Väntar just nu på att slipgrunden kan komma hem, sen är det bara att lägga lacken! Så passade på och rulla ut bilen och sedan vidare in i lackrummet brevid. Så hoppas kunna lägga på slipgrunden i början av nästa vecka
Jag gjorde om din bil i photoshop.. samma fälgar som den förra, men en annan bild och lite snyggare gjort. (förlåt, om du som gjort den förra bilden tar illa upp..) Jag tonade din blinkers fram lite mer och vit sidomarkering. Backspeglarna tycker jag personligen är snyggast orginal.. Men fälgarna sitter som gjutet!
Nu när det är som bäst med pengar ( Host ) Så måste man ju passa på o köpa lite godis till bilen!
Köpte mig ett par fina sportstolar I svart gjorda av glasfiber. Köpte även 5-punkts bälten för ja, de är ju häftigt! Bilder vid imontering kommer senare
Sen köpte jag även nya bromsar till 200an! Känns ju bra om man trimmar att den även stannar bra! Valet blev Skyline/300zx bromsar. Lagom storlek och 4-kolvs ok!
Äntligen har man fått tummen ur röven o börjat lacka i motorrummet!
La på en fin liten slipgrund, då vet man att de blir jämnt och fint slutresultat. Så imorgon blir det till o våtslipa hela utrymmet och sedan få på lite kameliontlack
NdL : Jajemensan! Imorgon så blir de o gå upp tidigt o börja slipa till de där. Så har vi tur så kan de bli lack på lördag. Vi får la se vad som hinns me då man ska jobba.
Jlmmy : Som sagt! Hoppas man kan lägga på lite lack snart så man kan börja montera ihop allting! Kommer bli så jävla skoj.
hehehe jasså nya bromsar? låter vettigt 1+ kommer bli najs detta
Visst känns de som jag börjar spåra ut lite jag me, precis som dom stora grabbarna ju Nemen det är viktigt och se över allt när man väl håller på. Så nya bromsar blir de, sen ser de ju mycke snyggare ut me.
hehehe jasså nya bromsar? låter vettigt 1+ kommer bli najs detta
Visst känns de som jag börjar spåra ut lite jag me, precis som dom stora grabbarna ju Nemen det är viktigt och se över allt när man väl håller på. Så nya bromsar blir de, sen ser de ju mycke snyggare ut me.
haha spåra ur? ja men du vet att det är det enda rätta lyssna till ditt inre o du ska se haha stora grabbar? menar du mig då haha.. Ja det gör det ska du lacka bromsarna sen då? ger mer helhet hörru