Själv skulle jag skippa den iden. Tänk om man skulle tappa ner något där när allt är monterat sen..JOBBIGT! Sen ska ju inte kamremmen utsättas för vatten eller olja mm..Gör en genomskinlig kåpa
RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Själv skulle jag skippa den iden. Tänk om man skulle tappa ner något där när allt är monterat sen..JOBBIGT! Sen ska ju inte kamremmen utsättas för vatten eller olja mm..Gör en genomskinlig kåpa
Där kom du me den faktan jag inte vill höra Jag antar att du fixar en sån liten fin kåpa till mig då
Där kom du me den faktan jag inte vill höra Jag antar att du fixar en sån liten fin kåpa till mig då
Men är du inkompetent pojk? kan hjälpa dig om det ska vara så!
brumbrumbrum vad är det?
DET SKA DU VETA SOM ÄR MEKANIKER!
Men är du inkompetent pojk? kan hjälpa dig om det ska vara så!
Ang. kåpan o dreven så hade jag nog också gjort den delen som täcker dreven i plexiglas.. behöver ju inte göra hela kåpan.. Kör du inte med för tjock plexi så formar och böjer du den ganska enkelt med värmepistol.
Ang. kåpan o dreven så hade jag nog också gjort den delen som täcker dreven i plexiglas.. behöver ju inte göra hela kåpan.. Kör du inte med för tjock plexi så formar och böjer du den ganska enkelt med värmepistol.
Men hur ska man då kapa för att kunna få dit en plexiglas-bit där då? ;d
Har pillat lite lätt med bilen i helgen, har slängt i en nya Bosch bränsle pump ( 0 580 254 040 ) Gick hur smidigt som helst
Har tatt bort alla bromsrör för och kunna lacka hela motorrummet, kommer bli bra Även "Pop-up" lysena är borta, bara lite kvar o slipa innan de blir lackning
Har även fått lite sällskap i garaget nu... Nissan Power!
Nästa vecka blir de och inhandla ny kylare och oljekyl!