2121
Sök

R_hjertqvists Nissan 200SX S13 WIDEBOOODY "Ljudbygget är nu påbörjat med grejer från MDS! "

Avstängd
399 Inlägg
11 november 2008
KoSoVaR skrev:
Husssar skrev:
Kamelontfärger är fan något som du o dina bröder har som fetish! big_smile

hahahahahah:lol:, njaaah , jag älskar dem färgerna, speciellt när man blandar egna, jag har det i blodet typ big_smilelollol, vi vill att våra saker och fordon ska vara unika, och ja där har ni resultatet lixom, men men alla har ju inte samma smak o mera, visst är man alltid unik i sej tongue

MEN jag säger absolut inte att han inte ska byta, jag är bara ärlig tyvärr, men den bilden du har på din avatar verkar vara assnygg, den 200sx:an passar bra i mipa aquarius

[img]http://www.garaget.org/images/small_logo.gif[/img]

Avstängd
399 Inlägg
11 november 2008
KoSoVaR skrev:
KoSoVaR skrev:
Husssar skrev:

hahahahahah:lol:, njaaah , jag älskar dem färgerna, speciellt när man blandar egna, jag har det i blodet typ big_smilelollol, vi vill att våra saker och fordon ska vara unika, och ja där har ni resultatet lixom, men men alla har ju inte samma smak o mera, visst är man alltid unik i sej tongue

MEN jag säger absolut inte att han inte ska byta, jag är bara ärlig tyvärr, men den bilden du har på din avatar verkar vara assnygg, den 200sx:an passar bra i MIPA VIP Aquarius

Avstängd
399 Inlägg
11 november 2008
jag hitta en bra länk till hur färgen skiftar, orkar inte rabbla upp hela, men hela färgskalan nästan big_smile

oj glömde länkjen nästan

http://photography-on-the.net/forum/sho … p?t=239144
Senast redigerat av KoSoVaR (11 november 2008)

Nissan-freak
631 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
Husssar skrev:

haha, brudarna gillar de smile

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
12 november 2008
R_Hjertqvist skrev:
Japp! Då var lacken beställd. Köpt mig "bara" lite till motorutrymmet så man vet hur de kommer bli sen, tror de kommer bli lite lagom tufft sen i slutändan

Den va superhet asså big_smile din 200a komme pwna sönder alla!! Men vågar man verkligen köra med den yikes

Ableton Live

Nissan-freak
631 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
Qwaffe skrev:
R_Hjertqvist skrev:
Japp! Då var lacken beställd. Köpt mig "bara" lite till motorutrymmet så man vet hur de kommer bli sen, tror de kommer bli lite lagom tufft sen i slutändan

Den va superhet asså big_smile din 200a komme pwna sönder alla!! Men vågar man verkligen köra med den yikes

Klart man kommer kunna köra med den! Vänta du bara tills Japmeet 2010! En förstabil ska man ju köra med smile

Konstruktör
1 053 Inlägg
12 november 2008
Det där kan nog bli riktigt bra du.
Men hade jag varit du så hade jag lagt en mörk grund så att du inte lyser upp kvarteren på kvällarna big_smile

Nissan-freak
631 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
NdL skrev:
Men hade jag varit du så hade jag lagt en mörk grund så att du inte lyser upp kvarteren på kvällarna big_smile

Man lägger en svart grund för och få kamelionteffekten, men den kommer nog att lysa endå smile

Nissan-freak
631 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
Idag fick jag ett litet spännande paket, köpte mig en ny insugspackning i hörohäpna Plast!
Kommer tydligen få mer effekt då insugsluften kommer bli kallare, en toppensak anser jag. Dessutom bra mycket billigare än vad en orginal Nissan packning kostar!

Tack Caromania för en strålande plastbit!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/71626/500687_2u4p4j.jpg
Senast redigerat av R_Hjertqvist (12 november 2008)

Musikproducent
79 Inlägg
12 november 2008
Grymt fin lack! Skulle vilja ha sån själv ;D

"Bad sound kills good music"

Forummoderator
9 299 Inlägg
12 november 2008
R_Hjertqvist skrev:
Idag fick jag ett litet spännande paket, köpte mig en ny insugspackning i hörohäpna Plast!
Kommer tydligen få mer effekt då insugsluften kommer bli kallare, en toppensak anser jag. Dessutom bra mycket billigare än vad en orginal Nissan packning kostar!

Tack Caromania för en strålande plastbit!

http://www1.garaget.org/gallery/archive/71626/500582_9g7lne.jpg

Det var så lite! Kul att du är nöjd. Polyetylenen klarar av den värme som blir mellan topp och insug och fungerar som ett stopp för värmen att sprida sig. Märkligt att det bara är BMW M3 som har dessa som original då det är en mycket enkel och fungerande detalj. Eller kanske inte så märkligt att BMW tänkt på detta?

Grym bil i övrigt. Imponerande!

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Nissan-freak
631 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
Nu har jag ju ännu inte monterat eller testat min i teorin, men jag tror nog allt att de kommer bli bra där med. Det är ju de små sakerna som gör skillnad i vissa sammanhang.

Tack för underbar kundservice och för en fin packning!
Senast redigerat av R_Hjertqvist (12 november 2008)

2 655 Inlägg
12 november 2008
Grym effekt i lacken du har valt.

Lite svårt att bättra på lite stenskott, men lite smällar får man väl tåla när man åker runt i en grym S13?? smile

Packningen såg ju intressant ut, speciellt om man ska plocka den insuget, så man slipper beställa nya packningar varje gång.

Nissan-freak
631 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
Streckkoden

Hehe, det är ju bara och köra på en helt ny lack varje gång man får ett stenskott smile
Man får ju räkna med o få lite små skavanker på bilen, men det är ju faktiskt bara manligt!

Där har du en bra tanke, för om man väl håller på och mekar lite kan de ju bli lätt så att insuget åker av några gånger. Sen så är det ju alltid kul och testa nya saker!

2 655 Inlägg
12 november 2008
Precis, det ska synas att man använder bilen till rätt ändamål.. smile
Du får skriva några rader sen när du fått ihop bilen och hunnit med att testa packningen.

Nissan-freak
631 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
NHansson skrev:
Grymt fin lack! Skulle vilja ha sån själv ;D

Kul att nån verkar gilla mitt lackval, den är lite vågad kanske men den som lever får se smile

terazzi
12 november 2008
gillar med lacken ;D

Nissan-freak
631 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
gillar med lacken ;D

Kul Adam! Nu får du din candyröda för dig själv smile

terazzi
12 november 2008
weeeei ;D

Konstruktör
1 053 Inlägg
12 november 2008
R_Hjertqvist skrev:
NdL skrev:

Man lägger en svart grund för och få kamelionteffekten, men den kommer nog att lysa endå smile

Haha, ja där ser man vad jag kan big_smile
Den lacken kommer iaf bli sjukt fin. Bara hoppas du får breddningen detta året med då ^^

Sök