2586
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

127 Inlägg
12 juli 2008
är de någe folk ute i örebro ikväll? ifall det är värt att ta ut e28:an

Bildrulle
499 Inlägg
12 juli 2008
Ingen har skrivit, så det får bli en lugn hemmakväll framför dumburken. Orkar inte ut och leta i 2 timmar inatt igen.

Edit: kan ju lägga till att jag dissar mässan då jag inte vill få bilen grus- och gummiblästrad...
Senast redigerat av Super_Micke (12 juli 2008)

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

15 Inlägg
12 juli 2008
Super_Micke skrev:
Edit: kan ju lägga till att jag dissar mässan då jag inte vill få bilen grus- och gummiblästrad...

därför man ställer sig vid hemglass:)

ja åker iaf till mässan vid 22.00 typ me lotl wink
Senast redigerat av kraster (12 juli 2008)

Bildrulle
499 Inlägg
12 juli 2008
Får väl se om man åker utåt. 940n med sönderrepad baklucka och trasigt bakljus är jag iaf...

www.gunroad.se

475 Inlägg
12 juli 2008
jag tar bilen ut en snabbis smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

15 Inlägg
13 juli 2008
skit bra väder å många traktor. de kunde inte bli så mkt värre?
man vågade kanppt vara vid mässan yikes

FREAK !
250 Inlägg
13 juli 2008
ja min biljävel verkar ju gå bra typ undra hur länge den håller den här gången . 100 spänn på att skiten är trasig innom en månad  .

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Bildrulle
499 Inlägg
13 juli 2008
nicx skrev:
ja min biljävel verkar ju gå bra typ undra hur länge den håller den här gången . 100 spänn på att skiten är trasig innom en månad  .

Hahaha, ja, som du kör tongue

www.gunroad.se

597 Inlägg
13 juli 2008
var vid mässan och kolla på traktor killarna när dom körde som svin! kunde inte vara där så länge var ju farligt!!
ett under att inte någon krocka!

#silence i kill you#

33 Inlägg
13 juli 2008
du som har en 940 med beige bagagelucka? som var påväg att hälsa in i fronten på min bil?

FREAK !
250 Inlägg
14 juli 2008
Super_Micke skrev:
nicx skrev:

Hahaha, ja, som du kör tongue

vadå ? jag kör väl som vilken 70 årig tant som helst tongue

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

597 Inlägg
14 juli 2008
Tommy34 skrev:
du som har en 940 med beige bagagelucka? som var påväg att hälsa in i fronten på min bil?

Du lär ju mena traktor och inte bil?? eller har du körkort nu??  tänkte att jag inte såg dig i någon BIL på mässan utan bara i en traktor! plus att jag var inte nära någon bil,
jag sluta köra när de blev för mycket folk och bilar!
sen kan jag säga att de inte bara var jag som körde bilen och sladda! så hur vet du att de var jag??!
Senast redigerat av Tirkedal (14 juli 2008)

#silence i kill you#

Blub!
60 Inlägg
14 juli 2008
Själv så fick man påhälsning av en epa bak på bilen. Kul, man tycker ju inte bättre om epor när sånt här inträffar. Som tur var så gick allt bra, fick "endast" några enstaka repor på spoilern. Värt att tillägga är att detta inte inträffade på mässområdet utan inne i city. Tänker mig för nästa gång jag ska åka ut en extra gång, då man vill ju slippa sånt här skit.

Bildrulle
499 Inlägg
14 juli 2008
BaraMartina skrev:
Själv så fick man påhälsning av en epa bak på bilen. Kul, man tycker ju inte bättre om epor när sånt här inträffar. Som tur var så gick allt bra, fick "endast" några enstaka repor på spoilern. Värt att tillägga är att detta inte inträffade på mässområdet utan inne i city. Tänker mig för nästa gång jag ska åka ut en extra gång, då man vill ju slippa sånt här skit.

Man kan ju tycka att en traktor som ligger kör i 30 ska hinna stanna...

www.gunroad.se

33 Inlägg
14 juli 2008
Tirkedal skrev:
Tommy34 skrev:

Du lär ju mena traktor och inte bil?? eller har du körkort nu??  tänkte att jag inte såg dig i någon BIL på mässan utan bara i en traktor! plus att jag var inte nära någon bil,
sen kan jag säga att de inte bara var jag som körde bilen och sladda! så hur vet du att de var jag??!

tänkte mest på fredagen när jag kom en en grön 740 BIL. Fick väja undan för en röd 940 (=
på lördagen åkte jag med min bror i hans a-traktor. Vi sladdade aldrig iallafall tongue
nej jag påstår inte att det var DU som körde, men det var väl din bil eller?
Senast redigerat av Tommy34 (14 juli 2008)

597 Inlägg
14 juli 2008
Tommy34 skrev:
Tirkedal skrev:
Tommy34 skrev:

tänkte mest på fredagen när jag kom en en grön 740 BIL. Fick väja undan för en röd 940 (=
på lördagen åkte jag med min bror i hans a-traktor. Vi sladdade aldrig iallafall tongue
nej jag påstår inte att det var DU som körde, men det var väl din bil eller?

okej. ber om ursäkt om jag kom för nära!

#silence i kill you#

33 Inlägg
15 juli 2008
lugnt smile

Diesel Älskare
37 Inlägg
16 juli 2008
Tirkedal skrev:
var vid mässan och kolla på traktor killarna när dom körde som svin! kunde inte vara där så länge var ju farligt!!
ett under att inte någon krocka!

Måste bara få säga till er som säger att ALLA som kör a-traktorer kör som svin, Visst! En hel del gör det, tyvärr. men absolut inte alla! Så specificera er gärna nästa gång ni säger någonting om a-traktorer. Finns många av oss som tar hänsyn också. lite tråkigt när ni lägger skulden på oss alla, när det är ett fåtal av oss som är skyldiga.hmm

Tack på förhand // Beppe:)
Senast redigerat av Beppe (16 juli 2008)

Diesel Älskare

107 Inlägg
16 juli 2008
händer nånting kul till helgen? smile

Sök