Nu har jag verkligen latat mig, har tappat motivationen totalt. Men imorgon hoppas jag att man kan få tillbaka tagget! Har varit så mycke i skolan och på jobbet så har inte hunnit med något.
Ge mig några vänliga ord o kom med ideér till bygget
Det är ju mycket jobb och slit, klart man blir lite trött. Ta en liten paus robin, suget kommer tillbaka när det blir finare väder och fler bilar börjar komma ut.
Det är ju mycket jobb och slit, klart man blir lite trött. Ta en liten paus robin, suget kommer tillbaka när det blir finare väder och fler bilar börjar komma ut.
Har äntligen dragit igång igen lite försiktigt, men sen när jag började plasta såg jag att polyestern va slut! Så nu får jag börja slipa allt
Ser inte riktigt var de är för turbo men om de är HKS GT2530R vilket ja skulle gissa på är de bara kopressor huset som är från HKS restan är inköpt från Garrett enda skillnaden är att HKS har 10mm större kompressorhus. Men de ska väl stå pall för ca 380 hk
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Ser inte riktigt var de är för turbo men om de är HKS GT2530R vilket ja skulle gissa på är de bara kopressor huset som är från HKS restan är inköpt från Garrett enda skillnaden är att HKS har 10mm större kompressorhus. Men de ska väl stå pall för ca 380 hk
Kan säkert stämma, sen är HKSen kullagrad
Ja klart som fan görs väl typ bara kullagrade turbos nu för tiden
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D