Stofer skrev:
EmilHammarlund skrev:
Tycker man inte om någons bilder kan man väl ge snäll kritik som kanske leder till det bättre? Eller bara vara tyst och skita i att stirra på bilderna som är den smidigaste lösningen. Massmobbning är bara barnsligt.
Och ni som tycker de är fula och inte gillar dem kanske kan få sig ett gott skratt (för sig själv) av dem istället för att klaga?
Hoppas inte 940_44 slutar med sitt intresse p g a detta.
Det är nog fler än mig som vill fortsätta se dina bilder här.
Jag skrattar varje gång jag ser hans bilder

Sitter och funderar på hur gammal människan är, med tanke på att han skriver alltid hästkraftsantalet vid varje bild vilket känns lite konstigt då de bara är en påhittad bil?
Skulle han inte fylla 15 tror jag..? Stod nånstans långt bak i tråden.
Hursomhelst. Att mobba eller forumsmobba är oavsett inte direkt snällt, men jag förstår poängen med alla kommentarer. Det är inte svårt att lära sig att lägga upp bilderna i samma inlägg tex, och teckningarna är - inget illa menat - inte världens bästa. Men. Det finns potential. Lite som det jag gör. Själv tycker jag att mina är halvt värdelösa men skulle man öva så kanske de blir rätt okej, vem vet.
940_44 kanske skall fundera på att göra detsamma. Öva, öva och åter öva. Och sen återkomma.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.