Ser inte riktigt var de är för turbo men om de är HKS GT2530R vilket ja skulle gissa på är de bara kopressor huset som är från HKS restan är inköpt från Garrett enda skillnaden är att HKS har 10mm större kompressorhus. Men de ska väl stå pall för ca 380 hk
Kan säkert stämma, sen är HKSen kullagrad
Ja klart som fan görs väl typ bara kullagrade turbos nu för tiden
Hade inget att göra igårkväll efter jobbet, så fick bli att göra något i garaget för en gångskull! Rydholm och jag mekade lite på varsina bilar och det hela blev rätt lyckat.
Har inte gjort alls mycke på senaste, men nu är snart de ena bakre hjulhuset färdigt vilket betyder att jag äntligen kan börja att plasta dit breddningen samt kjolarna!
Bonusbild Så här ser instrumentbrädan ut innan flockning:
Bra jobbat Robin. Nu är vi nere på Elmia 2019 istället för 2020 *tummen upp*
By the way så borde vi nog ta och åka upp till Stockholm snart och prata lite med MDS-grabbarna. M6a och kostym var det?
Måste ta och börja bli lite seriösa och bygga med bilen varje kväll! Nu är det slutlekt Affe! Imorgon blir och köra stenhårt med hjulhusen så man kan börja molda dit bodykittet igen
Idag så började jag med breddningen bak, fixade de sista på hjulhuset och kunde därefter börja limma dit breddningen. Nu härnäst kommer jag att börja plasta ihop allt!
Har inte gjort alls mycke på senaste, men nu är snart de ena bakre hjulhuset färdigt vilket betyder att jag äntligen kan börja att plasta dit breddningen samt kjolarna!
"tack till Affes styling, bilvård, svarttaxi, nattraggare, sponsfixare... ja ALLT"
Näe, men hade jag inte haft så förbannat mycket att göra själv på min skrothög så hade jag kommit och hjälpt dig varje dag. Men jag får jobba på hårt med min så kommer jag och hjälper dig sen