vit pearl är o kommer alltid vara en stilren färg sjukt härlig o titta på i solljus!! se bara till att de är en vit pearl så de inte är massa andra pearl färger i !! då e de inte samma sak !..kolla på min så får du se den e kritvit..många vita blir offtast "pissiga" (gula) o de är inte snyggt !
Nu börjar jag förbereda bilen för breddarna som förhoppnigsvis kommer imorgon eller på onsdag smile
Har tatt bort bakre sidokjolarna och sidokjolarna. Inte de lätaste att få bort, men med lite lagom våld så går det mesta. En spackelspade kan lösa de mesta
Man får ge ett stoort tack till förra ägaren som inte snålade med limmet och nitarna
hehe yeah så de ska va Men hur ska du göra med fronten då? ska du ha samma lr kör på ny där?
Jag vet att du inte gillar Shogun fronten, men jag kommer behålla den
Jag vill inte lägga för mycket pengar på den heller så!
Va fan är det här? Ska det börja snålas nu också?
Skoja bara. Men tillbaka till lacken.
Du skulle ju kunna köra någon slags kameleont-lack med flakes i. Såg en celica har jag för mig det var som skiftade i Blått, grönt, lila.
Du ska ju ha en lack som verkligen sticker ut från mängden. Och då är det klart att ifall du säger att alla Volvo-nötter har den färgen så är det ju kanske inte så roligt.
Men det är ju bara blanda ihop en egen färg. Experimentera fram något. Svårt som fasen är det
Senast redigerat av SpeedOfLight (20 oktober 2008)
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.