Efter att ha varit en heldag på mantorp och hjälpt till med allt i ett 12timmars race, och kommit undan polisen med tur, så är jag så trött att jag inte kommer ut något mer idag/natt, när man sedan ser bilder från schumi inser jag att det är lika bra... =P
vad ville polisen dig då?
Avsaknad av nummerplåt fram. Måste ha vibrerat sönder.
jag har iaf fått tag i ny låda och massa annat godis till bilen nu, har jag tur får jag ihop det också kanske kan leka av mig en sista helg med pärlan=)
jag har iaf fått tag i ny låda och massa annat godis till bilen nu, har jag tur får jag ihop det också kanske kan leka av mig en sista helg med pärlan=)
härligt båve, =
Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936
Det är ju hel helg på Kinne kulle för min youask, och flandrs del,men vi kanske svänger förbi på vägen hem på söndagen beroende på hur länge vi stannar där! Youask är nog sugen på ett 402 meters försök!
Själv så fick man åka bärgningsbil idag. Någon hade roat sig med att dra loss alla bultar till däcken!! Kom typ 2 km innan ett däck flög iväg och jag var nere i backen. Slutade med massa plåtskador och massa skit under. Tvärstopp i 80 km/h. Men det var ju roligt tycker väl den som gjorde det.