3958
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Med.lem
3 759 Inlägg
12 augusti 2008
DaAddez skrev:
Miss_sofia kanske vill komma o se hur vi har det  tongue Sry för OT

Haha big_smile

@fizzer. Ja men alla mina fordon är antingen obesiktade eller o försäkrade..

Så skämmit att åka saab sad

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Rylander
12 augusti 2008
försa om man ska orka sig in till stan då tongue om inte annat kan man käka max wink

Volvofreak
356 Inlägg
12 augusti 2008
Japp de tycker jag! Ska vi säga kl 20.00 då alla!

Överens om de?

// Andreas
S40N T5-04

235 Inlägg
12 augusti 2008
Hmm. jag kanske rullar också och va med ikv big_smile

Bmw, när du älskar att köra!

615 Inlägg
12 augusti 2008
Inga fler som kommer o tänder en cigg, snackar lite och tar en burgare? smile
Senast redigerat av Fizzer (12 augusti 2008)

Let's stance!

80 Inlägg
12 augusti 2008
Hej!

Såg det blev av en bilträff ikväll.. så jag vill SÅ SÅ SÅ gärna ha era hjälp om ni hittar den skurken hade inbrott mina bilen och tog min volvo sportratt.. det ser ut så här: Länk :

http://www.garaget.org/?car=82409&image=743899.

Vill SÅ gärna FÅ tillbaka dom...

är faktiskt stor uppskattning av era hjälp!

615 Inlägg
12 augusti 2008
Marten87 skrev:
Hej!

Såg det blev av en bilträff ikväll.. så jag vill SÅ SÅ SÅ gärna ha era hjälp om ni hittar den skurken hade inbrott mina bilen och tog min volvo sportratt.. det ser ut så här: Länk :

http://www.garaget.org/?car=82409&image=743899.

Vill SÅ gärna FÅ tillbaka dom...

är faktiskt stor uppskattning av era hjälp!

Som du kanske vet så är det en bit emellan borlänge och örebro, och skulle vi hitta en luisi ratt här så är chansen föga stor att den är din.

Och sedan skulle jag vilja be dig, utan att klaga, att rätta till din stavning lite smile Man blev lite förvirrad av att läsa på din sida. Tex "BMW följer inte utvecklar bmw leder den" och "vad tycks om denna fräsh stor sexa raka motor". Finns lite i övrigt att önska inom din stavning smile

Men hittar jag någon ratt "som ser stulen ut" roll så hör jag av mig smile

Let's stance!

80 Inlägg
12 augusti 2008
Tackar!

Hör gärna av er! lol

Med.lem
3 759 Inlägg
12 augusti 2008
Yes! 1000:de inlägget i tråden big_smile cool
Senast redigerat av Mr_EmCom (12 augusti 2008)

Volvofreak
356 Inlägg
12 augusti 2008
Mr_EmCom skrev:

haha:/

// Andreas
S40N T5-04

615 Inlägg
12 augusti 2008
Mr_EmCom skrev:

You go to hell, you go to hell and you die! tongue

Let's stance!

615 Inlägg
12 augusti 2008
Emcom, kommer du till MAX? skit i att du får åka saab smile

Jahapp, dags för mig att åka innåt då smile
Senast redigerat av Fizzer (12 augusti 2008)

Let's stance!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
12 augusti 2008
Var förbi Max med VilleV och sa hej, men vi hade lite kabeldragning innan top gear att ordna så det besöket blev kort.

Örebroare i exil
970 Inlägg
13 augusti 2008
Hur mycket OT det här blir vet jag inte, men... Är jag helt dum i huvet (ja det har jag ju alltid varit...) men är det bara jag som hört ryktas om att mässans parkering snart kommer göras otillgänglig på kvällstid?

Hej FRA!

114 Inlägg
13 augusti 2008
_Kekke_ skrev:
Hur mycket OT det här blir vet jag inte, men... Är jag helt dum i huvet (ja det har jag ju alltid varit...) men är det bara jag som hört ryktas om att mässans parkering snart kommer göras otillgänglig på kvällstid?

vart ska vi då ha våra viktiga"möten"????roll

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
13 augusti 2008
_Kekke_ skrev:

Sitter ju redan en förbudsskylt för att stanna eller parkera efter kl 00 vid mässan. Var ju samma fenom i samband med att dem stängde igen stortorget, först förbudsskylt sedan bommar man igen.

Men för att svara på din fråga har jag också hört samma rykte, hänger väl ihop med att mässan byter ägare. Fullt förståeligt om så är fallet med tanke på vilket slagfält det ser ut som efter varje helg.

Dock finns det alltid andra ställen att samlas på, kanske t.o.m bättre där det inte finns möjlighet att sladda utan är just till för oss som vill träffas och snacka lite.

114 Inlägg
13 augusti 2008
J-P-R skrev:
_Kekke_ skrev:

Sitter ju redan en förbudsskylt för att stanna eller parkera efter kl 00 vid mässan. Var ju samma fenom i samband med att dem stängde igen stortorget, först förbudsskylt sedan bommar man igen.

Men för att svara på din fråga har jag också hört samma rykte, hänger väl ihop med att mässan byter ägare. Fullt förståeligt om så är fallet med tanke på vilket slagfält det ser ut som efter varje helg.

Dock finns det alltid andra ställen att samlas på, kanske t.o.m bättre där det inte finns möjlighet att sladda utan är just till för oss som vill träffas och snacka lite.

hur är det egentligen med SOOP forum (LILLÅN) men man kommer ju så långt ifrån stan då !!! eller så får det eurostop!!

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!

Örebroare i exil
970 Inlägg
13 augusti 2008
COOP Lillån känns nja, är det inte lite väl trångt och guppigt på den parkeringen? + Dessutom bommad nattetid, eller dom kanske tog bort dom bommarna i början på -90talet?tongue

Problemet med busandet på t.ex mässan är väl kanske egentligen inte själva busandet, utan nedskräpningen. som jpr skrev ser det ibland ut som ett slagfält på parkeringen med sönderburnade däck slängda till höger och vänster. Ni som slänger däck där, vad skulle ni säga om någon ställde sig och burnade på er garageuppfart för att sedan dumpa de slutkörda däcken i er rabatt? Inte så kul va... Men det är väl dumt att gnälla för mycket när man inte är perfekt själv smile Nä ta det lugnt alla så ses vi ute på vägarna wink

ps, finns du här du ford ägare som jag drog upp ur diket med jeepen igår kväll utanför forema bil i marieberg? smile

Hej FRA!

Med.lem
3 759 Inlägg
13 augusti 2008
Vad vare för Ford?

Blub!
60 Inlägg
13 augusti 2008
_Kekke_ skrev:
COOP Lillån känns nja, är det inte lite väl trångt och guppigt på den parkeringen? + Dessutom bommad nattetid, eller dom kanske tog bort dom bommarna i början på -90talet?tongue

Problemet med busandet på t.ex mässan är väl kanske egentligen inte själva busandet, utan nedskräpningen. som jpr skrev ser det ibland ut som ett slagfält på parkeringen med sönderburnade däck slängda till höger och vänster. Ni som slänger däck där, vad skulle ni säga om någon ställde sig och burnade på er garageuppfart för att sedan dumpa de slutkörda däcken i er rabatt? Inte så kul va... Men det är väl dumt att gnälla för mycket när man inte är perfekt själv smile Nä ta det lugnt alla så ses vi ute på vägarna wink

ps, finns du här du ford ägare som jag drog upp ur diket med jeepen igår kväll utanför forema bil i marieberg? smile

Lillån är inte igenbommad på kvällarna! wink

Sök