2698
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

114 Inlägg
11 augusti 2008
Miss_Sofia skrev:
jonte_smte skrev:
Miss_Sofia skrev:

ja du blir nog snart, gubbe, mupp och riksmongo, snorunge med;)

vad har jag skrivit  som har direkt personligen "attackerat" på dej som person??? när du skriver mupp,riksmongo snorunge

absolut inget=p men jag kan få för mig att kalla någon det ibland ;P

okej men vad får dig att kalla mig det då???

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!

39 Inlägg
11 augusti 2008
jonte_smte skrev:
Miss_Sofia skrev:
jonte_smte skrev:

vad har jag skrivit  som har direkt personligen "attackerat" på dej som person??? när du skriver mupp,riksmongo snorunge

mitt humör=P  men just nu är du nog bara en karlakarl=P

114 Inlägg
11 augusti 2008
Miss_Sofia skrev:
jonte_smte skrev:
Miss_Sofia skrev:

men ska jag bli kallad riksmongo, mupp och snorunge på grund  av ditt humör????
men tänk om jag skulle ha skrivit så om dej?? vilket jag aldrig skulle göra!! för jag lever med normen !!! allways treat a woman with care and respect!!!

///BMW 325 Turbo///

39 Inlägg
11 augusti 2008
jonte_smte skrev:
Miss_Sofia skrev:
jonte_smte skrev:

men tänk om jag skulle ha skrivit så om dej?? vilket jag aldrig skulle göra!! för jag lever med normen !!! allways treat a woman with care and respect!!!

okej, nä men hade du gjort mig arg vilket du inte gjort nu så hade du nog blivit kallas det;P

usch vad off topic:S

114 Inlägg
11 augusti 2008
Miss_Sofia skrev:
jonte_smte skrev:
Miss_Sofia skrev:

okej, nä men hade du gjort mig arg vilket du inte gjort nu så hade du nog blivit kallas det;P

ja mycket offtopic!!! det är bättre vi tar det över en kopp kaffe och en bastu:lol:lol

///BMW 325 Turbo///

39 Inlägg
11 augusti 2008
jonte_smte skrev:
Miss_Sofia skrev:
jonte_smte skrev:

ja mycket offtopic!!! det är bättre vi tar det över en kopp kaffe och en bastu:lol:lol

haha, kaffe låter bra, bastu vette fan blir så varmt och äckligt=P

982 Inlägg
11 augusti 2008
haha komisk tråd

Vill bara till lägga..är ett stolt svin som gärna bus kör i örebro

tål man inte sånt..ska man nog inte bo i en "storstad"...

Med.lem
3 759 Inlägg
11 augusti 2008
@ Miss_Sofia & jonte_smte
Det finns ett program som kallas MSN, det funkar jättebra till det ni håller på med. Testa det istället för att spamma ner en bra och informativ tråd!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

114 Inlägg
11 augusti 2008
Mr_EmCom skrev:
Det finns ett program som kallas MSN, det funkar jättebra till det ni håller på med. Testa det istället för att spamma ner en bra och informativ tråd!

ja men om du är blind så har vi själva skrivit att det har blivit mycket offtopic !!! så om du ska informer oss om det så vet vi redan det och har skrivit så ...
Senast redigerat av jonte_smte (11 augusti 2008)

///BMW 325 Turbo///

39 Inlägg
11 augusti 2008
Men vad är era problem, respekt för andra det är något främmande för folk här?
Så ni skulle uppskatta att en bebis skricker i rummet brevid eller att ni hör bilar var o varannan helg?
Tror jag knappast att ni skulle göra.. hitta en grusväg där det inte bor en kotte där kan ni hålla på

33 Inlägg
11 augusti 2008
ni kommer ingen vart med det här ändå, vem bryr sig egentligen här inne och kommer att sluta köra sin bil efter klockan 22 på helgerna?

Med.lem
3 759 Inlägg
11 augusti 2008
jonte_smte skrev:
Mr_EmCom skrev:

ja men om du är blind så har vi själva skrivit att det har blivit mycket offtopic !!! så om du ska informer oss om det så vet vi redan det och har skrivit så ...

Nej för jag orkade inte läsa ert värdelösa forumsraggande..

Med.lem
3 759 Inlägg
11 augusti 2008
Miss_Sofia skrev:
Så ni skulle uppskatta att en bebis skricker i rummet brevid eller att ni hör bilar var o varannan helg?
Tror jag knappast att ni skulle göra.. hitta en grusväg där det inte bor en kotte där kan ni hålla på

Måste bara fråga, VARFÖR reggade du dej på garaget?
Uppenbarligen var det ju inte pga ditt bilintresse iaf!

615 Inlägg
11 augusti 2008
Mr_EmCom skrev:
Miss_Sofia skrev:

Måste bara fråga, VARFÖR reggade du dej på garaget?
Uppenbarligen var det ju inte pga ditt bilintresse iaf!

Är på din sida Emcom, satt också just och undrade vad hon har här att göra :S
Och jag kan säga att hennes snack fick mig bara mer sugen att sladda på mässan, kanske skulle kapa avgasröret vid katten också cool
Senast redigerat av Fizzer (11 augusti 2008)

Let's stance!

39 Inlägg
11 augusti 2008
Bara för att jag frågade er om varför ni håller på med ert fjanterier och förstör i adolfsberg så betyder det ju inte att jag har ett bilintresse..
Jag har ett intresse både för bilar och motorcyklar vilket gör att jag är mer än välkommen..

Så bara för att jag inte har en bil och klagar på erat lekande så gör det ju inte mig inte bilintresserad

135 Inlägg
11 augusti 2008
jag hoppar in o bryter lite här..
tänkte höra om det finns nån som kan fixa toning för en shysst slant på en vectra -98 sedan.
nån som är duktig oxå

Svärmorsdrömmen
66 Inlägg
11 augusti 2008
Jag får vara på Sofias sida då, mer ljuddämpare till svenska folket!

JimboSlusk

Rylander
11 augusti 2008
i500 skrev:
tänkte höra om det finns nån som kan fixa toning för en shysst slant på en vectra -98 sedan.
nån som är duktig oxå

Hör med nerikes glasmästeri så ordnar dom det ska du se smile skicka PM till psydown här på garaget och fråga..

Mvh

Bäst i värla
150 Inlägg
11 augusti 2008
Rylander skrev:
i500 skrev:
nån som är duktig oxå

Hör med nerikes glasmästeri så ordnar dom det ska du se smile skicka PM till psydown här på garaget och fråga..

Mvh

Annars finns ju Örebro bil- och planglas.. Dom tonar våra rutor på jobbet (normans) med riktigt bra resultat. Jag ska dock inte yttra mig om priserna, det vet jag ingenting om.

Nu i helgen tyckte jag inte det var så mycket bilar som väsnades, däremot var det 3st fyrhjulingar som gasade rätt rejält smile

615 Inlägg
11 augusti 2008
Miss_Sofia skrev:
Bara för att jag frågade er om varför ni håller på med ert fjanterier och förstör i adolfsberg så betyder det ju inte att jag har ett bilintresse..
Jag har ett intresse både för bilar och motorcyklar vilket gör att jag är mer än välkommen..

Så bara för att jag inte har en bil och klagar på erat lekande så gör det ju inte mig inte bilintresserad

Så du känner dig välkommen bara för att du gillar bilar och hojar? Att du sedan är uppblåst och tror att du är miss universum, vilket verkar få dig att tro att du kan bete dig som vem som helst, får dig inte att undra om du kanske inte är så välkommen?

Let's stance!

Sök