En bil ska ju låta lite med, men sen så bygger jag ju en bil för både Gata, racing och utställning! Så man får ju helt enkelt ha med lite av alla delar.
En bil ska ju låta lite med, men sen så bygger jag ju en bil för både Gata, racing och utställning! Så man får ju helt enkelt ha med lite av alla delar.
ahh klart du ska ha lite ljud med så länge det inte väger 500kg
ahh klart du ska ha lite ljud med så länge det inte väger 500kg
Nu är det er tur där ute att komma på dom fetaste lösningarna till mitt ljudbygge!
Vill ha så mycke ideér och coola saker man kan använda sig utav sen när det är dax. Rita, Photoshopa eller Painta... Gör vad ni vill med bilden för att visa Mig vad ni tycker skulle vara ett coolt ljudsystem.
Vinnaren kommer utses utav mig och NdL, vinnaren får en mycket fin gåva samt äran
Tanken är mer att spela väldigt rent och fint. Dvs. inte trycka på med 150db och låta skit.
Hur många basar / steg / batterier kan vi nog inte riktigt säga ännu. Vi måste kontakta ett par killar först så vi vet vad som gäller.
Men vi vill ändå ha tips på hur man kan göra ett riktigt coolt bygge. För att bara göra en skiva och slänga i som botten och ha ett steg i reservbaljan är inte riktigt på den nivå som vi vill vara på.