2420
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

615 Inlägg
11 augusti 2008
baerserk skrev:
Rylander skrev:
i500 skrev:
jag hoppar in o bryter lite här..
tänkte höra om det finns nån som kan fixa toning för en shysst slant på en vectra -98 sedan.
nån som är duktig oxå

Hör med nerikes glasmästeri så ordnar dom det ska du se smile skicka PM till psydown här på garaget och fråga..

Mvh

Annars finns ju Örebro bil- och planglas.. Dom tonar våra rutor på jobbet (normans) med riktigt bra resultat. Jag ska dock inte yttra mig om priserna, det vet jag ingenting om.

Nu i helgen tyckte jag inte det var så mycket bilar som väsnades, däremot var det 3st fyrhjulingar som gasade rätt rejält smile

Ord!

Let's stance!

Fetast i stan !!
991 Inlägg
11 augusti 2008
Miss_Sofia skrev:
Bara för att jag frågade er om varför ni håller på med ert fjanterier och förstör i adolfsberg så betyder det ju inte att jag har ett bilintresse..
Jag har ett intresse både för bilar och motorcyklar vilket gör att jag är mer än välkommen..

Så bara för att jag inte har en bil och klagar på erat lekande så gör det ju inte mig inte bilintresserad

Bil o hoj intresserad och tål inte lite gasande   roll  för mig är det som musik för öronen big_smile
Förresten så är nog delen som jobbar i veckorna större än den delen som jobbar helg, så det är nog bättre att vara uta och svina på helgen än mitt i veckorna !!
Senast redigerat av Klorin_Elvis (11 augusti 2008)

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Med.lem
3 759 Inlägg
11 augusti 2008
Fizzer skrev:
Mr_EmCom skrev:
Miss_Sofia skrev:
Men vad är era problem, respekt för andra det är något främmande för folk här?
Så ni skulle uppskatta att en bebis skricker i rummet brevid eller att ni hör bilar var o varannan helg?
Tror jag knappast att ni skulle göra.. hitta en grusväg där det inte bor en kotte där kan ni hålla på

Måste bara fråga, VARFÖR reggade du dej på garaget?
Uppenbarligen var det ju inte pga ditt bilintresse iaf!

Är på din sida Emcom, satt också just och undrade vad hon har här att göra :S
Och jag kan säga att hennes snack fick mig bara mer sugen att sladda på mässan, kanske skulle kapa avgasröret vid katten också cool

Lr varför inte ta hojarna å dra på varvstoppet förbi icaparken?
lol
:hihi

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Med.lem
3 759 Inlägg
11 augusti 2008
Fizzer skrev:
Miss_Sofia skrev:
Bara för att jag frågade er om varför ni håller på med ert fjanterier och förstör i adolfsberg så betyder det ju inte att jag har ett bilintresse..
Jag har ett intresse både för bilar och motorcyklar vilket gör att jag är mer än välkommen..

Så bara för att jag inte har en bil och klagar på erat lekande så gör det ju inte mig inte bilintresserad

Så du känner dig välkommen bara för att du gillar bilar och hojar? Att du sedan är uppblåst och tror att du är miss universum, vilket verkar få dig att tro att du kan bete dig som vem som helst, får dig inte att undra om du kanske inte är så välkommen?

Bokstavligt talat? roll

39 Inlägg
11 augusti 2008
Mr_EmCom skrev:
Fizzer skrev:
Miss_Sofia skrev:

Så du känner dig välkommen bara för att du gillar bilar och hojar? Att du sedan är uppblåst och tror att du är miss universum, vilket verkar få dig att tro att du kan bete dig som vem som helst, får dig inte att undra om du kanske inte är så välkommen?

Bokstavligt talat? roll

Ni påpekar att det är en bilsajt först, jaha så jag behöver äga 3 750 och köra sönder dem för att vara välkommen? shit det är fan trevligare med hojfolk..
Jag är ju typ miss universum ju.. jag beter mig inte som vad som helst det är ju ni som inte kan acceptera att det finns barnfamiljer och folk som vill sova i adolfsberg..

