Angående: Örebroträffen 28 Juni 2008 och Örebromixen 26 Juli 2008

Mariana
4 januari 2008 · 128 Inlägg

28 Juni 2008

"ÖREBROTRÄFFEN" Träff som går av stapeln för 14:e året i rad, denna träff gäller enbart VOLVO bilar som vanligt startar denna med cruising från Svampen i Örebro genom bilfria gator genom Örebro vidare till Ånnaboda ett av våra få frilufsområden där vi fortsätter med utställning mm mm


26 Juli 2008

"ÖREBROMIXEN" Träff som går av stapeln för sitt 2:a år som gäller ALLA bilmärken och samma gäller här ett stort pokalbord, hur stort beror ju på antal deltagare alltså beror det på Er.

Angående förra sommaren är det väl bara att instämma i refrängen:
Sommaren är kort det mesta regnar bort.

Men vi har nog aldrig sett så trots detta många glada människor desutom mycket positiva härligt, så missa inte det i år (utan regn)

Vi återkommer med mer info närmare träffarna vill bara få ut datumena är medvetna om att detta krockar med andra träffar men då finns det ju alternativ, inte så lätt att få hyra mark oftast upptaget. 
Entren kommer att ligga på 60:- per person

Alla är välkomna på återhörande
Mvh
Arrangörerna / Mariana
Nått du undrar över Pm.a mej

Senast redigerat av Mariana (5 juli 2008)

J-P-R DO IT LOW STYLE
4 januari 2008 · 1 342 Inlägg

Härligt. Kanske man fått lite stil på Skodan till denna träff då smile

Ett förslag till årets mix är att man kör VAG gruppen samlad. Blev så dåligt med med valmöjligheter förra året så även ostylade bilar fick pris.

Mvh
Mikke

flash_turbo Racer
5 januari 2008 · 233 Inlägg

26 Juli 2008

Kommer komma helt klart!!! Bara jag har hunnit färdigt med projektet så...smile

Audi S2 "800hk Time attack Projekt" (1991)
BMW 325i "M-tech.Eisenmann" (2001)
Newman mickenyman.se
5 januari 2008 · 687 Inlägg

Jag är lätt på. smile

Honda Crx (1990)
Volkswagen Passat tdi 3c "Bestparts.se" (2007)
Ford 34 "Nyman Racing" (2014)
vw-mannen
5 januari 2008 · 295 Inlägg

kanske man skulle åka på i år smile missa förra

Volkswagen Golf II Turbo CS "Challenge Stradale Turbo" (1988)
Newman mickenyman.se
5 januari 2008 · 687 Inlägg

J-P-R skrev:
Härligt. Kanske man fått lite stil på Skodan till denna träff då smile

Ett förslag till årets mix är att man kör VAG gruppen samlad. Blev så dåligt med med valmöjligheter förra året så även ostylade bilar fick pris.

Mvh
Mikke

En bil behöver inte vara stylad för att få pris.. även en org bil som är tog fin kan få pris tycker ja..

Volkswagen Passat tdi 3c "Bestparts.se" (2007)
Ford 34 "Nyman Racing" (2014)
Honda Civic "Team Nyman" (1991)
CarpeDiem German Engineering
6 januari 2008 · 9 081 Inlägg

Det låter ju spännande big_smile Kanske man kommer dit, vi får se smile Annars får det blir nästa gång smile


Mvh/Sam176

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
neckwomen_88
6 januari 2008 ·

Lär nog hittas den 26 juli på mixen smile


förutsatt att bilen överlevde trippen till tyskland och tillbaka (17-20 juli) xD

Senast redigerat av neckwomen_88 (6 januari 2008)

Crazygreek Billackerare
6 januari 2008 · 365 Inlägg

de e ju fan att man itne är hemma den 26e...men kanske kan skicka nån annan me min bil smile

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se
camaro67 Meister
6 januari 2008 · 6 763 Inlägg

Är de mycke bilar på volvo-träffen? För när jag var uppe på mixen så va de ju rätt dåligt med bilar så man undrar ju hur de är när de bara är volvo. Men Camaron ska väll vara klar tills dess och krockar de inte med någe annat så glider man kanske förbi och hämtar sitt pris big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Mariana
6 januari 2008 · 128 Inlägg

camaro67 skrev:
Är de mycke bilar på volvo-träffen? För när jag var uppe på mixen så va de ju rätt dåligt med bilar så man undrar ju hur de är när de bara är volvo. Men Camaron ska väll vara klar tills dess och krockar de inte med någe annat så glider man kanske förbi och hämtar sitt pris big_smile

När Örebroträffen är kan man säga att det är väldigt mycket bilar, Mixen startade vi förra året och tog det som en prövning, tror säkert att den kan bli mycket bra om och när den upptäcks av fler likasinnade, nu hade vi också otrolig otur med vädret, men vi måste ju börja någonstans det roligaste var trots allt att folk är mycket positiva, så vi prövar igen hur som helst är Örebro bra geografiskt sett, och Ånnaboda är ett mycket fint område när det är bra väder,

Så glid förbi Ni man vet aldrig kan ju bli pris och / eller trevlig tillställning

Välkomna
Mariana och Anki

J-P-R DO IT LOW STYLE
6 januari 2008 · 1 342 Inlägg

Newman skrev:

J-P-R skrev:
Härligt. Kanske man fått lite stil på Skodan till denna träff då smile

Ett förslag till årets mix är att man kör VAG gruppen samlad. Blev så dåligt med med valmöjligheter förra året så även ostylade bilar fick pris.

