Skruvade ner instrumentbrädan i min bil idag, var lite jobb men det gick tillslut! Så nu kommer brädan sitta i sveriges snygaste 200a! Fox_88 här på garaget! Se bilen på Elmia 10-13 April
Skruvade ner instrumentbrädan i min bil idag, var lite jobb men det gick tillslut! Så nu kommer brädan sitta i sveriges snygaste 200a! Fox_88 här på garaget! Se bilen på Elmia 10-13 April
Idag har jag städat av hela garaget, tog sin tid men nu blev det bra! Har även fått tillbaka min topp efter planingen, nu ska den bara gradas av lite lätt. Tips på hur man gör och villka verktyg man ska använda?
Här kommer lite bilder på dagens arbete.
Senast redigerat av R_Hjertqvist (9 februari 2009)
Har vatt nere en snabbis och börjat på med toppen idag, har börjat montera lite delar. Ska även börja med avgassidan såfort jag har svetsat om min grenrör.
Varvräknaren ser lite inspirerad ut från Lexus hastighetsmätare.. Men den kommer sitta som en smäck på brädan. För det är ju allt som är kvar att göra på bilen (A)
Varvräknaren ser lite inspirerad ut från Lexus hastighetsmätare.. Men den kommer sitta som en smäck på brädan. För det är ju allt som är kvar att göra på bilen (A)
De har du rätt i, precis samma stuk på typsnitten osv. Jadå, molda dit den sen är bilen färdig
Tjusigt! Jag tror bestämt att jag skymtar den isolerande packningen mellan insug och topp. Alla s13 och s14 pojkar behöver bara slå en lina så fixar vi det. http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=567037
Senast redigerat av caromania (11 februari 2009)
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Tjusigt! Jag tror bestämt att jag skymtar den isolerande packningen mellan insug och topp. Alla s13 och s14 pojkar behöver bara slå en lina så fixar vi det. http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=567037
Helt rätt där! Den passade klockrent, skönt att ha en ordentlig packing + att man kan återanvända packningen många gånger om.
Packningen som alla borde ha helt enkelt!
Senast redigerat av R_Hjertqvist (12 februari 2009)