Någon med en exrem lågmilare?

Bamzefan Bondmeckare
18 januari 2014 · 246 Inlägg

Vettemannen skrev:

dfine skrev:
Opel Manta Gsi exclusive -87 med 962 mil på mätaren. Ca 35 mil/år är inte mycket smile

http://www.garaget.org/?car=224696

Det var inte dåligt!!!

/Benny

Verkar vara något med röda Oplar och låga mil, såg en Ascona B som hade gått 4k med för ett tag sedan

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum
Nuvarande fordon: Opel Rekord E -79, Volvo 940 GL -94
Ex: Volvo 740 SE -92 (såld)
Opel Rekord E 2,0S Berlina "2200mil Orenoverad" (1979)
Volvo 940 GL "Skorven" (1994)
Cadillac_The_King
18 januari 2014 ·

Min Cadillac deville årsmodell 1972 har rullat 5900mil  kör 1500 mil under sommarn drar. Cirka 2 liter milen men det är det värt :-)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
18 januari 2014 · 14 042 Inlägg

Cadillac_The_King skrev:
Min Cadillac deville årsmodell 1972 har rullat 5900mil  kör 1500 mil under sommarn drar. Cirka 2 liter milen men det är det värt :-)

Klart det är, alla dar i veckan!!! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Screampipe
18 januari 2014 · 159 Inlägg

En bekant har en 240 GL Blackline med hela 1429Mil på mätaren

Volvo_Mannen Volvoskadad
18 januari 2014 · 6 017 Inlägg
Jonas
viggan2leif
19 januari 2014 · 36 Inlägg

min 264a från 76 har gått strax över 8000 mil smile

alexanderbilar
14 juli 2016 · 62 Inlägg

Inte ett dugg speciellt idag, men inom några år: Men har en Fabriks ny Honda Civic Type R med 14 Km på mätaren, Den kommer inte att få mer då den är ett rent samlar obijekt, Så den är värd att nämnas idag då den alltid kommer att vara fabriks ny, Och dessutom sparka nytt liv i tråden smile

zleepy Trucker
15 juli 2016 · 1 391 Inlägg

alexanderbilar skrev:
Inte ett dugg speciellt idag, men inom några år: Men har en Fabriks ny Honda Civic Type R med 14 Km på mätaren, Den kommer inte att få mer då den är ett rent samlar obijekt, Så den är värd att nämnas idag då den alltid kommer att vara fabriks ny, Och dessutom sparka nytt liv i tråden smile

måste få fråga... varför? känns som slöseri med pengar bara för att ha något ståendes?

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
Tobzter
15 juli 2016 · 3 145 Inlägg

Har man pengar tillövers så varför inte men annars vettefan .får man verkligen tillbaks nypriset på bilen och en slant till ? Hur länge har du tänkt ha den innan den säljs?

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
alexanderbilar
16 juli 2016 · 62 Inlägg

tobzter skrev:
Har man pengar tillövers så varför inte men annars vettefan .får man verkligen tillbaks nypriset på bilen och en slant till ? Hur länge har du tänkt ha den innan den säljs?

Ska inte Säljas alls, jag ska behålla den, och ja, har pengar liggandes och flera lågmilare blir det att se framemot, är Besatt av dom.
Tittar man på Type R, Framförallt i Japan ligger lågmilare riktigt högt ifall man hittar, i Europa finns inget alls typ. Men framförallt köper jag till mig själv.

jemför med ex Focus RS som känns som en andlig företrädare (dagens är AWD med mera osäljs i staterna) ligger högt och Denna modell ska ju snart läggas ner med

Senast redigerat av alexanderbilar (16 juli 2016)

Tobzter
16 juli 2016 · 3 145 Inlägg

Då säger jag grattis smile .men du måste ju köpa en att åka i för dom ser ju jäkligt råa ut

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
-jimmy
16 juli 2016 · 377 Inlägg

En bekant har en p1800 i bokstavligt talat nyskick, 290mil och orenoverad.
"Min pensionsräddning"

CC72
16 juli 2016 · 1 661 Inlägg

alexanderbilar skrev:

tobzter skrev:
Har man pengar tillövers så varför inte men annars vettefan .får man verkligen tillbaks nypriset på bilen och en slant till ? Hur länge har du tänkt ha den innan den säljs?

Ska inte Säljas alls, jag ska behålla den, och ja, har pengar liggandes och flera lågmilare blir det att se framemot, är Besatt av dom.
Tittar man på Type R, Framförallt i Japan ligger lågmilare riktigt högt ifall man hittar, i Europa finns inget alls typ. Men framförallt köper jag till mig själv.

jemför med ex Focus RS som känns som en andlig företrädare (dagens är AWD med mera osäljs i staterna) ligger högt och Denna modell ska ju snart läggas ner med

Vad betalade du för den när du köpte den och vad har du för tankar vad du ska få för den vid en eventuellt försäljning om ett antal år? Hur många år hade du tänkt vänta förresten?

CC72
16 juli 2016 · 1 661 Inlägg

Att redan nu (hur gammal du nu är) veta att man inte har några planer för dom kommande 30 åren känns mer tragiskt än roligt wink

Molna
18 juli 2016 · 87 Inlägg

http://i.imgur.com/8Es581N.jpg

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang