Nu har jag äntligen fått ordning på intranätet. Färgen såg riktigt bra ut, ska bli intressant att se det på bilen så man får sig en riktig uppfattning!
Terazzi : Självklart gillar man kamellack , man syns ju o de e ju häfftigt.....
NdL : Tror de kommer bli kanon! Du får komma ner till garaget sen när de är färdigt o hälsa på i slipdammet
Aerodynamik : Så farsan kom på koden till slut då eller? Ja precis, det är svårt och se de färdiga resultatet. Men man får ju en liten uppfattning om hur de kommer bli
KoSoVaR : Det är faktiskt en kameliontlack, finns en del likheter på de lilla plastlocket! Men i verkligenheten så kommer det att bli endå mer effekter. Den skiftar mellan: Grön, Lila, Grön, Guld och violett. Riktgt fin enligt mig
haha skulle precis skriva det, hade sett den rackaren nånstans i verkstan, o shit den var full min burk den oxo, hade jag vetat det bara, dooooh, skulle fått ett riktigt bra pris på den, men sån händer juuee, sen nör du lackar, kom ihåg, snåla inte med varken baslacken, sen låter du det torka bra, efter det tar du ett tunt lager kameleont, sedan 3-4 till, efter det, hade jag köppt krystallack men den e så dyr, okej iaf, sen tar du på 4 lager lack, eller mer, för att få det lättare vid stenskott, och ge det snygga djupet oc mer effektivitete vid kameleontlacker
juste varför blev dem så sena med lacken, och vad var prise?? märke/företag?
Fick hem min nya aluminium kylare idag. Kanon fin bamse som kommer kyla bra förhoppningsvis. Köpte en som igentligen ska sitta i S14, blir något större villket är bra!
Ska bara hitta några fina fläktar och lite silikonslang till de hela sen är de klart på kylfronten
Man får tacka Dalhems och Lukas Koos för kanon service!
Men man kanske inte hade behövt o byta?
Senast redigerat av R_Hjertqvist (26 november 2008)