Mvh
Mikke

En bil behöver inte vara stylad för att få pris.. även en org bil som är tog fin kan få pris tycker ja..

Nu snackar vi om att det fanns så få bilar i somliga klasser att min granne med 14" plåtfälgar och kapslar som tvättar bilen en gång om året hade fått pris.

Givetvis kan även en orginalbil vara värd pris på en utställning, klumpigt formulerat av mig.

WeDo
6 januari 2008 · 3 390 Inlägg

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej, jag som missade detta förra året och lovade mig själv at åka på den detta år.. Sen är den samma datum som vi är ute med Garaget On Tour sad

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Mariana
6 januari 2008 · 128 Inlägg

I år kommer vi på Mixen att röra om i klasserna, mycket riktigt så fanns det en del bilmärken som inte hittade oss, så längre fram kommer listan med pokaler 2008 att skrivas om.
Beträffande (VOLVO träffen) Örebroträffen i Ånnaboda så har den varit med så pass många år och är väldigt uppskattad och det är lika kul varje år att det kommer så mycket folk och bilar, så vi hoppas ju naturligtvis att Mixen också skall lägga sig på minnet, inte p g a regn och hagel utan en trevlig träff.
Dessutom röstar Ni på vinnarna inte Vi.

Måste försvara Volvoträffen eftersom jag som är en av arrangörerna och vet hur många trevliga människor och fina bilar som kommer.

Syftet med Mixen är densamma.

Hoppas Ni gör ett besök och gör denna träff till nått speciellt.

Mariana

utah
6 januari 2008 · 43 Inlägg

Ett gäng från streetfreak.se kommer garanterat! speciellt på mix träffen tongue

_johansvensson_
11 januari 2008 · 41 Inlägg

jag är med;)

hallå.! kolla www.stallverketracing.se :)
BMW 318is (1992)
Audi A4 TDI (1998)
VolvoAnki
13 januari 2008 · 65 Inlägg

utah skrev:
Ett gäng från streetfreak.se kommer garanterat! speciellt på mix träffen tongue

Jättekul att ni kommer

Volvo 850 (1992)
Volvo 240 (1991)
Supratok Toker
13 januari 2008 · 491 Inlägg

kanske skulle rulla in bilen på gräsplätten i år istället för låta den stå på gruset..

Toker Jr 081102
VolvoAnki
7 april 2008 · 65 Inlägg

Supratok skrev:
kanske skulle rulla in bilen på gräsplätten i år istället för låta den stå på gruset..

klart du ska in på gräsplätten, du är så välkommen.smile

Senast redigerat av VolvoAnki (7 april 2008)

Volvo 240 (1991)
Volvo 850 (1992)
Mariana
7 april 2008 · 128 Inlägg

Mariana skrev:
I år kommer vi på Mixen att röra om i klasserna, mycket riktigt så fanns det en del bilmärken som inte hittade oss, så längre fram kommer listan med pokaler 2008 att skrivas om.
Beträffande (VOLVO träffen) Örebroträffen i Ånnaboda så har den varit med så pass många år och är väldigt uppskattad och det är lika kul varje år att det kommer så mycket folk och bilar, så vi hoppas ju naturligtvis att Mixen också skall lägga sig på minnet, inte p g a regn och hagel utan en trevlig träff.
Dessutom röstar Ni på vinnarna inte Vi.

Måste försvara Volvoträffen eftersom jag som är en av arrangörerna och vet hur många trevliga människor och fina bilar som kommer.

Syftet med Mixen är densamma.

Hoppas Ni gör ett besök och gör denna träff till nått speciellt.

Mariana

ÖREBROTRÄFFEN = VOLVOBILAR

INFÖR ÖREBROMIXEN
Vi håller på och förbereder för fullt, hoppas på att NI kan hjälpa oss att tala om hur ni tycker vi ska fördela pokalerna och i vilka klasser 1-3 pris  ( volvo, saab, japanska, osv vi vill naturligtvis att alla pokaler går ut sen har vi en mycket fin people choice ) sponsor prylar kommer att lottas ut.
Skriv gärna och hjälp oss göra denna träff bra.
Mvh
Mariana

Senast redigerat av Mariana (7 april 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang