev:
j00k3 skrev:

det enda jag vet om är en stor epaträff som är inplanerad, så hela örebro kommer väl vara fylld av traktorer.. ca 130 traktorer/förare har anmält intresse vad jag vet!

som en vanlig helgdag allså:D

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Unknown Örebro Crew
20 Inlägg
6 juli 2008
Ja precis attackhamster, jaja får väll ta och bli att sitta någonstans och hoppas på att en rx7 drar för bi eller något annat smile

Bäst i värla
150 Inlägg
6 juli 2008
attackhamster skrev:
baerserk skrev:
j00k3 skrev:

som en vanlig helgdag allså:D

haha, ja i stort sett smile

21 Inlägg
7 juli 2008
såg att de va träff i mariestad på Fredag... ska vi dra ihop ett gäng o samlas vid brändåsen o åka ner o glutta lite??skulle visst bli lite Evenemang...så kan dom få lite nya bilar o köra emot:)

Stylat ska de va..

102 Inlägg
7 juli 2008
de kanske vore någe.. hha inte för vi har nån race bil. men skojj o se smile

46 Inlägg
8 juli 2008
_truckern_ skrev:
såg att de va träff i mariestad på Fredag... ska vi dra ihop ett gäng o samlas vid brändåsen o åka ner o glutta lite??skulle visst bli lite Evenemang...så kan dom få lite nya bilar o köra emot:)

låter trevligt, inte för att jag har tillräckligt stor motor för att köra mot någon men vore skoj att kolla! vilken tid börjar det i mariestad?

Bimmer Freak
162 Inlägg
8 juli 2008
Raaasmus skrev:
vilken tid börjar det i mariestad?

Det börjar 20:00 på nån Coop parkering.
Kolla här för att hålla dig uppdaterad: Mariestads träff tråden

Några som ska ut o glida ikväll, i den fina kvälls solen wink.
Senast redigerat av Tonket (8 juli 2008)

Member of Unknown Örebro

42 Inlägg
9 juli 2008
_truckern_ skrev:

Jag åker nog med, fått i mera pulver under huven nu, vill testa och se vad han går för=)

Livsnjutare
1 707 Inlägg
9 juli 2008
Vi hänger antagligen med också, beror på hur det går med hundens valpning...

FREAK !
250 Inlägg
9 juli 2008
jippi min bajsbruna pärla borde bli klar tll veckan, i helgen blire ut å leka på grusvägarna i kilsbergen
Senast redigerat av nicx (9 juli 2008)

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

46 Inlägg
9 juli 2008
verkar som att vi kan bli ett par stycken som sticker till mariestad, åker vi tillsammans? när åker vi och vart samlas vi isåfall?smile jag hänger på ifall jag lyckas skaffa en chaufför till bilen.. har inget körkort atm

15 Inlägg
9 juli 2008
brändåsen är väll ett bra ställe å träffas på, de ju liksom på vägen till träffen wink hehe det är ju inte värst långt att åka heller:)

jag kommer nog:) men jag slutar inte förrens 18.00 hmm

46 Inlägg
9 juli 2008
ja brändåsen är ett riktigt bra ställe, men vilken tid möts vi upp då? smile

15 Inlägg
10 juli 2008
verkar bli bra väder på kvällen ( smhi ) men om vi säger 19.00? eller nån som säger någe annat ???

Med-lem
129 Inlägg
10 juli 2008
Låter ju riktigt skojj!big_smile hänger nog på om jag har råd villsäga;P

Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.

Livsnjutare
1 707 Inlägg
10 juli 2008
Vi hoppar av, tiken har fått valpar.

46 Inlägg
10 juli 2008
kraster skrev:
verkar bli bra väder på kvällen ( smhi ) men om vi säger 19.00? eller nån som säger någe annat ???

det låter guld! vad tycker ni andra? 19.00 vid brändåsen? Det blir väl lagom med tid att ta sig dit och så smile

Sök