615 Inlägg
12 augusti 2008
Miss_Sofia skrev:
Mr_EmCom skrev:
Fizzer skrev:

Bokstavligt talat? roll

Ni påpekar att det är en bilsajt först, jaha så jag behöver äga 3 750 och köra sönder dem för att vara välkommen? shit det är fan trevligare med hojfolk..
Jag är ju typ miss universum ju.. jag beter mig inte som vad som helst det är ju ni som inte kan acceptera att det finns barnfamiljer och folk som vill sova i adolfsberg..

Blondie, jag ÄR "hojfolk", har kört hoj sen jag var 7år, och inte förns jag blev 18 så skaffade jag mig min första bil. Jag älskar och kommer alltid att älska att köra hoj mer än bil, det är två helt olika saker. Men jag pallar bara inte att det ska komma någon, som tror sig vara fin bara för att hon bor i Adolfsberg, och hålla på och gnälla på de som samlas vid mässan om helgerna och leker av sig istället för att leka av sig mitt inne i stan klockan 16.30 en måndag.

Lite överséende får du nog allt ha, spara på gnälladet tills du blir 70+.

Let's stance!

114 Inlägg
12 augusti 2008
Fizzer skrev:
Miss_Sofia skrev:
Mr_EmCom skrev:

Bokstavligt talat? roll

Blondie, jag ÄR "hojfolk", har kört hoj sen jag var 7år, och inte förns jag blev 18 så skaffade jag mig min första bil. Jag älskar och kommer alltid att älska att köra hoj mer än bil, det är två helt olika saker. Men jag pallar bara inte att det ska komma någon, som tror sig vara fin bara för att hon bor i Adolfsberg, och hålla på och gnälla på de som samlas vid mässan om helgerna och leker av sig istället för att leka av sig mitt inne i stan klockan 16.30 en måndag.

Lite överséende får du nog allt ha, spara på gnälladet tills du blir 70+.

. slut

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!

FREAK !
250 Inlägg
12 augusti 2008
kan vi släppa de där och återgå till topic  ?!! nån som känner för en spontan träff imorrn vid  hmm max vid behrn arena ?

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

114 Inlägg
12 augusti 2008
nicx skrev:
kan vi släppa de där och återgå till topic  ?!! nån som känner för en spontan träff imorrn vid  hmm max vid behrn arena ?

tid???

///BMW 325 Turbo///

Lastbilchaufför
53 Inlägg
12 augusti 2008
oj är det träff vid max fan vad seriöst. ;P Haha

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
12 augusti 2008
nicx skrev:

Och med imorn antar jag att du menar idag tisdag? När hade du tänkt dig isf?

Volvofreak
356 Inlägg
12 augusti 2008
Ja e på för en snabbträff:)

Tid?

// Andreas
S40N T5-04

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
12 augusti 2008
när blir denna träff av då?

Volvofreak
356 Inlägg
12 augusti 2008
Ska vi bestämma en tid?? 20.00? blir de bra?
På parkeringen vid Max, den som är vid Vinterstadion?

// Andreas
S40N T5-04

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
12 augusti 2008

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

114 Inlägg
12 augusti 2008
skulle gärna kommit in men jag går eftermiddag skift.....

///BMW 325 Turbo///

Med.lem
3 759 Inlägg
12 augusti 2008
KOmmer det mer folk är jag på.

Volvofreak
356 Inlägg
12 augusti 2008
Miss_sofia kanske vill komma o se hur vi har det  tongue Sry för OT

// Andreas
S40N T5-04

615 Inlägg
12 augusti 2008
Mr_EmCom skrev:
KOmmer det mer folk är jag på.

Jag rullar nog in, så tråkigt som jag har det, kom du med smile

Let's stance!