Jag kan fixa en bra digital systemkamera med stativ men fota kan jag inte så bra. Om vi riggar kameran på ett repeterbart ställe så kan ju folk komma när de vill och parkera på olika ställen så klipper vi ihop det i photoshop sen
jag jobbar på att dyka upp men frågan är var vi skall stå... då det är ett tivoli på parkeringen vid mässa... det var väl någon som tipsade om poolmedias parkering?? kom gärna med flera förslag... samlingstid kan ju vara någon gång efter 16:30 bilden/bilderna bör ju inte tas senare än kl17:00!!!
Ja vi måste hitta något roligare ställe att fota på än vid poolmedia. Jag misstänker att vi inte direkt blir 100 bilar så vi får nog plats lite här och där. Framför slottet kanske? Jag ser gärna lite natur bakom så att man ser att det är höst. Kan bli trevliga färger då.
Övriga förslag: Karlslunds herrgård eller i närheten (som tekniska kvarnen), naturens hus/ozet, parkeringar bakom musikhögkolan eller på universitetsområdet, i närheten av stadsparken/wadköping, valfri asfalterad rondell med skog runt om, industriområde, grusgrop. Bakgrund som folk känner igen eller ska det vara svårt att lista ut?
När planerar folk att rulla ut ikväll då? Samling vid Pool Media fr.o.m 20-22? Ska tanka upp vinterhinken lite och kommer iaf rulla ut vid 20 och kolla läget, har en vit Merca så heja om ni vill.
När planerar folk att rulla ut ikväll då? Samling vid Pool Media fr.o.m 20-22? Ska tanka upp vinterhinken lite och kommer iaf rulla ut vid 20 och kolla läget, har en vit Merca så heja om ni vill.
varför alltid så sent.. skriv 20-21 i stället.. så kallt på nätterna endå.
Brukar alltid rulla ut tidigare men tycker det är dåligt med folk vid 20, brukar överlag trilla in mest vid 22.
Brukar alltid rulla ut tidigare men tycker det är dåligt med folk vid 20, brukar överlag trilla in mest vid 22.
Dom som trillar in sent är oftast dom som står med en öl i handen.. dom som inte ens hör hemma ute bland bilarna.
nä i dag blir det ingen bilkörning.. men i morgon så blir det lite... hmmm.. gått med ÖL obs lite OT.. men annars så möt vi vid svampan parkeringen för vidare till något bra fotoställe... ska vi säga vid kl16:30 för att åka ca 16:50???
Jag var ute en tur i dimman förut men det var bara raggarna ute på mässan. Stötte på en skyline och sen var Evo-sällskapet på Max och åt när jag kom dit. För övrigt var det ganska dött. Inte så konstigt med tanke på vädret men jag tycker om att bara köra runt och lyssna på båtmotorn och stereon . Hoppas vädret blir bättre i morgon, men vi är väldigt dåliga på att samsas om tid och plats så det får någon styra upp NU
oki då styr jag upp här då!!! men vi gör så att vi samlas på parkeringen vid svampen för dit hittar ju alla!!! sen så bestämmer vi var vi skall för att plåta bilarna!!! tiden blir 16:30 för att åka ca 16:50.... någon som inte gillar detta???
Var ute o åkte pojkvännens bil en sväng. Var rätt dött, såg en skyline till, och sen var det väll griffin som lekte lite. Hoppas på bättre väder och lite mer folk i morgon
Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!
Min behöver lite vård också, men det hinner man göra om man vaknar före 14 De som inte kan så tidigt får väl ordna en fotosession senare. Om jag hinner så är jag med på den också...