haha direkt du sa att de va en tysk hade ja tänkt gissa på bmw 507,men sen googlade ja lite å upptäckte att de inte alls såg ut som den på bilden så ja avstod . Raymond Loewy var väl han som designade avantin ,om ja inte blandar ihop han me nån annan.
Jaaa! Just ja.. Tyckte väl jag hade hört namnet förr..
Äh, var ju den greven jag tänkte på, han som designat 507an... glömt/blandat ihop hans namn. Skit samma ,det hade varit fel, men ändå hälften rätt eftersom BMW 507 var inblandat! :-D
måste återuppliva tråden me en gissning.men e lite förvirrande då bilen på bilden e högerstyrd,å formerna e amerikanska.hade man inte högertrafik i USA redan på 1800-talet? men i.a.f ,så gissar ja på att de e en hmm,,,! chrysler från 1940 .
haha direkt du sa att de va en tysk hade ja tänkt gissa på bmw 507,men sen googlade ja lite å upptäckte att de inte alls såg ut som den på bilden så ja avstod . Raymond Loewy var väl han som designade avantin ,om ja inte blandar ihop han me nån annan.
Jaaa! Just ja.. Tyckte väl jag hade hört namnet förr..
Äh, var ju den greven jag tänkte på, han som designat 507an... glömt/blandat ihop hans namn. Skit samma ,det hade varit fel, men ändå hälften rätt eftersom BMW 507 var inblandat! :-D
Det är en Chevrolet Opala.. Tro mig, jag har en Opel Commodore coupé.. Samma bil ju.
Nä för din är inte tillverkad i Brasilien Chevrolet Opala hade faktiskt Amerikanska motorer 2 st 4:or, en ifrån Cheva och en ifrån Pontiac samt en rak 6:a